Erkki
Ylipäällikkö
Nimenomaan täällä sellaiset pitää olla. Suomen sääoloissa katoton kirkko olisi melko käyttökelvoton.Jaa mutta onkos niillä katolliset kirkot? Eihän ne sitten kelpaa tänne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan täällä sellaiset pitää olla. Suomen sääoloissa katoton kirkko olisi melko käyttökelvoton.Jaa mutta onkos niillä katolliset kirkot? Eihän ne sitten kelpaa tänne.
Rikkoo rakennemääräysten pykälää A, ja siinä paragraaffia B, ottamatta vielä huomioon EU-direktiiviä C, ja kunnallista ohjetta D, joten esim. drive-in cabriolet seurakunnallisiin tarkoituksiin on jyrkästi autona kielletty.Nimenomaan täällä sellaiset pitää olla. Suomen sääoloissa katoton kirkko olisi melko käyttökelvoton.
Vastustan sitä kanssasi voimakkaasti heti kun sellaiseen siirtyvät.Pörkölt ja gulashi ovat myös maukkaita mutten silti hyväksy Unkarin yksipuoluediktatuuria.
Juuri näin. Vain mielipide eikä muuta. Olen kuitenkin tyytyväinen siitä ettei unkarilaiset ole samalla sosialisteja kuin aivan liian monet suomalaiset.@johan6 Se on kuule se ja sama mitä täällä höpiset, sillä mitään puolusteta. Se on vain sun mielipide eikä muuta.
Juuri näin. Suomi voisi ottaa monissa asioissa esimerkkiä esim. Virosta, Unkarista, Puolasta jne. Erityisesti EU:n osalta sekä suhteessa puolustusliitto NATO:on jne.Johan6 on myös johdonmukaisesti ylistänyt EU:ta ja sen tuomaa autuutta Suomelle, nyt hän puolustaa Unkaria?
Kysymys on omasta valinnastani, monenlaiset siteet ja perhesyyt pitää ainakin toistaiseksi Suomessa. Toki olen myös suomalainen vaikka voisin (jopa kansalaisuutta myöten) elää ja asua muuallakin. Periaatteen tasolla matkalaukku on pakattuna. Sosialistit sinällään eivät minua erityisemmin haittaa..ja kuten muutkin, siedän myös Suomen suhteettoman korkeaa verotusta.En kyllä tajua miten viitsit asua tämmöisessä sosialistivaltiossa kun sinua noin angstattaa.
No tämmöistä minäkin muistelin mutta ajattelin että olen erehtynyt muisteloissa.Johan6 on myös johdonmukaisesti ylistänyt EU:ta ja sen tuomaa autuutta Suomelle, nyt hän puolustaa Unkaria?
Ja pitkäripasesta pitää hakea kyytipojaksi erkin pikakivääriEi kyllä soosissa pitä olla kermaa ja voita. Ei mitään viherfascistin kevytnesteitä.
taloudellinen kehitys taantuu ja kulkee yhä huonompaan suuntaan. Muutos alkoi Halosen presidentikaudella
Korkea verotus: Mainitsit olevasi yrittäjä. Yrityksen pääoman ollessa kunnossa, voit nostaa pääomatuloa ilman veroa ja tämänkin yli mennessä on verotuksesi maltillista. Mistä mättää?Kysymys on omasta valinnastani, monenlaiset siteet ja perhesyyt pitää ainakin toistaiseksi Suomessa. Toki olen myös suomalainen vaikka voisin (jopa kansalaisuutta myöten) elää ja asua muuallakin. Periaatteen tasolla matkalaukku on pakattuna. Sosialistit sinällään eivät minua erityisemmin haittaa..ja kuten muutkin, siedän myös Suomen suhteettoman korkeaa verotusta.
Mielestäni Suomi on edelleen hyvä maa..vaikka edellytykset olisi vielä paljon parempaan. Ja vaikkei se suoranaisesti omaan elämään vaikuta, on ikävää seurata kuinka poliittinen ja taloudellinen kehitys taantuu ja kulkee yhä huonompaan suuntaan. Muutos alkoi Halosen presidentikaudella. Katastrofaalisen suuri virhe oli jättäytyä länsimaiden puolustusliiton ulkopuolelle. Ikävä sanoa mutta se heikensi Suomen turvallisuuspoliittista asemaa koko muun maailman silmissä. Sillä on ollut ja on edelleenkin vaikutuksensa myös talouteen sekä oikeastaan kaikkeen muuhunkin.
Mutta, näillä mennään.
ALV, alkoholi- ja autoverotus?Korkea verotus: Mainitsit olevasi yrittäjä. Yrityksen pääoman ollessa kunnossa, voit nostaa pääomatuloa ilman veroa ja tämänkin yli mennessä on verotuksesi maltillista. Mistä mättää?
No kuin kusessa me sit oltais?Miettikääpä kuinka kusessa EU ja Suomi sivussa olisi jos Natsifatsirasisti Unkari ei olisi lyönyt rajoja kiinni?
Pitää muistaa mitä itä-eurooppa on kokenut ajan saatossa. Ottomaanit, WW1, WW2, NL miehitys yms... Siellä voi jossain vaiheessa ruveta tulemaan raja vastaan.
Alvit maksaa loppukuluttaja, eli pääosin lopulta käytännössä yksilö, ei yritys. Viinat voi tilata Unkarilaisesta verkkokaupasta kotiovelle. Auto nyt on ehkä haasteellinen, mutta yrittäjällä on siihenkin valikoima keinoja käytettävissä.... Pitää kuitenkin muistaa, että ei tämä valtio kuitenkaan ilman veroja pyöri. Monet kyllä haukkuvat Suomea, mutta tiukassa paikassa tullaan kyllä esim. ulkomailta äkkiä takaisin vaikka ihan, jos on tarvetta sairaalassa pistäytyä.ALV, alkoholi- ja autoverotus?