Ruotsin vaalit 2018

Minä en ainakaan kestä vilkkaita ja koko ajan höpöttäviä ihmisiä. Hiljaisuus ja juro ilme, sitä olla pitää.

Sama täällä. Tuollaisten seurassa tuntuu että tila ja happi loppuu ympäriltä. Onneksi olen keksinyt hyvän konstin selviytyä; lakkaan vain kuuntelemasta. Kyllä ne jossain vaiheessa tajuavat, tosin siihen saattaa pahimmillaan mennä vuosia.
 
Tuo naisihminen, joka asuu meillä kotona, on eteläpohjanmaalta, ja toivoisin kovasti että hänestä kaikkien näiden vuosien jälkeen löytyisi edellä mainostettu juro ja hiljainen länsisuomalaisuus.
 
Tuo naisihminen, joka asuu meillä kotona, on eteläpohjanmaalta, ja toivoisin kovasti että hänestä kaikkien näiden vuosien jälkeen löytyisi edellä mainostettu juro ja hiljainen länsisuomalaisuus.

Kun otat vaimon mistä päin maailmaa tahansa, niin ensi päivästä lähtien hän alkaa kasvattaa sarvia päähänsä, siihen tulokseen minä olen tullut. Siihen sitten joko sopeudut tai lähdet vetämään. Nupottaminen ei onnistu kuitenkaan.:p
 
Tuo naisihminen, joka asuu meillä kotona, on eteläpohjanmaalta, ja toivoisin kovasti että hänestä kaikkien näiden vuosien jälkeen löytyisi edellä mainostettu juro ja hiljainen länsisuomalaisuus.
Kun pohjanmaalainen nainen tekee päätöksiä, ei mies voi muuta kuin seurata katseella. Juu, liittyy Ruotsin vaaleihin kyllä :rolleyes:
 
Ne ei ole vielä huomanneet ettei länsi ja etelä Suomesta ole tullut Esim. politiikkaan kovin suuria tekijöitä, Turusta maankuulu puutarhanhoitaja, Kalloista samperinkiukkuinen ämmä ja Uudeltamaalta suomen nopeimmin laukeava.

Sieltä tulee vain tekijämiehiä, eikä tyhjänpuhujia.

Leikki leikkinä, menee jo raakasti ohi aiheen. Ehkä hallitusneuvotteluiden aikaan voi sitten viimeistään palata aiheeseen.
 
Eiköhän siirrytä päiväjärjestykseen ennenkuin moderaattorit yllättävät itseteosta tuoreeltaan rikospaikalta. :cool:
 
Ei ne kaikki tyhmiä ole vain sosialistit ja moderaatit ja muut takiaispuoluelaiset, viidennes onkin älykkäitä ja tiedäthän älykkyys ja raha ei jakaannu tasaisesti kaikille, toisilla sitä vaan on ja toisilla ei ole.
Ensin vähän ihmettelin keitä tarkoitat .. mutta, ah -!- tajusin; viittaat maahanmuuttajiin.
 
Ensin vähän ihmettelin keitä tarkoitat .. mutta, ah -!- tajusin; viittaat maahanmuuttajiin.
Harvoin ihmiset ovat huomanneet se minkä sinä huomasit että SDn kannattajien lisäksi älykkäitä on myös maahanmuuttajat, sillä eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa, näin tulee todistettua sekin että ne politiikot jotka vaativat lisää pyytäjiä on idiootteja.
 
R.I.P Ruotsi.....kyllä kansa pitää olla tyhmä
Eihän ruotsalaiset omasta mielestään mitään tyhmiä ole, he vaan eivät halua linjamuutoksia.
Sen sijaan, että olisivat kovasti kannattaneet linjana SD:tä, ruotsalaiset ratkaisevat mieluummin ongelman ohjaamalla ulkomailta tulijat edelleen Haaparantaan meneviin busseihin ja junaan.
Siitä on enää lyhyt matka Suomen puolelle......
.
 
Back
Top