Sardaukarin elämä....

Eikö sellaisesta olisi apua hinnasta tingittäessä?

Täällä ei voi tehdä pankistakaan helppoa käteisnostoa aseilla ;)

Ja autoissa uudehko Rava on 5500 BGN...suomalaisena jo vituttaa. Mersu lähtee 15500 BGN....
 
45202813_965663060286407_6288402982627180544_n.jpg
 
Isäukko osti mulle kämpän Seinäjoelta....ei ihan odotettu veto...

@TomTom Pyydän ärsyyntymistäni ja hulluuttani anteeksi :)
 
Seinäjoella on melkoinen rakennus buumi käynnissä. Pikkasen on jo kuulunut, ettei kaikkiin asuntoihin löydy enää vuokralaisia. Kerrostaloa nousee kyllä sitä tahtia, että saattaa pitää paikkansakin.
Ilmoittele ihmeessä, kun olet Sjoella, lähdetään Härmän Häjyyn kaljalle.
Sjoki on ihan ok paikka, kun vain pysyy erossa lapualaasista ja kauhavalaasista akoosta.
 
Senkö takia olivatkin raakasti liian myöhässä hyökkäämään tykistövalmistelun jälkeen....
 
Ainoa paikka johon Ylistarolainen, ISOkokoinen, nevamies ei kuulemma uskalla ryyppäämään :D

Kieltämättä joskus ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita ko. paikassa. :)
Melkein sama, kun joskus aikoinaan Vaasassa kaveri alkoi grillijonossa kyselemään fyrrykyrölääsiltä onko teillä jo perunat seipäillä. Kaveri heräsi sairaalasta ja minä putkasta. :)
Mukava lapsuuden ystävä jonka olen tuntenut 6v asti. Tähän kaveriin voi luottaa 110% oli tilanne mikä hyvänsä. Hintana on vuosien varrella ollut kaks kovaa aivotärähdystä, mutta kaveria ei jätetä. :)
 
Täysin totta.

Kun Bulgariassa tulee kesällä uudet perunat, ei kenellekään tule mieleen lähteä niitä keittämään. Perunat lohkotaan, maustetaan suolalla ja pippurilla ja paistetaan pannulla kannen alla.
Raakana paistettu peruna ja vieläpä sipulin kanssa oli lapsuuteni herkku, olisi uusi tai vanha. Jotkut laittaa paistamiseen voin lisäksi silavan. Jotkut öljyn ja silvan. Hävy ruoka mutta hyvä.
Meillä oli perunat omasta maasta aina, ihan luomuna viljelty. Sen jälkeen söin harvakseen näin hyviä. Kerran kasvatin itse jo Suomessa, mutta ei ollut niin hyvä.
Meillä ostattiin valita laajikeita. Harmi etten muista mikä se oli. Multa oli otollinen, hiekkapitoinen, ja lanta naapurimalta.
 
Minkkitarha (eli yks treffi) tulee mua hakemaan kohta....

Sanoi et vie mut Sofiaan kahville ja sit kotio... Piti jälkimmäisestä kysyä että "mille hautausmaalle..."
 
Back
Top