Sardaukarin elämä....

Voihan kekkuli mikä tilanne tuli. Oli just vikakerta ku uhoan ajaa jonkun mummon micraan tai kehitän mitään rattiräyhää.

Lähin kaupassa käymään viel tossa iltasella. Tuli sellanen vinkee etiäinen ajellessa että ihan ku joku puskis kohta ladulle. Kyttäilin siinä feisbuukin sijaan puskia peurojen ja porojen varalta. Unohdin jo koko homman ku pääsin mettätieltä kylälle.

Oli siinä sitte auto pysähdyksissä risteyksessä kääntymässä, prätkä tösähti siihen perään varsin vauhdikkaasti ja kimpos siitä suoraan mun eteen. Siinä jarrua survoessa ei paljo tullu muisteltua murtumaa. Hyvin kesti titaani ja auto pysähty ennen prätkäkuskia. Ei siihen paljoa jääny väliin. oli kuski sellanen vähän ikäisämpi brittirouva, luulin että siitä hönkä karkaa silkasta säikähdyksestä.

Taidan mäkin tasata sykettä viinilasillisella (tai ehkä pänikällä jos tilanne vaatii)
 
Voihan kekkuli mikä tilanne tuli. Oli just vikakerta ku uhoan ajaa jonkun mummon micraan tai kehitän mitään rattiräyhää.

Lähin kaupassa käymään viel tossa iltasella. Tuli sellanen vinkee etiäinen ajellessa että ihan ku joku puskis kohta ladulle. Kyttäilin siinä feisbuukin sijaan puskia peurojen ja porojen varalta. Unohdin jo koko homman ku pääsin mettätieltä kylälle.

Oli siinä sitte auto pysähdyksissä risteyksessä kääntymässä, prätkä tösähti siihen perään varsin vauhdikkaasti ja kimpos siitä suoraan mun eteen. Siinä jarrua survoessa ei paljo tullu muisteltua murtumaa. Hyvin kesti titaani ja auto pysähty ennen prätkäkuskia. Ei siihen paljoa jääny väliin. oli kuski sellanen vähän ikäisämpi brittirouva, luulin että siitä hönkä karkaa silkasta säikähdyksestä.

Taidan mäkin tasata sykettä viinilasillisella (tai ehkä pänikällä jos tilanne vaatii)

 
Kyllä tarvitsen. Nightwish toimii aina. Tälleen pienessä viinissä erityisen hyvin.

Jos osaisin linkittää youtubesta tähän (koneella joo osaan mut laiskuuttani käytän puhelinta) laittaisin tähän nyt Patti Smithin because the night. Oon hoilannu sitä tänään kitapurje lepattaen.


Kysyttäessä! Hieno biisi! :)
 
Eikö ookkin. Vähän vaan jää soimaan päähän.

Mulla on tässä terassilla viiniä, youtube, kana tuolin selkänojalla ja haiseva puudeli jaloissa. Menee ilta ihan kivasti näin. Mä tässä olen vähän niinku kyttäämässä supia samalla, tosin ase on kaapissa.

Tänään toinen korvamatonen on Norah Jonesin versio nothing else matters. Se menee vähän kyllä semimelankolian puolelle, mutta menköön. Melkeen ajoin kuitenkin sen mummon yli.
 
Kun tästä tuli meikän ja @Baltriber :in musiikkitopikki... :D

 
Ja lisää:

 
Taotaan vielä alasinta...."story of my life":

 
Ei musa oo ikinä pahasta.

Riikinkukko sekosi enyasta ja alkoi rääkyä mukana. Vedettiin sitte kukon kanssa duettona.
 
@Baltriber

Vitutus kun on hieman päällä, niin kuuntelen nyt tätä:

 
Mikäs sua kyrsii?

Mulla aurinko paistaa, puudeli lähtee tänään kotiinsa.

Aurinko paistaa täälläkin. Terassilla jalat palaa pohjasta :D Lämpömittari terassilla hajos, kun auringossa lämpö meni +50C ohi....

Duunihommat hieman otti päähän, kaikki OK nyt.
 
Työperäisessä vitutuksessa on sentään se etu että siitä saa liksaa.

Noilla lämmöillä kannattaa kyllä jo vetäytyy vähän varjon puolelle, voi alkaa palvaantumaan muuten.

Mun tarttis lähtee korjaamaan aitoja. Eipähän tartte sitäkään yksin tehdä, varpusen kokoset paarmat pitää yllä rivakkaa työtahtia.
 
Työperäisessä vitutuksessa on sentään se etu että siitä saa liksaa.

Noilla lämmöillä kannattaa kyllä jo vetäytyy vähän varjon puolelle, voi alkaa palvaantumaan muuten.

Mun tarttis lähtee korjaamaan aitoja. Eipähän tartte sitäkään yksin tehdä, varpusen kokoset paarmat pitää yllä rivakkaa työtahtia.

Meikä on sekä pystyyn palvattu että marinoitu....kypsä tapaus :D
 
PulledBeef, sehän on ihan hottia nyt.

Saattaa olla että tässä itse kukin on ohittanu jo sen kiinteimmän ja notkeimman vaiheen. Luultavasti ihan hyvä niin. Mä olen todennut parhaaksi naamantyöstömenetelmäksi valaistuksen vähentämisen. Kynttilän valossa se kämäsempikin kurppa kaunistuu ja kun jättää käymättä silmälääkärissä niin se oma peilikuva ei sillai hyökkää

Yks hyvä on kans nakkaa paskat koko asialle ja antaa olla
 
Back
Top