Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Not gonna hapen. Kaksosilla täysi paniikki päällä. Kepu on kohta alle 10% puolue. Ja sitä suuremmalla syyllä nyt jos koskaan pidetään omista hillotolpista kiinni. Uusia vaaleja ja persuja pelätään.

Jos se viimeisimmän gallupin aikaikkunan loppupäätä koskenut tieto pitää paikkansa niin on jo.

Kulmunin valinta puoluejohtajaksi heijastuu voimakkaasti kannatusprosentteihin.
 
Suomella ei ole minkäänlaisia aktiivisia puolustussuunnitelmia Venäjän armeijan hyökkäyksen varalta. Vasta kun ruuti palaa niin ne ovat aktiivisia..

Eikös Haavisto sanonut, että ei ole käynnissä olevaa aktiivista suunnitelmaa. Se voi myös tarkoittaa, että ISIS-naiset ovat jo maassa. Tulivat tänä aamuna. Ei siis ole enää käynnissä olevaa aktiivista suunnitelmaa, koska operaatio on päättynyt
 
1. Poliisiylijohtaja Kolehmainen selittelee Hesarissa, että puhui eduskunnassa muunnettua totuutta siksi, että kyse oli salassa pidettävästä asiakirjasta.

2. Olisiko sitten pitänyt sanoa eduskunnassa, ettei voi kommentoida?

1. Valehteli eduskunnalle!?!

Valehtelija, paskanpuhuja ja tehtäväänsä täysin kelvoton ketku.

Ministerille valehtelemisen jälkeen voisi vielä olla edes harkittavissa että kelpaako tehtäväänsä. Eduskunnalle valehtelemisen anteeksi antamista ei voi edes harkita.

Jos Kolehmainen olisi mies niin se eroaisi itse ja pyytäisi anteeksi kansalta, eduskunnalta ja vielä vanhalta äitimuoriltaankin sitä että kasvoi niin jättimäiseksi pettymykseksi isänmaalleen.

Mistä helvetistä tuommoisia oikein tulee ja miten ihmeessä niitä voi olla tuollaisilla paikoilla?

Aika jättiläismäinen kontrasti ulkoministeriön työntekijöihin!

2. Kyllä. Juuri niin olisi pitänyt sanoa.

Olisi pitänyt aloittaa jo ennen yhdenkään kysymyksen esittämistä pyytämällä anteeksi sitä, että jos kysymykset koskevat salassa pidettäviä asioita niin ei voi vastata niihin ellei joko muuteta asioiden luokitusta tai velvoiteta jollain lain erikseen määrittämällä tavalla vastaamaan luokituksesta huolimatta.
 
...ministeri Haaviston itsensä antaa siitä viite:

"Puolustamme vahvasti meille tärkeitä arvoja, periaatteita ja demokraattisia toimintatapoja mutta teemme sen asiallisen keskustelun kautta. Myös monenkeskinen yhteistyö ihmisoikeuksissa on arvokasta. Tästä syystä Suomi on asettunut ehdolle YK:n ihmisoikeusneuvostoon kaudelle 2022-24. On etumme mukaista, että maailma olisi rauhallisempi, demokraattisempi ja tasa-arvoisempi."


On ulkomaisia tehtäviä tarjolla nääs. Ja sopivasti hallituskauden jälkeen. Geneve on mukava paikka rankan rupeaman jälkeen.

Meinaatko että Genevejärvessä on pulaa puuteroiduista ankeriaista?
 
Muistuttaisin arwon foorumilaisia...

Tarkoitin kyllä isänmaallisessa värityksessä olevia kaksosia..

...Kummitusjunan konduktööriltä....

Kyllähän sitä paria noista vois vähä pumpata ja dumpata. ;) :sneaky:

...siitä että huulipunahallitus ei edusta punaisten lyhtyjen alueiden tarjontaa missään muussa kuin poliittisessa, ideologisessa ja moraalisessa mielessä.

Ymmärrän hyvin sen puutteen ja tuskan jota elämä joskus tarjoaa enkä voi lohduttaa ketään millään muulla kuin myymälävarkaiden ja nettinörttien yhteisellä tunnuslauseella:

"Tervekätinen ei puutteesta kärsi."
 
Tämä maa alkaa olemaan siinä tilassa että allekirjoittanut poistuu yhteiskunnasta varjoihin. Jos kansa haluaa tällaiset päättäjät niin niillä mennään. Itse en enää voi sitoutua. Vuositasolla veroja maksanut sen 25 000€ viimeisen 20 vuotta. Ensi vuonna en enää maksa. Jossain se raja menee. Samoin sotilaspassin palautan toimistolle ja realisoin omaisuuteni minimoiden verot. Viroon kaikki toiminta ja maksut jatkossa. Surullista sinällään kun tähän mennessä olen ilolla ja ylpeänä osallistunut maksamiseen ja yhteiskunnan tukitoimintoihin. Nyt riittää. Kiitos ja kuulemiin.
 
Tämä maa alkaa olemaan siinä tilassa että allekirjoittanut poistuu yhteiskunnasta varjoihin. Jos kansa haluaa tällaiset päättäjät niin niillä mennään. Itse en enää voi sitoutua. Vuositasolla veroja maksanut sen 25 000€ viimeisen 20 vuotta. Ensi vuonna en enää maksa. Jossain se raja menee. Samoin sotilaspassin palautan toimistolle ja realisoin omaisuuteni minimoiden verot. Viroon kaikki toiminta ja maksut jatkossa. Surullista sinällään kun tähän mennessä olen ilolla ja ylpeänä osallistunut maksamiseen ja yhteiskunnan tukitoimintoihin. Nyt riittää. Kiitos ja kuulemiin.
Varmasti moni ajattelee samoin. Suomalainen on kuitenkin kuin lammas. Määkii vaikka tietää, että teurastamoon käy tie.
 
Varmasti moni ajattelee samoin. Suomalainen on kuitenkin kuin lammas. Määkii vaikka tietää, että teurastamoon käy tie.
No, sehän me nähdään hyvinkin pian. Virolainen VAT-tunnus haettu ja bisnes helppo siirtää. Voit sanoa lampaaksi jos siltä tuntuu, mutta toinen meistä tekee mitä sanoo. En tiedä mitä saat tosta irti, mutta siitä vaan aamulla taas sorvin ääreen. Mä jätän väliin. Edit; ja tämä kirjoitus ei siis pahalla ko. kirjoittajalle, vaan vitutus päissään koko valtiolle.
 
Tämä maa alkaa olemaan siinä tilassa että allekirjoittanut poistuu yhteiskunnasta varjoihin. Jos kansa haluaa tällaiset päättäjät niin niillä mennään. Itse en enää voi sitoutua. Vuositasolla veroja maksanut sen 25 000€ viimeisen 20 vuotta. Ensi vuonna en enää maksa. Jossain se raja menee. Samoin sotilaspassin palautan toimistolle ja realisoin omaisuuteni minimoiden verot. Viroon kaikki toiminta ja maksut jatkossa. Surullista sinällään kun tähän mennessä olen ilolla ja ylpeänä osallistunut maksamiseen ja yhteiskunnan tukitoimintoihin. Nyt riittää. Kiitos ja kuulemiin.

Jos tuntee, että heimottumisen alkaessa pystyy selviytymään paremmin Virossa kuin Suomessa niin sitten noin. Jos taas ei niin melko heikot oltavat on tulossa Viroonkin.
 
Varmasti moni ajattelee samoin. Suomalainen on kuitenkin kuin lammas. Määkii vaikka tietää, että teurastamoon käy tie.

Suomalaisilla on tällä hetkellä päällä hedonismin hakuinen käyttäytyminen mikä taas polveutuu juuri valtion harrastamasta politiikasta mikä aiheuttaa pahoinvointia. Jos hedonismipäissään eivät ehdi arkkuun asti, ennemmin tai myöhemmin joutuvat miettimään itsekseen että mitä vattua täällä tapahtuu ja sitten alkaa puhdistusoperaatio monella eri tasolla. Vielä pitää hullunmyllyä jatkaa ennen kuin ajatukset kirkastuu.
 
No, sehän me nähdään hyvinkin pian. Virolainen VAT-tunnus haettu ja bisnes helppo siirtää. Voit sanoa lampaaksi jos siltä tuntuu, mutta toinen meistä tekee mitä sanoo. En tiedä mitä saat tosta irti, mutta siitä vaan aamulla taas sorvin ääreen. Mä jätän väliin. Edit; ja tämä kirjoitus ei siis pahalla ko. kirjoittajalle, vaan vitutus päissään koko valtiolle.
Taisit ymmärtää väärin. Arvostin mitä kirjoitit. Tarkoitin lampaalla niitä suomalaisia ketkä ottavat vastaan kaiken paskan ja nöyränä tästä huolimatta jatkavat arkeaan veroja maksellen.
 
Back
Top