Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei minua tuo NATO siinä heilauta mihinkään, mutta muuten toki säälittävän tai naurettavan puolelle kääntyvä episodi.Eikö häiritse että tässä käytetään NATO:a sisäpolitiikassa ja vieläpä tämän pääministerin toimesta?
Jalostamo aiheuttaa päästöjä ja nyt ne jäävät Hollantiin. Hyvähyvä huudetaan punavihreissä.Tottahan tuo puhui, kaikki teollisuus ja investoinnit vittuun suomesta, siinä se on vihreä siirtyminen.
![]()
Trolliarmeijoista jotka vaikuttavat systemaattisesti ja massiivisesti suomalaiseen sielunmaisemaan. Tästä massiivisesta vyörytyksestä on kirjoitettu kirjojakin ja saatu oikein ulkomaisia palkintoja.
Kävi vain niin ikävästi, että todisteita ulkopuolisesta infovaikuttamisesta ei löytynyt. Tällöin NATO itse ehdotti kohteeksi "vihapuhetta". Ja sitähän löytyy kun säätää mittarit kohdilleen.
Olisikohan syynä eläminen isättömänä kahden äidin perheessä, saattanut olla aika sakeata miesvihaa ilmassa parikymmentä vuotta.Ihmisillä on tapana peilata omia tuntemuksiaan toisiin ihmisiin. Käytöksen ym. pienten viestien perusteelle pidän mahdollisena, että pääministeri on vihamielinen vähintään setämiehiä ja mahdollisesti muitakin miehiä kohtaan. Hän peilaa sitten tämän oman vihamielisyytensä toisinpäin luonnollisesti uhriutuen samalla.
Itse äänestin edellisissä vaaleissa naisolettua henkilöä, koska pidin häntä käytettävissä olevien tietojen perusteella vaihtoehdoista sopivimpana tehtävään. Olen kuitenkin mitä ilmeisimmin naisvihaaja, koska en kannata nykyistä hallitusta ja pidän sitä erittäin vastenmielisenä.
Sitähän minäkin. Pääministerin temppu ei ollut järin viisas. Viittaan siis sometrollaukseen jolla ei yhtikäs mitään muuta kuin lisätään sitä mihin viittaat. Niille ei pitäisi antaa yhtikäs yhtään lisää välineitä. Siksihän minullakin oli kahvit läikkyä kun luin, että mitä vittua pääministeri nyt.Sillä Kremliin tai Aleksanteri instituuttiin viittaamisella tarkoitin juuri tuota, että väki menee sekaisin tuosta nelikirjaimisesta pedonmerkistä.
Mikä saa pääministerin käyttämään poliittiseen peliinsä NATO:a?
Juttu on itse asiassa vielä kiinnostavampi.
Alun perin selvityksen tilasi ilmeisesti Sipilän hallitus 2019 mutta eri otsikolla.
Työnimenä oli "Inauthentic Coordinated Networks in Finnish Information Environment". Eli yksinkertaistettuna tarkoitus oli saada NATO:n leimalla varustettu kauhukertomus Idän Inhoista Trolliarmeijoista jotka vaikuttavat systemaattisesti ja massiivisesti suomalaiseen sielunmaisemaan. Tästä massiivisesta vyörytyksestä on kirjoitettu kirjojakin ja saatu oikein ulkomaisia palkintoja.
Kävi vain niin ikävästi, että todisteita ulkopuolisesta infovaikuttamisesta ei löytynyt. Tällöin NATO itse ehdotti kohteeksi "vihapuhetta". Ja sitähän löytyy kun säätää mittarit kohdilleen.
Olisi kiva tietää, miksi alkuperäinen tutkimusidea haudattiin. Eikö olisi suomalaista julkista keskustelua tervehdyttävää todeta ihan tietoon perustuen, että suomalaisessa yleisessä poliittisessa keskustelussa ei ole mukana ulkomaisia bottiarmeijoita tai trolleja?
Ellei tietenkin jollekkulle ole kätevää saada leimata joku osa julkisesta keskustelusta tai keskustelijoista vaikkapa putinisteiksi.
![]()
Emilia Seikkanen pääsi Berliinissä töihin trendikkääseen media-alan yritykseen – pian hän tajusi olevansa osa Venäjän maailmanlaajuista vaikuttamisverkostoa
Suomeen muuttanut Emilia Seikkanen, 33, kertoo Yle Uutisille, millaista on tehdä työkseen Kremlin informaatiovaikuttamista.yle.fi
Luin aikaisemmin tuon Yle:n jutun.
Uuden Jessikkan luominen käynnissä
Varovaisesti arvailin että jokos tämä vanha Jessika on jo kutsuttu Valkoiseen taloon esitelmöimään ja entiset "synnit" pyyhitty? Tuntui niin kovin katkeralta pari vuotta sitten kun oli omien sanojensa mukaan kohdannut jotain ongelmia. Jos on vieläkin ongelmia kutsun kanssa niin pitäisikö jatkossa välttää alpakkasilakkaliikkeitä?Luin aikaisemmin tuon Yle:n jutun.
Uuden Jessikkan luominen käynnissä.
Olisikohan vielä kuntavaaliehdokkaanakin?Sama kävi mielessä. No, eipähän tarvi käyttää vanhaa naamaa ja reservissä on laajuutta valita asti.
Nuorta vaimoaan, veikkaisinMaksaisin vaikka kuukauden ruokarahat jos saisin tietää mitä tp ajattelee. Minä en ymmärrä tätä tapausta.
Ei taida USA:n rajan yli päästä helpolla vanhana huumerikollisena...Varovaisesti arvailin että jokos tämä vanha Jessika on jo kutsuttu Valkoiseen taloon esitelmöimään ja entiset "synnit" pyyhitty? Tuntui niin kovin katkeralta pari vuotta sitten kun oli omien sanojensa mukaan kohdannut jotain ongelmia. Jos on vieläkin ongelmia kutsun kanssa niin pitäisikö jatkossa välttää alpakkasilakkaliikkeitä?
Hyvä pointti itse asiassa - ei meinaan pääse USA:han, Kiinaan, Singaporeen, Australiaan... ja tämä on ihan fakta.Ei taida USA:n rajan yli päästä helpolla vanhana huumerikollisena...