Nyt kun pitäisi vähentää yleisillä paikoilla liikkumista, niin onko porukka kokeillut ruoan tilaamista kotiin? En tarkoita mitään pizzatakseja tai Woltin tyyppisiä juttuja, mistä tilataan valmiita annoksia, vaan kauppojen kotiinkuljetuspalveluita tai ruoan tilaamista netistä ja valmiit ostokset haetaan kaupasta tai noutopaikasta.
Itse olen tilannut muutaman kerran fiksuruoka.fi:stä; homma toimii hyvin vaikkakin tuolla on hyvin pieni valikoima ruokaa ja valikoima vaihtuu usein. Idea on, että kauppa myy poistuvia tuotteita, tavaraa joissa on parasta ennen päiväys tulossa vastaan, tai esim myyntipakkaus on vaurioitunut. Alennus on parhaimmillaan yli 99%, ja tyypillisesti 20-40%.
Tuossa suosittelulinkki:
(Jos tilaa linkin kautta, sekä uusi asiakas että suosittelija saavat jonkun bonuksen).
Itse olen tilannut muutaman kerran fiksuruoka.fi:stä; homma toimii hyvin vaikkakin tuolla on hyvin pieni valikoima ruokaa ja valikoima vaihtuu usein. Idea on, että kauppa myy poistuvia tuotteita, tavaraa joissa on parasta ennen päiväys tulossa vastaan, tai esim myyntipakkaus on vaurioitunut. Alennus on parhaimmillaan yli 99%, ja tyypillisesti 20-40%.
Tuossa suosittelulinkki:
Fiksuruoka.fi
Meillä säästät jopa 80% ruokaostoksissasi verrattuna normaaliin ruokakauppaan ja samalla vähennät Suomen ruokahävikkiä. Tuotevalikoimamme koostuu pääosin elintarvikkeiden poistoeristä, jotka olisivat muuten vaarassa tulla poisheitetyiksi – melko fiksua! Toimitamme tilaukset 1-3 arkipäivässä...
prz.io