Ruoan tilaaminen kotiin

YJT

Respected Leader
Nyt kun pitäisi vähentää yleisillä paikoilla liikkumista, niin onko porukka kokeillut ruoan tilaamista kotiin? En tarkoita mitään pizzatakseja tai Woltin tyyppisiä juttuja, mistä tilataan valmiita annoksia, vaan kauppojen kotiinkuljetuspalveluita tai ruoan tilaamista netistä ja valmiit ostokset haetaan kaupasta tai noutopaikasta.

Itse olen tilannut muutaman kerran fiksuruoka.fi:stä; homma toimii hyvin vaikkakin tuolla on hyvin pieni valikoima ruokaa ja valikoima vaihtuu usein. Idea on, että kauppa myy poistuvia tuotteita, tavaraa joissa on parasta ennen päiväys tulossa vastaan, tai esim myyntipakkaus on vaurioitunut. Alennus on parhaimmillaan yli 99%, ja tyypillisesti 20-40%.

Tuossa suosittelulinkki:
(Jos tilaa linkin kautta, sekä uusi asiakas että suosittelija saavat jonkun bonuksen).
 
Olen tilannut kaiken ruoan kotiinkuljetuksella jo kuukauden. Pari kertaa s-kaupasta mutta pääosin k-ruoka.fi.

Voi valita lähiseudulta k-kaupan ja varata toimitusajan. Ostoskoria voi täydentää siihen asti kunnes keräily alkaa.

Kaikki on toiminut hyvin. Kortilta (luotto) veloitetaan kun tarkka summa on tiedossa. Ei tarvitse lähikontaktia ruokakuskin kanssa vaan voi pyytää jättämään ovelle tai pihalle.

Vaikka on ruuhkaa niin toimitusaikoja voi varata etukäteen. Meillä 2-3 toimitusaikaa jatkuvasti etukäteen varattuna noin viikon välein.
 
Ja vaikka toimitus maksaa, niin heräteostosten tekemättäjättäminen kompensoi sen.
Olen samaa lukenut. Ruokaostoksissa säästää paitsi aikaa, myös rahaa. Lisäksi esim vihannekset ovat käsittääkseni hyvälaatuisia ja tuoreita; veisi pohjaa hommalta jos tilatessa saisi paskaa.
 
Fiksuruuasta on tullu muutaman kerran tuotteita joissa on päiväys ollu jo ummessa heidän nettisivujen sanoessa päiväystä olevan vielä kuukausia jäljellä.
 
Jos taloudessa ei ole riskiryhmiin kuuluvia niin edelleen voi käydä kaupassa.
Mutta kannattaa mennä silloin kun on vähiten ruuhkaa.
Aamun ensimmäisenä asiakkaana kun menee niin ilma on puhdas.
 
Seinäjoellakin tuosta Ideaparkin Cittarista saa hakea ruoat, kun maksaa sen vitosen keräilymaksua. Siinä sitten autolla latauslaiturille hakemaan tuotteet ja maksu siellä.
Työkaveri kumosi teorian...on kuulemma hulvattoman helppoa klikkailla nettikaupassa..
Onhan tuokin totta. Usein sitä kerkeää tulla toisiin aatoksiin kun niitä heräteostoksia pitää kädessään ja on viemässä kassalle ja ajattelee että onkohan tää niin fiksu hankinta sittenkään.
 
Paitsi jos kännissä ostelee. Muutaman päivän päästä rekka pihassa; "mitä vittua tuli ostettua...." :ROFLMAO:
 
...onko porukka kokeillut ruoan tilaamista kotiin?

...kotiinkuljetuspalveluita...

Olen käyttänyt "viittikkö vaimeli käydä kaupassa" -palvelua.

Pääasiassa toimii hyvin, vaikka tiettyä omapäisyyttä on ollut havaittavissa. Kaikenmaailman kukkaparsakaaliterveyslaihdutuspunakaalikammotuksia tulee välillä vaikka en taatusti ole niitä pyytänyt.

Toimitusajat ovat kohtuullisia.
 
Olen käyttänyt "viittikkö vaimeli käydä kaupassa" -palvelua.

Pääasiassa toimii hyvin, vaikka tiettyä omapäisyyttä on ollut havaittavissa. Kaikenmaailman kukkaparsakaaliterveyslaihdutuspunakaalikammotuksia tulee välillä vaikka en taatusti ole niitä pyytänyt.

Toimitusajat ovat kohtuullisia.
Noudattaako vaimeli sinun toivomuksiasi?
Jos noudattaa, palveluhan on suorastaan hyvä.
Kokeilin itse tuota ja sain vain hyytävän mulkaisun. Lähden siis itse kauppaan
 
Noudattaako vaimeli sinun toivomuksiasi?
Jos noudattaa, palveluhan on suorastaan hyvä.
Kokeilin itse tuota ja sain vain hyytävän mulkaisun. Lähden siis itse kauppaan

Noudattaa osittain.

Kun tilaan makkaraa, tuo punajuuria - mutta tekee niistä herkullisia uunissa. Kun tilaan pullaa, niin unohtaa sen, mutta tuo jotain härkäpapu-kuitu-hippileipää.

Normaalisti mä oon se joka käy kaupassa ja muut niitä jotka kärsivät mun valinnoista. Nyt on ollut toisinpäin, mutta palataan varmaan pian normaaliin. Niinpä mulla ei oo oikeutta valittaa.

Ja toi nyt vaan sattuu olemaan niin hyvä + tonttuyhteensopiva vaimeli, että mun ei kannata kitistä muuta kuin tosi tärkeistä asioista niin kuin vaikka se, että jätetäänkö tyhjä piimäpurkki 7 vai 9 senttiä pöydänreunasta odottamaan evoluution käynnistymistä.
 
Tuosta itsekurista Ylipäällikkö mainitsi päivän lyhyessä puheessaan. Sitä kun makustelee mielessään niin jokainen voi miettiä millaista on tulevaisuudessa tiedossa.
Ulkomyyntinoutopaikat lienevät tulevaisuutta mitä yllättävimmissä kaupoissa. Saako nämä karvakäsi yrittäjät rahastaa pizzansa pizzerian ulko-ovella lakipykälien mukaan?
 
Back
Top