Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Presidenttikii sai lapsen aika vasta ! Miten olemme selvinneet tästä ;)


Muoks: Vai että on ne piilosille menneet palaveeramaan ettei toimittajat kiusaa meidän ehkä historiamme parasta pääministeriä !

Onkohan taas menty takakontissa? Nykyaikaista suomalaista politiikkaa. :giggle:
 
Onko kenenkään naapurin pihalla viittä mustaa autoa?


Paltsarin Vekan rantakämppä taitaa olla tyhjillään ja sehän on Rinteen kamuja joten ehkä ne meni sinne?

Pitääkö olla huolissaan kun hallitus katoaaa?

Tällä kokoonpanolla vain jos ne ilmaantuvat takaisin.
 
Se ei ole yllätys, että hallitus saa aikaiseksi hallituskriisin. Mutta sitä ei kristallipalloni osannut kertoa, että hallituskriisi aiheutuu työmarkkinakiistan takia. Demarit on pääministeripuolue ja itse kalifi on ay-jyrä. Eikö näiden hommien pitäs mennä kuin vettä vaan?

Nämä bussiläpät on kyllä hauskoja. Mitäköhän edesmennyt isoisäni, joka oli linja-autonkuljettaja ja demari, ajattelisi nykyisen kuskin ajotaidoista?
 
Viimeksi muokattu:
Se ei ole yllätys, että hallitus saa aikaiseksi hallituskriisin. Mutta sitä ei kristallipalloni osannut kertoa, että hallituskriisi aiheutuu työmarkkinakiistan takia. Demarit on pääministeripuolue ja itse kalifi on ay-jyrä. Eikö näiden hommien pitäs mennä kuin vettä vaan?

Nämä bussiläpät on kyllä hauskoja. Mitäköhän edesmennyt isoisäni, joka oli linja-autonkuljettaja ja demari, ajattelisi nykyisen kuskin ajotaidoista?

Oon miettinyt tässä ihan samaa. Pääministeri on itse entinen SAK:n lakkokenraali ja onnistuu sössimään postin työtaistelun totaalisesti. :LOL: Ja tässähän on parhaillaan liittojen lakkouhkaa päällä muutenkin.
 
Piristyin jo aamulla lukiessani että Leif Salmen on kuollut, ja nyt koko fasistihallitus + landepaukut on kadonnut kuin maan nielemänä.

Joulukuu alkaa hyvin lupaavasti, etten sanoisi!

Kuolleista ei saisi puhua pahaa mutta Salmen oli sellainen mulkvisti että olen valmis tinkimään ylevistä periaatteistani. Jyrki Koulumies luonnehti Yleen rekrytoimaansa Salmenia näin:

”Hän oli ylivoimaisesti paras televisiotoimittaja: kova, todella rautainen haastattelija ja purevan älykäs.”

Salmenhan oli nimenomaan umpisurkea haastattelija joka ei antanut haastateltavilleen edes puheenvuoroa vaan lähinnä kiusasi näitä valta-asemansa turvin ja julisti siinä sivussa omaa änkyräkommunistista manifestiaan. Äly ei tuonut muassaan ainakaan käytöstapoja tai ammattimaisuutta.
 
Oon miettinyt tässä ihan samaa. Pääministeri on itse entinen SAK:n lakkokenraali ja onnistuu sössimään postin työtaistelun totaalisesti. :LOL: Ja tässähän on parhaillaan liittojen lakkouhkaa päällä muutenkin.

Jos saa jatkaa hommissaan tulee sössimään viel uskomattoman paljon asioita. Mut miltei olisin valmis lyömään panokseksi vaikka pallini ettei Rinne tule pysymään pääministerinä seuraaviin vaaleihin asti ellei vaaleja sit kohta jostain syystä järjestetä. Itse odotin vähän enemmän Rinteeltä varsinkii juuri tämän Postin systeemin suhteen kun herralle noiden hommien pitäisi tuttuja olla, mut niin se vaa onnistui ryssimään tuonkii asian ihan kunnolla. Päivät käyvät herralla vähiin pääministerinä. Tiedä vaikka sairaslomalle joutuisi tämäkin vekkuli
 
Kun ei kukaan muu, niin minä sitten laitan tänne:


Elettiin vuotta 2019 ja keskellä yötä Rinteen puhelin soi.
-Onko puhelimessa pääministeri Rinne?
-Ei ole, vaan entinen.
Meni hetki ja puhelin soi taas.
-Onko pääministeri Rinne?
-Ei ole, vaan ENTINEN, vastasi hän jo pienen ärtymyksen vallassa.
Taas meni hetki kun puhelin soi ja sama kysymys esitettiin.
Tähän Rinne vastasi jo malttinsa menettäneenä: - ETTEKÖ TE YMMÄRRÄ? SANON JO KOLMATTA KERTAA, ETTÄ OLEN E N T I N E N PÄÄMINISTERI. USKOKAA JO !!!
Tähän soittaja vastasi: Ymmärrän ymmärrän. Ymmärsin jo ensimmäisellä kerralla, mutta joka kerta se vaan tuntuu niin pirun hyvältä kuulla uudestaan.
 
Ministeri kehottaa rikkomaan lakia, toimimaan kilpimiehenä ja potki pihalle kun ei toteuteta laitonta käskyä jota ei uskaltanut antaa kirjallisena.

Mitä ihmettä??
Tyypillistä Haavistoa
Puppeli Pekka tiedetään erittäin autoritäärisenä johtajana ja jos muistelette Haaviston aiempaa ministeripestiä, niin ystäväni kollega oli vuoden saikulla kun Haavisto järjesti maan asioita sellaiselle mallille, että eräänä aamuna oli virkamiehen kotiovella seisonut KRP. n tutkijat. Onneksi Heppu todettiin syyttömäksi ja kun nyt Haavisto palasi leiriin, on kaikki alkaneet vaatia kirjallisesti ohjeita ministeriltä ja ministerin apulaisilta.
Käsittämätöntä, että julkisuudessa kukaan ei uskalla avata suutaan ja kertoa millaista on kun homokabinetti pääsee valtaan.
 
Tyypillistä Haavistoa
Puppeli Pekka tiedetään erittäin autoritäärisenä johtajana ja jos muistelette Haaviston aiempaa ministeripestiä, niin ystäväni kollega oli vuoden saikulla kun Haavisto järjesti maan asioita sellaiselle mallille, että eräänä aamuna oli virkamiehen kotiovella seisonut KRP. n tutkijat. Onneksi Heppu todettiin syyttömäksi ja kun nyt Haavisto palasi leiriin, on kaikki alkaneet vaatia kirjallisesti ohjeita ministeriltä ja ministerin apulaisilta.
Käsittämätöntä, että julkisuudessa kukaan ei uskalla avata suutaan ja kertoa millaista on kun homokabinetti pääsee valtaan.
Se on yhtäkuin poliittinen itsemurha kun saat homovihaajan leiman otsaasi jos tällaisia alat tonkimaan..
 
Back
Top