Salaliitot

Katso liite: 46441

Nää on nyt taas näitä "ja kaikki taputti pussissa"

Kokoajan jotain korona salaliittoteoriitikkoja jahdataan. Missä näitä on? No ei missään oikeasti.
Parempi väki saa vain tyydytystä kun taas luodaan jotain kuvitteellista uhkaa joistain hörhö massoista jotka muka uhkaavat meitä tällä kauhialla väärällä tiedolla. Mua ainakin vituttaa enemmän nää anti -salaliittoteoriitikko hörhöt.
Luodaan tyhjästä ongelma.


Tämänkertaisen hörhöjen jallituksen meille tarjosi Mario Fusco. Hienosti toki sanoo" Here in Italy people started"
Ketkä ihmiset? Yksi? Vai jopa 2? Vai oliko jopa vitsi?

Jokainen voi googelin kuvahaulla katsoa kuinka paljon tota on ihmiset jakanut ennen uutisointia. Aivan. Zero,Null,
 
Siis hetkinen..chipeista ja 5G sta ei Venäjällä puhuneet paitsi hyvin laiskat ja puhumisen kyvyttömät vatnitsat-mummot, joten se on siellä "patentoitu". Sitten minulle yhtäkkiä aukeni että itse asiassa jokainen joka katsonut kremlin TV:ta ja Kremlista käsin internet medioita oli kovasti kauhuissa vielä ennen korona! Näitä "kohta meitä chipoidaan (чипируют) ja päälle säteilytetään varmuuden päälle 5G:lla", no nyt siihen tietenkin lisätään " koronan rokotteiden avulla se viimeinen viimeinen silaus tehdään sittenkin".

Älkää kertoko että täällä idiotismilla ei ole mitään tekemistä Putlerstanin kanssa.
 
Back
Top