Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Melekolailla normisettiä. Tänä vuonna päästiin vanhojen opiskelukavereiden kanssa mökkeilemäänkin ilman koronahuolia.Jaha. Lukuvuodesta kesäkeskeytykselle siirtyminen on sujunut EK:lta ilman suurempia ongelmia?
Estonian rungosta on löydetty uusia vaurioita, kertoo Aftonbladet – halkeamat jopa 15-metrisiä
Estonian rungosta on löytynyt uusia vaurioita, joita ei ole havaittu aiemmin, kertoo ruotsalaislehti Aftonbladet.www.mtvuutiset.fi
Mutta saiko Ruotsi ydinaseen?Merenpohjasta löytyy kolme kappaletta törmäyksen jäljiltä täysin ehjäksi ja jopa kuiviksi jääneitä punalaivaston sukellusveneaselajin henkilöllisyystodistuksia.
Mutta saiko Ruotsi ydinaseen?
Miksi tällaista saa edes levittää netissä? Eikö joku voisi oikeasti puuttua tähän? Nuo tunnelithan on piirretty ihan päin persettä ja tuossa verkostossahan on suuria puutteita! Voi Luoja! Varmaan joku False Fag -operaatio, jolla yritetään harhauttaa lammaslaumaa!Ja voi pojat, kylläpä noita satanistipedofiilien salaisia tunneleita löytyy Suomen maaperältä ! Tässäpä tunnelimiehen itse laatima kartta aiheesta.
Katso liite: 51763
Mikäs tarkoitus näillä väitetyillä tunneleilla on?Nyt on kovan luokan menovinkki. Esiintyjinä mm. QAnon-ekspertti Jukka Davidsson, koronadenialisteja ja tuossa edellisessä viestissä mainittu tunnelisotamies.
Katso liite: 51762
Ja voi pojat, kylläpä noita satanistipedofiilien salaisia tunneleita löytyy Suomen maaperältä ! Tässäpä tunnelimiehen itse laatima kartta aiheesta.
No niissä pidetään niitä lapsia vankeina, joista taas otetaan sitä adenokromia verestä, eli sitä eliitin muotihuumetta. Niin ja niissä pidetään niitä lapsia myöskin pedofiilejä varten seksiorjina. Näin olen antanut kertoa itselleni..Mikäs tarkoitus näillä väitetyillä tunneleilla on?
No niissä pidetään niitä lapsia vankeina, joista taas otetaan sitä adenokromia verestä, eli sitä eliitin muotihuumetta. Niin ja niissä pidetään niitä lapsia myöskin pedofiilejä varten seksiorjina. Näin olen antanut kertoa itselleni..
Trumpin käymien tunnelisotien seurauksiahan ne on olleet kaikki lähiaikojen oudot räjähdykset, maanjäristykset ja maanvyörymät ympäri maailmaa kun niitä luolastoja on räjäytetty ja tuhottu. Ainakin mikäli uskomme "teoreetikkoja". Ja miksi emme uskoisi..Juuri noita satanistipedofiileja vastaan Trump taistelee. Tunneleiden kätköissä on tuhansia, ellei jopa miljoonia seksiorjina pidettyjä lapsia.
Trumpin käymien tunnelisotien seurauksiahan ne on olleet kaikki lähiaikojen oudot räjähdykset, maanjäristykset ja maanvyörymät ympäri maailmaa kun niitä luolastoja on räjäytetty ja tuhottu. Ainakin mikäli uskomme "teoreetikkoja". Ja miksi emme uskoisi..
Meillä on selkeästi samoja lähteitä käytössä..Kyllä. Ilmiselvästi myös Saksan suurtulvat liittyvät näihin tunnelisotiin. Tulva oli kohdennettu täsmäisku klopalistien ja EU-eliitin saatananpalvontamenoja vastaan mitä maan alla harjoittivat.
Nyt on kovan luokan menovinkki. Esiintyjinä mm. QAnon-ekspertti Jukka Davidsson, koronadenialisteja ja tuossa edellisessä viestissä mainittu tunnelisotamies.
Katso liite: 51762
Ja voi pojat, kylläpä noita satanistipedofiilien salaisia tunneleita löytyy Suomen maaperältä ! Tässäpä tunnelimiehen itse laatima kartta aiheesta.
Otetaan vain tuo viimeinen kuva:
Miksi tällaista saa edes levittää netissä? Eikö joku voisi oikeasti puuttua tähän? Nuo tunnelithan on piirretty ihan päin persettä ja tuossa verkostossahan on suuria puutteita! Voi Luoja! Varmaan joku False Fag -operaatio, jolla yritetään harhauttaa lammaslaumaa!
No, onneksi tietäjät tietää.