Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ota likka syliin kainaloon. Ja kysy voiko se ottaa sinutkin joskus. Kahdestaan tekee paljon.
No kun muistaakseni sinä arvelit oikein konjakkikarahvin tyyliä, jota myös esittelin täällä.Anteeksi nyt en ymmärtänyt? Mitä tulee koriste-esineisiin, en valitettavasti ymmärrä niistäkään mitään. Ehkä joku toinen jäsen voi auttaa? Hyvää joulua joka tapauksessa sisar @Maidan , olen itsekin lentämässä tänään torstaina Suomeen joulun viettoon. Rauhallisia pyhiä sinulle.
Voi muuten olla, työ on niin ja näin. Mutta luulen että vanha on, käsin hiottin pasteet v.vuosisadan alussa vielä jokin aikaa. Jos saisin vain jostain vanhat pasteen käsiin jostain risakorusta. Toinen vaihtoehto kaivata kaikki kivet ja laitta uusia, mutta silloin häviä sharmi. Tykkään kaiverruksesta. Minusta se on hiukan art decoa vanhempi.Tuo näyttäs joltain itämaiselta.
Minusta ne ovat liljat.Minä en osaa sanoa muuta korusta kuin että eikös se kuvio ole fraktaalikuvio?
Ja tää hääajatus otti heti kylmäävän suunnan:
Moro. Aikoinaan 80-luvulla sääret suojattiin ns. jeesusteipillä nilkoista-polviin, kolme/neljä kerrosta teippiä. Ei se luihin asti yltäviin tepsinyt, suojasi vain pintanaarmuja.Kevyttä potkuharjoittelua Bulgariassa (ei ihmisiin tai eläviin olioihin):
Tää on jo taputeltu.
Tosin se uhkaili tappaa mut ja ampua mut siiviläks.
Ja sitten se kosi.
Haistan ongelmia...
23 vuotta mennyt yhden kahelin kanssa, ja jos ei olisi poikkeuksellisia hermoja ja kolmea lasta niin olisin jo puun oksassa!
Arveli, että ton näkösen miehen partakin on pikkasen sitkeämpää jouhtaSitten kun kysyy vuokraisännältä että olisko sillä saksia parran trimmaamiseen...niin näin käy:
Ei silläkään ole puutetta huumorintajusta.
Arveli, että ton näkösen miehen partakin on pikkasen sitkeämpää jouhta
Kappas, en oikeen tajunnutkaan että olen forumin listoilla 5. niin postausten määrässä (10 600+) kuin tykkäyksissä (20 000+).
Onpas sitä ehtinyt muutamassa vuodessa spämmäämään....liityin 5.3.2014....