Sardaukarin elämä....

Lisää hauskuutta Bulgariasta.

Käyn melko säännöllisesti raflassa, joka on rautatieasemalla. 100+m kämpiltä.

Viimeksi asemalla oli 4 poliisia, ihan normisetti. Huvitti vaan, että olivat kaikki eri yksiköistä, formuissa luki:

-Police
-Security police
-Gendarmerie
-Special Police Squad

Kyselin hieman että "mitä vittua", niin selitys oli että ovat hieman eri ministeriöiden alaisia (paitsi Police ja toi spesiaali). Sisäministeriö, oikeusministeriö ja mitä lieneekään.

Hauskaa on myös, että ne kaikki moikkaa. Vissiin vaikka mitä tekis, niin otsassa on leima "working for Da Man" :D

Tuo spesiaali on vissiin kuin VATI Suomessa.
Puolassa bussi ja raitsikka pysäkeillä hätänumerot. Yleisen hätänumeron lisäksi siinä poliisin sekä militääripoliisin numerot. Olen aina miettinyt koska siihen tulisi soittaa.

Puolassa bussi ja raitsikka pysäkeillä hätänumerot. Yleisen hätänumeron lisäksi siinä poliisin sekä militääripoliisin numerot. Olen aina miettinyt koska siihen tulisi soittaa.

Soita siihen viimeiseen niin autosta tulee GROM :D

Tässä @Baltriber :lle (eikä ole iskuyritys)

Paitsi että olisit jättänyt tuon suluissa olevan pois. Katos kun tämmöttiis vähän elahtaneita nahkoja lämmittää kaikki kohteliaisuudet. Ei lähetä heti sille #metoo linjalle

Paitsi että olisit jättänyt tuon suluissa olevan pois. Katos kun tämmöttiis vähän elahtaneita nahkoja lämmittää kaikki kohteliaisuudet. Ei lähetä heti sille #metoo linjalle

Oon wanha jo sullekin ;)

Oooh! Give me some more!

Oma äitee lauloi oopperakuorossa, niin musiikkiin tuli kiinnostusta. Oon nähny lisäksi pirusti oopperoita ja tykänny :)

Tässä aamun iloksi..hieman eri settiä.. :)

Tässä paskaa tappelusta, mutta osin hyviäkin liikkeitä:

Olis kyllä parasta ikinä jos osais laulaa. Siis oikeesti laulaa ja ihan selvinpäin. mut ei, kuulostaa ku kissaa sirkkelöitäs.

Ei ne karjalaisetkaan osaa laulaa, vaikka 'laulavaksi' heimoksi niitä hämäläiset haukkuvat. Itsekään en osaa laulaa, mutta laulan silti. Vittuillakseni.
Vuoden 1986 virsikirjan ensimmäisellä biisillä on hyvä avata ääni. Tämän oli aikanaan huomannut laulunopettajakin. Vähän muistettavaa sanojen osalta, mutta joka ääniala edustettuna.
Siitä sitten maakuntalaulujen kautta kovempaan kamaan.

En osaa miekään vaikka karjalaiseksi itseni miellänkin, ehkä laulajat löytyvät syvemmältä varsinaisesta Karjalasta :unsure:

Oli kummallinen päänsärky. Se oli vaan oikeella puolella päätä, mietin, että sainko aivoverenvuodon vai mitä...

Hieman pisti miettimään.

Mutta meni pois.

Mulla migreeni on aina toispuoleinen. Päänsärky on kyllä sieltä ja syvältä. Mulla ollu nyt kyllä vähissä pääkivut kun ton jalan takia kuleksin ihan kohtuullisissa tropeissa niin siinä ei mikään pikkusärky enää pääse vaivaamaan.

Vihaiset naiset musiikkiteema sopii kyl tähän päivään (no koska naiset on luotu valittamaan, niin jokaiseen päivään). Ensin puudeli valvotti yön, hukkasin lehmän ja auton avaimet. Lehmä kyllä palautui ettimättä mutta avaimia hakiessa alkoi jo tatti nousemaan ottaan.

Sitten kun vihdoin löysin ne avaimet (virtalukosta) olin niin myöhässä että sai suorittaa taas nilkka oikosellaan. Mikähän siinäki on että just sillon kinostuu ladulle mopoautot, puimurit, rollaattorit ja micramummot.

Vastustaa saatana. (Aivan kyllä omaa syytäni)

Että tiiätte sitte kenestä on kyse kun lehdissä lukee ku joku järkipuoli sai rattiraivon ja survoi patarautavolvon micran peräkontista sisään.

Mulla migreeni on aina toispuoleinen. Päänsärky on kyllä sieltä ja syvältä. Mulla ollu nyt kyllä vähissä pääkivut kun ton jalan takia kuleksin ihan kohtuullisissa tropeissa niin siinä ei mikään pikkusärky enää pääse vaivaamaan.

Vihaiset naiset musiikkiteema sopii kyl tähän päivään (no koska naiset on luotu valittamaan, niin jokaiseen päivään). Ensin puudeli valvotti yön, hukkasin lehmän ja auton avaimet. Lehmä kyllä palautui ettimättä mutta avaimia hakiessa alkoi jo tatti nousemaan ottaan.

Sitten kun vihdoin löysin ne avaimet (virtalukosta) olin niin myöhässä että sai suorittaa taas nilkka oikosellaan. Mikähän siinäki on että just sillon kinostuu ladulle mopoautot, puimurit, rollaattorit ja micramummot.

Vastustaa saatana. (Aivan kyllä omaa syytäni)

Että tiiätte sitte kenestä on kyse kun lehdissä lukee ku joku järkipuoli sai rattiraivon ja survoi patarautavolvon micran peräkontista sisään.

Road rage :D

Älä ammu niitä kaikkia :D

On se vaan kumma kun oikeissa kaupungeissa kykenen selvitymään siirtymistä yleensä ilman sen kummempia henkilö- ja materiaalivahinkoja, mut jotenki täällä hämeessä mulla ratkee aina suonet päästä. Homma kariutuu ku kylän ainoot liikennevalot vilkuttaa keltasta. Siinä ne seisoo loppupäivän miettimässä, siis ne jotka eivät jääneet siihen ainokaiseen liikenneympyrään pyörimään vilkku päällä.

Back