Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Jos vainaja on varaton, ja häneltä jää pelkkiä velkoja, ei niitä perikunnan tarvitse ryhtyä maksamaan. Toisinaan velkojat kyllä koettavat kepillä jäätä, ja yrittävät periä saataviaan vainajan omaisilta
Perikunta voi maksaa velat jos haluaa vapaaehtoisesti tai sitten joutuu maksamaan, mikäli perunkirjoitus ryssitään tai pesästä otetaan omaisuutta ennen velkojen maksua. Jos perunkirjoituksen toimittaminen annetaan lakimiehelle ja tämä sössii homman, ei perikunta ole vastuussa velasta.

KAKSI ON ENEMMÄN

Sun silmiäsi katsellessa täyttyy ennustukset,
oot toteuttanut kaikki antamasi lupaukset,
jo puoli vuosisataa
on menty yhtä rataa.

On monet kriisit setvitty ja käyty aallonpohjat,
sä olet ollut rohkeempi, sä ottanut oot ohjat,
kun suunta hukkui multa,
sain uuden suunnan sulta.

Kaksi on enemmän,
en mä yksin ees osaisi olla,
kaksi on enemmän,
yksin oisin vain onneton nolla,
kaksi on enemmän,
se on yksikkö, jonka me loimme,
kaksi on enemmän,
vahvat yhdessä olla voimme.

Mä yritin ja yritin ja masentumaan aloin,
sä autoit selviytymään tilanteista kuivin jaloin,
kun toiset näytti selkää,
sä kuiskit:"Älä pelkää."

Kun menestyin, sä palautit mut tälle planeetalle,
sä tiesit, että varjot lankee joka unelmalle,
niin hetken huumat haihtui
ja arvot uusiin vaihtui.

Kaksi on enemmän,
kaksi on enemmän,
kaksi on enemmän,
kaksi on enemmän,

Sun silmiäsi katsellessa muistan että elin,
saa merkityksen sekin mitä ennen vähättelin,
nään huomenna jo varmaan
mä kaikki sävyt harmaan.

Kun istut tässä vierelläin, oot osa tarinasta,
sen stoorin josta kerrottu on alkuosa vasta,
sut mulle tarkoitettiin,
sut tähtiin kirjoitettiin.

Kaksi on enemmän,
kaksi on enemmän,
kaksi on enemmän,
kaksi on enemmän,

<Timo Turpeinen>

En perkele tajua tota ihmisten ajatuksenjuoksua, olen nyt tämän viikon koittanut ostaa käytettyä jääkaappia tori.fi sivulta, neljää kohdetta kysynyt ja koittanut sopia hakua, niin kukaan ei vastaa.
Jos itse olisin myymässä jotain, niin kyllä nyt senverran seuraisin että missä mennään,varsinkin jos tavarasta pitää eroon päästä...

En perkele tajua tota ihmisten ajatuksenjuoksua, olen nyt tämän viikon koittanut ostaa käytettyä jääkaappia tori.fi sivulta, neljää kohdetta kysynyt ja koittanut sopia hakua, niin kukaan ei vastaa.
Jos itse olisin myymässä jotain, niin kyllä nyt senverran seuraisin että missä mennään,varsinkin jos tavarasta pitää eroon päästä...
Tori.fi on monesti sellainen varkaitten myyntipaikka, että on tainnut jääkaappi lähteä vasta hankintalistalle kun ostajakin on löytynyt...

Tori.fi on monesti sellainen varkaitten myyntipaikka, että on tainnut jääkaappi lähteä vasta hankintalistalle kun ostajakin on löytynyt...
Onhan se vähän niinkin,ei vaan hirveesti ole vaihtoehtoja jos käytettyä ettii... Pitäis tehdä kylmäsavustuskaappi eikä millään raaskis uutta ostaa ja porata reikiä kylkeen.

Jälkikasvua pääsi ripille. Muuten ihan mukava päivä, mutta pappi tuli työvaatteissa toisten arvokashenkiseen konfirmaatioon. En arvostanut.

Liekö ollut naapuri pommareiden lentelystä käärmeissään ja käynyt härkkimässä, kun vielä illalla vaikutti olleen tunnistustehtävä, kun hävittäjä palasi matalalla mökin yli Pirkkalan suuntaan tänään sunnuntaina iltakymmenen aikaan.

”Elämä on kuin polkupyörällä ajoa. Pitääksesi tasapainon, on pysyttävä liikkeessä.”
– Albert Einstein

(ellei osaa tasapainoilla paikoillaan kuten hipsterit fiksipyörillänsä)

Jos jämähtää ”paikoilleen” – sielua runtelevaan työhön tai muuhun epämiellyttävään elämäntilanteeseen, tai elämä koostuu 100% hedonismista eli digitaalisesta viihteestä, stimuloivasta ruoasta ja muista päihteistä – niin liike loppuu ja se johtaa lopulta tasapainon pettämiseen ja elämänhallinnan menettämiseen.

arivee.fi/mietelauseita-elamasta/

En saanut / osannut kopioida KymJP2K:n viestiä
Mutta kuvan liittäminen sentään onnistui.
Onkohan nuo Kuusamon tulokset oikeastaan Saamelaisia ?
Jos niin samaa verta taitaa löytyä myös pohjois Ruotsista ja Norjasta.
Helsingin tuloksiin sitten ehkä on sekoittunut Ruotsia ja Viroa ?

1721812356708.webp

Back