Tuossa iässä alkaa tyhjästä politiikkaan niin ei mitään mahiksia varsinkaan jos ei ole mitään suhdeverkkoa muihin poliitikkoihin.Istu hetki ja mieti vielä kerran.
Kunnallispolitiikkaan ehkä joku mahis mutta sinnekin vain täytemieheksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa iässä alkaa tyhjästä politiikkaan niin ei mitään mahiksia varsinkaan jos ei ole mitään suhdeverkkoa muihin poliitikkoihin.Istu hetki ja mieti vielä kerran.
Hmmm...olen ajatellut kokeilla politiikkaa wanhoilla päivillä...
Mitenkähän se onnistuisi kun ei ole mitään poliittista taustaa...
Hmmm...olen ajatellut kokeilla politiikkaa wanhoilla päivillä...
Mitenkähän se onnistuisi kun ei ole mitään poliittista taustaa...
Kysyt vaan Teuvo Hakkaraiselta neuvoa niin kaikki menee hyvin!
Ei Persuilla ole mitään rantaruottalaisia vastaan, ainoastaan pakkoruotsia vastustavat. Sano se sille sun morsmaikulle ja kerro myös että minä ole rantaruottalainen ja äänestin ja tulen äänestämään Persuja. Ankkalammikon ärrkoopeeläiset on ihan vihoviimeinen instannsi mitä minä äänestäisin. Mielummin sitten vaikkapa Ristuksen Remokraatit.
Milloinkas maailmassa on parisuhteessa naisen mielipiteen vaihto onnistunut...muutoin kuin että menee naisen luo oman mielipiteen kanssa ja poistuu naisen mielipiteen kanssa...
Lyhyt analyysi: uusi misu
Lyhyt analyysi: uusi misu
Isäksi tulossa?Tunnustan että uusi misu vaikutti alkoholin jättämiseen ja muihin elämäntapoihin...
Isäksi tulossa?