Sekalaista mussuttelua

Tarvitaan kaksi sytytyspalaa, että saadaan halpa sytytyspala syttymään.
Tuosta en tiedä mitää. Sen tiedän kokeilun perusteella että ostamani 1 myrskytikku sytyttää yhden Esbitpalan ja hoito palaa ainakin 10min. Sinä aikana voi alkaa pikkuhiljaa syöttää puita aloittaen tikuista ja siirtyen suurempaan sitä mukaa kun tuli kasvaa.
Minä en rupea pelleilemään jollain tuluksilla ja pumpulilla tai vastaavaa puskakrääftiä. Elämä liian lyhyt ja epävarma semmoiseen, minä haluan idioottivarman sytytysmenetelmän.
 
Mikäs pahan tappais😀pientä taukoa hinternetin ihmeellisestä maailmasta ja kuukausia eletty pajureki aikaa mettän korvessa, pitkäkorvaa ja mehtikanaa saalistettu koirien avulla.
 
On tää kyllä aivan peerseestä taas tämä talvi! Lunta tulee ja menee, liukasta keliä piisaa. Huomenna + 6 astetta ainakin ja vesisadettakin.

Sitä vaan hiihtoihmisenä odottaa laduille pääsyä. Pariinkertaan sentään päässyt pellolla hinkkaamaan multa kokkareita väistellen, kuka helvata niitä peltoja muuten kyntää niin epätasaiseksi. :cool:
 
Vastataan tänne, niin ei mene hyvä ketju ihan OT:ksi. Tiivistän viesteistä olennaisen...

Mäkin olen tekemisissä kryogeenisten tuotteiden kanssa. Spermatankki on toimistossa :) Siellä on monet mällis syväjäässä.

:cool:

Mutta pahoittelut, tämä ei liittynyt mellakointiin mitenkään.

Vai ei liity? Veikkaanpa, että pieniä on silakat joulukaloiksi, jos ryhdytään vertaamaan nykyisiä mellakoita niihin, jotka syntyisivät suomalaisen reserviläisen kantaessa M62-maastopukuunsa pukeutuneena, mannesaappaat jalassa tankillisen spermaa Nur-Sultanin torille. Siellä olisi pikisilmäisiä etelän kaunottaria vellovina massoina riitelemässä paikastaan jonossa...

Ja paikalliset äijärievut kiertelisivät torin laitamilla surkeina kädet taskussa, kiviä potkiskellen. Syljeskelisivät ja mutisisivat, että kyllähän sitä meilläkin, jos...

Siinä, ensimmäisen himokkaan naaraan lähestyessä ahnaana @Leaderwolf tuijottaisi synkän hymyttömästi eteensä henskeleitä löysätessään ja Nortinnnatsa sänkisessä suupielessä savuten tokaisisi, että "Se on virsi veisattava, kun on kirjan kannet levällään." Ehken pitäisi vielä ottaa semmoinen pikainen tupsluikkari reisitaskun Pöytiäispullosta, ennen koitoksen alkamista. On se kovaa leikkiä, Jumalauta!
 
Viimeksi muokattu:
Tuli sitten ostettua elämäni ensimmäinen(ja tod.näk. viimeinen) muumimuki.
Laatu on mielestäni hyvinkin kelvollista, joten en koe heittäneeni rahojani hukkaan. Ajanmyötä sitten näkee, että miten kestää käyttöä, sillä en minä sitä miksikään hyllykoristeeksi ostanut(vaikka hyvin sopisi siihenkin).
20220108_230824.jpg
 
Ajoin toissa päivänä Lidliin, pihassa noin 5 autoa (paikkoja n 100) ja kun tulen kaupasta iso maasturi parkkeerattu viereen niin, ettei meinannu omaan autoon sisään päästä. PRKL.

Eilen lähin tunnin kävelylle ja kun tuun takasin on keskellä piha polkua iso tuore koiran paska. PRKL

Miten vitun vaikeaa on antaa edes pieni ajatus sille ettei haittaisi muitten ihmisten elämää.

Volvon tuulilasiin jätin mukavan heippa lapun ja ehkä parempi kun en ollut paikalla näkemässä tuota niin ihanan vastuullista koiran ulkoiluttajaa.
 
Ajoin toissa päivänä Lidliin, pihassa noin 5 autoa (paikkoja n 100) ja kun tulen kaupasta iso maasturi parkkeerattu viereen niin, ettei meinannu omaan autoon sisään päästä. PRKL.

Eilen lähin tunnin kävelylle ja kun tuun takasin on keskellä piha polkua iso tuore koiran paska. PRKL

Miten vitun vaikeaa on antaa edes pieni ajatus sille ettei haittaisi muitten ihmisten elämää.

Volvon tuulilasiin jätin mukavan heippa lapun ja ehkä parempi kun en ollut paikalla näkemässä tuota niin ihanan vastuullista koiran ulkoiluttajaa.
R... Re... Revenge!!!

1642074540999.png

1642074557825.png
 
Tuli sitten ostettua elämäni ensimmäinen(ja tod.näk. viimeinen) muumimuki.
Laatu on mielestäni hyvinkin kelvollista, joten en koe heittäneeni rahojani hukkaan. Ajanmyötä sitten näkee, että miten kestää käyttöä, sillä en minä sitä miksikään hyllykoristeeksi ostanut(vaikka hyvin sopisi siihenkin).
Katso liite: 55568
Meillä on kanssa muumimukeja, näitä Muumimamma lumisateessa - mukeja

1642079222979.png
 
Täst´edes sytyttelen tulia käytäen myrskytikkuja ja Esbit-tabletteja (27g kokoisia).
Sen takia olen hiukan ostellut. Myrskytikkuja 160kpl, Esbit-tabletteja 52kpl.


 
Minä ostin muutamat tulus raudat ja olen niillä sytytelly nuotiota, takkaa sekä lämmityskattilaa, mainiot vehkeet kun tottuu.
 
Ajoin toissa päivänä Lidliin, pihassa noin 5 autoa (paikkoja n 100) ja kun tulen kaupasta iso maasturi parkkeerattu viereen niin, ettei meinannu omaan autoon sisään päästä. PRKL.


Oli serkkupojalla aikoinaan sellainen tapa, että mikäli näin pääsi käymään niin hän aukoi oman autonsa ovet siihen malliin, että pieleen parkkeerannut otti vähän ns. osumaa. Jos oli oikein vittumaisesti jätetty niin kirsikkana kakun päälle peruutti siten ruudusta pois jotta puskurin etukulma jätti pientä rantua korin kylkeen. Hän ajeli siihen aikaan halvemmilla autoilla, ajatus oli, että pienet naarmut/lommot vain komistaa... Nykyisin BMW kuskina ei tehne enää niin.
 
Back
Top