Sardaukarin elämä....

Ja olin sitten jossain irkkupubissa eilen. Ainakin piti tarkistaa etten ollu lentäny Dubliniin....

934djY4.png
 
Ja tää hääajatus otti heti kylmäävän suunnan:

SwXJBk5.jpg
 
Ota likka syliin kainaloon. Ja kysy voiko se ottaa sinutkin joskus. Kahdestaan tekee paljon.
 
Ota likka syliin kainaloon. Ja kysy voiko se ottaa sinutkin joskus. Kahdestaan tekee paljon.

Tää on jo taputeltu.

Tosin se uhkaili tappaa mut ja ampua mut siiviläks.

Ja sitten se kosi. :D
 
Anteeksi nyt en ymmärtänyt? Mitä tulee koriste-esineisiin, en valitettavasti ymmärrä niistäkään mitään. Ehkä joku toinen jäsen voi auttaa? Hyvää joulua joka tapauksessa sisar @Maidan , olen itsekin lentämässä tänään torstaina Suomeen joulun viettoon. Rauhallisia pyhiä sinulle.
No kun muistaakseni sinä arvelit oikein konjakkikarahvin tyyliä, jota myös esittelin täällä.

Hyvää Joulua sinullekin veli Fremen!

Anteeksi että vielä sotken ketjua korulla.
Tuo näyttäs joltain itämaiselta.
Voi muuten olla, työ on niin ja näin. Mutta luulen että vanha on, käsin hiottin pasteet v.vuosisadan alussa vielä jokin aikaa. Jos saisin vain jostain vanhat pasteen käsiin jostain risakorusta. Toinen vaihtoehto kaivata kaikki kivet ja laitta uusia, mutta silloin häviä sharmi. Tykkään kaiverruksesta. Minusta se on hiukan art decoa vanhempi.
Minä en osaa sanoa muuta korusta kuin että eikös se kuvio ole fraktaalikuvio?
Minusta ne ovat liljat.
 
Helvetti...minkähän bunkkerin nyt vuokrasin....

Siis, ulkona on vartija, avaimenperällä pistetään liikeilmaisimet pihalla(!) pois päältä ja tarvii 3 avaimet tänne pääsemiseks.....
 
Kisa paranee. Taas mies jolle ei tapahdu mitään.

Jouduin tossa miltei pidätetyksi...tai no, oikea termi on kiinniotettu.

Asun talossa jonka ympärillä on 3+m aidat ja natolankaa päällä. Ja kamerat ja liikeilmaisimet pihallakin. Ja tarvii 3 avainta et pääsee kämppään. Oliskohan tää jo hieman "overkill" kun en nää täällä suurempaa varastettavaa. Oman avainnipun "kaukosäädin" ei ollukkaan ottanu kauppaan lähtiessä ilmaisimia pois päältä. 15 min päästä tulin kaupasta takaisin niin vartijoita oli portilla pieneen mellakkaan.

Ja eihän niistä ykskään tietty puhunu engelskaa saati suomea :D Mut onneks sain vuokraisännän kiinni ja se selitti niille ettei asiassa ole ongelmia. Ja et oon talossa sen vieraana.
 
Kevyttä potkuharjoittelua Bulgariassa (ei ihmisiin tai eläviin olioihin):

26113747_10212649404202541_6168919905366563957_n.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Kevyttä potkuharjoittelua Bulgariassa (ei ihmisiin tai eläviin olioihin):
Moro. Aikoinaan 80-luvulla sääret suojattiin ns. jeesusteipillä nilkoista-polviin, kolme/neljä kerrosta teippiä. Ei se luihin asti yltäviin tepsinyt, suojasi vain pintanaarmuja.
 
Kun nyt oon vakavammalla ajatuksella liikkeellä, niin tää pätee kyllä niin helvetin hyvin (todnäk postannut aikaisemminkin):

 
Haistan ongelmia...

23 vuotta mennyt yhden kahelin kanssa, ja jos ei olisi poikkeuksellisia hermoja ja kolmea lasta niin olisin jo puun oksassa! :cool:

Ei meikäläisen kanssa monikaan pärjäis. :D
 
Tällaista menoa...

ATaYAWy.jpg
 
Sitten kun kysyy vuokraisännältä että olisko sillä saksia parran trimmaamiseen...niin näin käy:

AtGDgRx.png


Ei silläkään ole puutetta huumorintajusta. :D
 
Sitten kun kysyy vuokraisännältä että olisko sillä saksia parran trimmaamiseen...niin näin käy:

AtGDgRx.png


Ei silläkään ole puutetta huumorintajusta. :D
Arveli, että ton näkösen miehen partakin on pikkasen sitkeämpää jouhta ;)
 
Arveli, että ton näkösen miehen partakin on pikkasen sitkeämpää jouhta ;)

Homma paranee. Kun sillä ei ole taipumusta vittuiluun (piruiluun kyllä), niin se oli hionu nuo puutarhasakset partaveitten teräviksi. Hyvin toimi partaan.

Juttu on niin hauska niin monella tasolla. :D
 
Kappas, en oikeen tajunnutkaan että olen forumin listoilla 5. niin postausten määrässä (10 600+) kuin tykkäyksissä (20 000+).

Onpas sitä ehtinyt muutamassa vuodessa spämmäämään....liityin 5.3.2014....
 
Noutopizzat Bulgariassa on hieman randomeja. Perussetti on kyllä sama (otan aina kinkkupizzan). Mutta ei taida kertaakaan olla ollut ihan sama koostumus. Eilen se oli suolakurkuilla...tänään mustilla oliivilla ja jalapenoilla.

Jännitystä elämään.
 
Kappas, en oikeen tajunnutkaan että olen forumin listoilla 5. niin postausten määrässä (10 600+) kuin tykkäyksissä (20 000+).

Onpas sitä ehtinyt muutamassa vuodessa spämmäämään....liityin 5.3.2014....

Sun pitää nyt tasalukujen ylittämisen kunniaksi järjestää tuotearpajaiset :D
 
Back
Top