Ruokahuolto

Tuo määrä riittää vain VM/res harjoitus käyttöön eli ei tällä määrällä juuri varusteta sa-joukkoja.
Vähäinen on alku toki. Itse muutokseen maanpuolustukseen liittyvine lukuisine kehityksen alla olevina aihioina, näkisin nämä muussa kuin ylläpitävinä hankintoina. Mikäli tämä on kuten sanottua ja toiveessa - alkua.

Vuosikymmeniä aihetta seuranneena. Olen päätynyt - ellei toisin osoiteta. Kohtuullisen positiiviseen näkemykseen siihen, että herääminen on tapahtunut.

Tämä on asia, jossa ei tarve pelkästään mielipiteiden varassa olla. Määrävarojen suuntaaminen ulkopuolella budjetin 2022, tästä konkreettinen esimerkki.

Kiitokset näkemyksestä. Jos vaikka käyttöön liittyen tarkempaa ajatusta on, mielenkiinnolla kuulisin.

Tuo tilavuuden ero, varmaankin käytön aihioissa huomioitu. Onko tässä M13 mallissa jotakin eroa varusmieskestävyydessä. Kaksikäyttöisyys on aina plussaa.
Mä oon kaikkien keitinmallien kanssa tekemisissä päivittäin, mutta aika vähän on mitään julkaistavaa niistä. Tosin Teuvan myyntiesitteistä ennen vuotta 2xxx voin skannata tai kirjoittaa niistä tänne jokupäivä. Ja myös julkisista arkistoista ja kirjastoista löytyy tietoja noista M85 ja FK2000 keittimistä jos osaa etsiä.
(M13 keitin on sen verran tuore, että mä en siitä kuvia ja tietoja pistä, mutta tietoja löytyy kyllä siitäkin kun etsii) Vinkkaan parille tutulle, että kirjoittavat tänne kokemuksia M13 keittiöstä tänne

Viimeksi muokattu:
Mä oon kaikkien keitinmallien kanssa tekemisissä päivittäin, mutta aika vähän on mitään julkaistavaa niistä. Tosin Teuvan myyntiesitteistä ennen vuotta 2xxx voin skannata tai kirjoittaa niistä tänne jokupäivä. Ja myös julkisista arkistoista ja kirjastoista löytyy tietoja noista M85 ja FK2000 keittimistä jos osaa etsiä.
(M13 keitin on sen verran tuore, että mä en siitä kuvia ja tietoja pistä, mutta tietoja löytyy kyllä siitäkin kun etsii) Vinkkaan parille tutulle, että kirjoittavat tänne kokemuksia M13 keittiöstä tänne
Kiitoksia. Laita vain kokemuksista tekstiä esiin. Harva meistä näitä päässyt käpistelemään.

Back