Sekalaista mussuttelua

Tarvitsen pari nastarengasta, löysin tämmöisestä virmasta Rengastema sopivat, onko kellään kokemuksia ko. firmasta?. 1001rengas perui yllättäen tilaukseni kun heillä ei ollutkaan tilaaminiani renkaita varastossa...:facepalm:..

No, kerron kun 275/50-20 kumet tulee perille.
Juu, en saanut rengastilausta menemään onnistuneesti läpi rengastemassa, joten otin kumet rengaskontista.
 
Olen tällä hetkellä Tallinnassa ja täällä hanavesi on kyllä juotavissa enkä ole koskaan saanut vaivoja siitä. Mutta pahanmakuista se on, sellainen tunkkainen kloorinen.
Jonkin aika sitten ostin vedensuodattimen, Grayl Geopress. https://www.partioaitta.fi/grayl-geopress-purifier-visibility-orange-1008376/
Ja nyt otin sen mukaan kokeiltavissa. Ja kyllä! Se saa Tallinnan veden maistumaan lähes lähteenraikkaalta, varsinkin jääkaappikylmänä.
 
Olen tällä hetkellä Tallinnassa ja täällä hanavesi on kyllä juotavissa enkä ole koskaan saanut vaivoja siitä. Mutta pahanmakuista se on, sellainen tunkkainen kloorinen.
Jonkin aika sitten ostin vedensuodattimen, Grayl Geopress. https://www.partioaitta.fi/grayl-geopress-purifier-visibility-orange-1008376/
Ja nyt otin sen mukaan kokeiltavissa. Ja kyllä! Se saa Tallinnan veden maistumaan lähes lähteenraikkaalta, varsinkin jääkaappikylmänä.
Täältä tullaan myös illalla. Tosiaan kraanavesi on hyvin kloorista. Miltä Tallinna on maistunut?
 
Tallinna on enam vähem itsensä makuinen. Kovin paljon ei ole vielä liikkunut ympäri. Käyty vain Virukeskuksen kirjakaupassa ja R-kiskalla lataamassa rahaa liikennekorttiin.
Naistystävä lähtee vissiin huomenna omille teille (ei tehnyt mieli mennä mukaan kun ohjelma vaikutti tylsältä) joten 1-2 päivää saa viettää omin päin. Varmaan jossain vaiheessa pitää ainakin Valli-baariin mennä juomaan Belõi Aist-brändyä. Se on sellainen tapa kun olen Tallinnassa. Sheriffi ehkä tietää paikan?
Valli Baar:
600_400_false_false_357d09c910bf5fe5efc1b8bf7b6c739d.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tallinna on enam vähem itsensä makuinen. Kovin paljon ei ole vielä liikkunut ympäri. Käyty vain Virukeskuksen kirjakaupassa ja R-kiskalla lataamassa rahaa liikennekorttiin.
Naistystävä lähtee vissiin huomenna omille teille (ei tehnyt mieli mennä mukaan kun ohjelma vaikutti tylsältä) joten 1-2 päivää saa viettää omin päin. Varmaan jossain vaiheessa pitää ainakin Valli-baariin mennä juomaan Belõi Aist-brändyä. Se on sellainen tapa kun olen Tallinnassa. Sheriffi ehkä tietää paikan?
En tunne. En ole juurikaan käynyt missään baareissa. Satumaa karaoke baarissa otin yhden oluen pari viikkoa sitten. Ihan läpällä poikkesin. Lähellä UFO pubi. Lukemani mukaan suomalainen yrittäjä. Joskus täytyy poiketa siellä. Ties vaikka olisi foliohattuja asiakkaina.
 
Ahdistaa jo koko Tallinnan periodi. Vielä kuukausi pitäisi jaksaa. Onhan siellä omat puolensa mutta kaipaan perhettä. Nyt olen tullut Turkuun viikonlopuiksi, vaikka aikataulu on tiukka.
 
Kolmosen uutisissa joku sukupuolen tutkija ja dosentti äsken ilmaisi närkästyksensä siitä, että Miss Suomi-kilpailun osallistujan on oltava nainen. Olen sanaton.
Asia on juuri noin, mutta olisipa mielenkiintoiset kisat kun koolla olisi neitien lisäksi neitimäiset sällit
 
Hain netistä lääkitystä oikuttelevaan auton parkkitutkaan, jokin sensori on ehkä pimeenä. No, yuotuubi tarjosi tämmöistä WD-40 lääkitystä sensoreille, onko kukaan koittanut ajaako WD-40 vedet pihalle tosiaan sensorista?. Pitääkin tästä lähteä kokeilemaan, kun tuossa hiljan tuli hommattua uusi puteli WD-40 .

 
Viimeksi muokattu:
Setsuaaliasiaa. Juttu on maksumuurin takana mutta tässä kerrotaan mitenkä nuoret naiset arvostelevat maksua vastaan heille lähetettyjä kikkelikuvia.

 
Back
Top