Sekalaista mussuttelua

Vaan eipähän tarvitse katsella maksumuistutuksia, kun e-laskuja käyttää. Sitäpaitsi eikö se ole se ekologinenkin vaihtoehto.
Maksumuistutuksia ei tarvitsisi katsella, jos Posti tekisi työnsä niin kuin pitää.

Minä nyt olen muutenkin niin ekologinen, kun en kuluta juurikaan. Ei ole nääs rahaa mitä polttaa. Niin kai minulle tämä yksi ylellinen kulutus sallitaan. Kirjekuoretkin laitan paperinkeräysastiaan mainosten mukana.
 
Merten sheriffi,se Rike oli Turussa Alakyläntiellä,siitä lähti mäki ylös asuntoalueelle,tämä mäki oli yleensä aina täynnä mustia sutimis jälkiä,Satakunnantien Shell kulki nimellä Nop-Shell,myös raggareitten paikkoja.
 
Kolme päivää sahannut putkeen ja kädet tärisee kuin ennen muinoin Harley ajelun jälkeen.

Pitäisköhän mun toimittaa tulen uusi Husse sinulle sisäänajoon, näyttää manuskassa lukevan että saa vinguttaa täysiä ilman kuormaa vasta 10 tunnin jälkeen. Nyt Husse ei kyllä vingu, käy vissiin paksulla, melkeimpä "rötää".
 
Pitäisköhän mun toimittaa tulen uusi Husse sinulle sisäänajoon, näyttää manuskassa lukevan että saa vinguttaa täysiä ilman kuormaa vasta 10 tunnin jälkeen. Nyt Husse ei kyllä vingu, käy vissiin paksulla, melkeimpä "rötää".
Eikai sulla ole valmis bensaa? Sain kaverilta puoli kannua ja koitin tankillisen omaan,ei vaan kierrä,kaadoin pois.
 
Mulla Stihli ulvoo 98:lla,jälkikasvu sanoi että iskän sahan kyllä tunnistaa.
 
98 vaan :) itsellä ei kokemusta muista kuin Stihleistä,merkkiuskollisuus johtuu varaosien saannista.
 
albina-mali-hocevar.jpg
Kenestä on kysymys, kun neitosta on pitänyt tuolla tavalla retusoida?
 
Back
Top