Sardaukarin elämä....

Ei, kyllä se Plastex pitää olla, siinähän nimikin kertoo että aito muovi eli plast.. En huoli Orthexia.
 
Pitäiskö ruveta tekemään Paavon esimerkin mukaan "Sardaukar-mukeja" :D Tosin forumin porukan huomioon ottaen tuopit voisivat olla parempi valinta ;)
 
Nainen on Professor of Arts, PhD of Arts, Mensan jäsen ja taidemaalari. Joten ehken on helppo ymmärtää miksi menin Serbiaan ;)

Tässä piirros jonka ko. nainen teki meikästä viime viikon maanantaina:

12895392_10206451704399020_566794258_n_zps98hutbwm.jpg

Ite olen miettinyt mitä hormooneja syötetään huittislaisille tytöille. Aina välillä huomaa panevansa iso tissistä huittislaista naista.

Ja helpolla
 
Balkan ei koskaan lakkaa yllättämästä:

Myynnissä vähän käytetty arkku Romaniassa.... Siis mitä vittua? Ei puuttuis kuin että kaverin nimi olisi Vlad Dracula... :D Ja kun ei ole edes vitsi... :D

26992563_10207983014412469_6640911723740754420_n.jpg
 
"It's nice to think about humanism, solidarity and help people. But never forget that Middle East is area where knives talk and not humanism."

Kannattaa muistaa.
 
Sardaukar on taas kehissä...ja erikoisia tapahtumia taas etelässä... :D
 
Teki ihan hyvää ottaa pakosti etäisyyttä.
 
Update:

Koitan tässä miettiä, että onko pomo Serbian mafian vai minkä heppu. Ei se nyt ainakaan ole ihan normisettiä... :D
 
Update:

Koitan tässä miettiä, että onko pomo Serbian mafian vai minkä heppu. Ei se nyt ainakaan ole ihan normisettiä... :D

Onko sillä ruumispusseja auton takakontissa?

Kenties tilannut Varustelekasta ja suunnittelee vain alan laajennusta hautaustoimistoihin. Tai sitten pitäisi juosta.
 
Sardaukar on taas kehissä...ja erikoisia tapahtumia taas etelässä... :D
Hieno juttu, tervetuloa kehään ! Shalom.*
Kerran onnistuin laukaisemaan sen* tervehdyksenä Damaskoksessa, diplomaattikortteleissa AK sylissä seisoskelleelle syyrialaissoltulle. Jannu tuijotti mua silmät pullistuen ja otettiin siitä sitten näpsäkästi jalat alle(noin kymmenen korttelin matkalle). Jos mulla meni siinä kielet sekaisin, sillä oli peukalo halvaantunut varmistimen kanssa - kova oli yritys ja karmee huuto. Kaverit pyysi mua vastaisuudessa jättämään tarpeettomat kohteliaisuudet.
 
Onko sillä ruumispusseja auton takakontissa?

Kenties tilannut Varustelekasta ja suunnittelee vain alan laajennusta hautaustoimistoihin. Tai sitten pitäisi juosta.

Se on ihan Tony Sopranon näkönen... :D Sitten toinen kaveri, kun jokin hörhö istu meidän pöytään (tai sen pöytään), niin se sano bulgariaksi (hiukan jo sitäkin ymmärtää) sille, että "jos vittuilet mun kavereille, niin katkon sulta jalat". Että semmosta. Ja "Tony Soprano" sano aikoinaan ja kaverille uudestaan, että "jos tulee vaikeuksia, niin älä rupee väittelemään vaan soita hänelle, hän hoitaa...." :eek: :D

Meillä on projekti Bulgariassa, lomapaikka suomalaisille Bulgarian vuoristossa. Oon siellä sitten manageroimassa ja toinen suomalainen kaveri on tekninen manageri.

Meillä ei tässä ole penniäkään kiinni, joten jos homma menee vituiks, niin ainoastaan menettää aikaa.
 
Se on ihan Tony Sopranon näkönen... :D Sitten toinen kaveri, kun jokin hörhö istu meidän pöytään (tai sen pöytään), niin se sano bulgariaksi (hiukan jo sitäkin ymmärtää) sille, että "jos vittuilet mun kavereille, niin katkon sulta jalat". Että semmosta. Ja "Tony Soprano" sano aikoinaan ja kaverille uudestaan, että "jos tulee vaikeuksia, niin älä rupee väittelemään vaan soita hänelle, hän hoitaa...." :eek::D

Meillä on projekti Bulgariassa, lomapaikka suomalaisille Bulgarian vuoristossa. Oon siellä sitten manageroimassa ja toinen suomalainen kaveri on tekninen manageri.

Meillä ei tässä ole penniäkään kiinni, joten jos homma menee vituiks, niin ainoastaan menettää aikaa.

Tuo on todennäköisesti turvallisin tapa lomailla Bulgariassa; kun on mafian vieraana, kukaan ei uskalla tehdä mitään... :unsure:
 
Tuo on todennäköisesti turvallisin tapa lomailla Bulgariassa; kun on mafian vieraana, kukaan ei uskalla tehdä mitään... :unsure:

EU:n korruptoitunein maa. Tosin Malta on kisaamassa tittelistä myös lujasti... :p
 
Tässä hieman uutta lookkia viimeisiltä ajoilta...

xc4BITd.jpg
 
Ja...todellinen "kivijalkakauppa" Sofiassa....naurettiin kaverin kanssa ihan sikana:

Y5q6v9l.jpg
 
Back
Top