Sekalaista mussuttelua

Ei oikee tiennyt. Siis tämän jälkimmäisen kohdalla, ei ainakaan mitenkään merkittävästi
Luin että sitä aloitetaan pienillä annoksilla ja sitten nostetaan isommaksi. Se vaste saadaan pikku hiljaa. Voi olla minun pitää jatkaa. Mietin huomenna lisää..
Nyt kun mättäsin kaikki voiteet niin kipua EI OLi..

Kokeilen huomenna kuolleen meren mutaa.
 
Ampumahiihdossa on aika paljon suomalaista varustusta. Lapuan patruunat, Polarin sekä Suunnon sykemittarit ja Kurvisen taulut.
 
Piti laittaa "Pistooli jokamiehen aseeksi..." -ketjuun... mutta laitan tahan haasteen "nimea YLI 5 rautaa kuvassa":

enhanced-buzz-29442-1380797940-4.jpg


Mac-10 (wtf?), Browning Hi-Power, Glock 17 Gen 1 tai 2, joku Luger, joku kromattu tasku-Beretta .22SR. Some other shit..

Siis TO-DEL-LA-KIN tässä on idolini!
speedo-gun-guy.png
 
Tässä on vain yksi ongelma.

Kun näyttää sinulla vaihtelevan tulkinta siitä mikä on asiallinen viesti, sen mukaan mitä mieltä itse olet asiasta.

Nyt ei ymmärrä. Avaatko asiaa?
 
Tässä olisi tyyliä.

Valmet voisi tehdä pienen sarjan.

photo-3-2.jpg
photo-2-3.jpg

Hieno kone, kyllä kelpaisi ilmavoimien poikien tuolla harjoitella:) 2-paikkainen versio tuosta:solthum:
Ilmeisesti kyseessä on Flug Werkin FW.

Flug Werk FW mishap at 2015 Omaka Air show. Alla olevassa kuvassa asiat laskussa ovat juuri menossa aika huonoon suuntaan.
Pilotille ei siinä käynyt kuinkaan, koneeseen tuli ns. pientä laittoa.

Focke-Wulf_Fw190A-8_mishap_at_2015_Omaka_Airshow.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Hieno kone, kyllä kelpaisi ilmavoimien poikien tuolla harjoitella:) 2-paikkainen versio tuosta:solthum:
Ilmeisesti kyseessä on Flug Werkin FW.

Flug Werk FW mishap at 2015 Omaka Air show. Alla olevassa kuvassa asiat laskussa ovat juuri menossa aika huonoon suuntaan.
Pilotille ei siinä käynyt kuinkaan, koneeseen tuli ns. pientä laittoa.

Focke-Wulf_Fw190A-8_mishap_at_2015_Omaka_Airshow.jpg


Focke-Wulf_Fw190A-8_after_mishap_at_2015_Omaka_Airshow.jpg

http://www.stuff.co.nz/marlborough-...brake-fails-during-landing-at-Omaka-Aerodrome


On ammatti lainen ratissa.

FW 190:n ongelmahan oli että lakutelineet eivät petä.
Joten koneen saa nokankautta ympäri jarruttamalla tai ajamalla kuoppaan.
Koska lasku telineet eivät petä alta.



BF 109 ei kärsinyt tätä ongelmasta.

bf109-WRG-0021638.jpg
me109withJG2emblem.jpg
Bf_109_E_belly_landing.jpg
Messerschmitt_Bf109G_Wiener_Neustadter_Flugzeugwerke_111.jpg
Messerschmitt_Bf109F_Wiener_Neustadter_Flugzeugwerke_113.jpg



Tietenkin ammattimies :oops:hoitaa tämänkin homman.

Me109GJG52.jpg
Messerschmitt_Bf109_Staffelwappen_Pik_As_JG53.jpg
Bf109E_red_2_5.JG_54_1940.jpg



PS.

Kyllä kaikkia olisivat kateellisia jos ”Kauhavalla” olisi tällainen rivi koulukoneita.

FW190-A5-JG54-(B5+-)-1943-26f-s.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Focke-Wulf_Fw190A-8_after_mishap_at_2015_Omaka_Airshow.jpg

http://www.stuff.co.nz/marlborough-...brake-fails-during-landing-at-Omaka-Aerodrome


On ammatti lainen ratissa.

FW 190:n ongelmahan oli että lakutelineet eivät petä.
Joten koneen saa nokankautta ympäri jarruttamalla tai ajamalla kuoppaan.
Koska lasku telineet eivät petä alta.



BF 109 ei kärsinyt tätä ongelmasta.

bf109-WRG-0021638.jpg
me109withJG2emblem.jpg
Bf_109_E_belly_landing.jpg
Messerschmitt_Bf109G_Wiener_Neustadter_Flugzeugwerke_111.jpg
Messerschmitt_Bf109F_Wiener_Neustadter_Flugzeugwerke_113.jpg



Tietenkin ammattimies :oops:hoitaa tämänkin homman.

Me109GJG52.jpg
Messerschmitt_Bf109_Staffelwappen_Pik_As_JG53.jpg
Bf109E_red_2_5.JG_54_1940.jpg



PS.

Kyllä kaikkia olisivat kateellisia jos ”Kauhavalla” olisi tällainen rivi koulukoneita.

FW190-A5-JG54-(B5+-)-1943-26f-s.jpg

Tosiaankin komia rivi nykyään Tikkakoskella, eikö Ilmasotakoulu siirtynyt Kauhavalta sinne?

Yöhävittäjä toiminnassa FW:n telineiden lujuus oli ongelma. Huonoissa valaistus olosuhteessa korkeuden arviointivirhe laskussa johti FW:llä pomppuun ja kone katolleen ja siinä mahdollisesti niskat nurin tai kone tuleen. Bf 109:llä telineet luhistui nätisti alle ja kone jäi kohdalleen. Tästä syystä Bf 109 oli halutumpi yksipaikkaisten yöhävittäjänä.

Muutenkin useat veteraanipilotit lensi mieluummin 109:llä, siinä oli kuitenkin puutteistaan huolimatta puolensa. Hyvät korkeus ominaisuudet olivat yksi.
 
Nyt on pakko avautua virkavallan toiminnasta.:mad:

Kävin eilen iltalenkillä paikallisella pururadalla ja törmäsin yllättäen poliiseihin. Jatkoin taivallustani poliiseista välittämättä ja seuraavaksi sain havaita että poliisit lähtivät autolla seuraamaan. He tulivat hiljaa autolla perässäni kappaleen matkaa, kunnes kohta tulivat kohdalleni. Molemmat heistä tuijottivat minua mahdollisimman ivallisesti, mutta kumpikaan ei sanonut minulle mitään, tuijottivat vain kuin jotain halpaa paskaa ja näköjään vaihtoivat keskenään ajatuksia. Sitten pienen tuijotuskilpailun jälkeen polizait yllättäen jatkoivatkin matkaansa. Olin kyllä aika hämmentynyt tapauksesta ja jatkoin itsekin kohta samaan suuntaan. Poliisit ajelivat ensin hitaasti edelläni kunnes sitten kaasuttivat pois näkyvistä.

Noin parin kilometrin kuluttua samat poliisit ilmestyivät taas jostain selkäni taakse ja ajoivat ruumisauto vauhtia, hitaasti perässäni ja tuijottivat piinaavan provosoivasti. Tätä jatkui seuraavat puolikilometriä, jonka jälkeen yksinkertaisesti pysähdyin paikalleni ja jäin odottamaan herrojen saapumista. Tälläkertaa söörit pysähtyivät noin 20 metrin päähän minusta, eivätkä taaskaan sanoneet mitään, vaan istuivat mykkinä autossaan ja tuijottivat halveksuvasti. Tätä jatkui taas seuraavan minuutin ajan, jonka jälkeen he lopulta kyllästyivät ja jatkoivat matkaansa.

Ne vissiin ajattelivat tarkistaa että onko tuo tyyppi oikeasti täällä juoksulenkillä, vaiko tietysti raiskaamassa paikallisia naisia, kuten kuka tahansa juoksuasuun ja lenkkareihin sonnustautunut tyyppi toimittaa pururadalla iltakahdeksan aikaan.o_O
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on pakko avautua virkavallan toiminnasta.

Kävin eilen iltalenkillä paikallisella pururadalla ja törmäsin yllättäen poliiseihin. Jatkoin taivallustani poliiseista välittämättä ja seuraavaksi sain havaita että poliisit lähtivät autolla seuraamaan. He tulivat hiljaa autolla perässäni kappaleen matkaa, kunnes kohta tulivat kohdalleni. Molemmat heistä tuijottivat minua mahdollisimman ivallisesti, mutta kumpikaan ei sanonut minulle mitään, tuijottivat vain kuin jotain halpaa paskaa ja näköjään vaihtoivat keskenään ajatuksia. Sitten pienen tuijotuskilpailun jälkeen polizait yllättäen jatkoivatkin matkaansa. Olin kyllä aika hämmentynyt tapauksesta ja jatkoin itsekin kohta samaan suuntaan. Poliisit ajelivat ensin hitaasti edelläni kunnes sitten kaasuttivat pois näkyvistä.

Noin parin kilometrin kuluttua samat poliisit ilmestyivät taas jostain selkäni taakse ja ajoivat ruumisauto vauhtia, hitaasti perässäni ja tuijottivat piinaavan provosoivasti. Tätä jatkui seuraavat puolikilometriä, jonka jälkeen yksinkertaisesti pysähdyin paikalleni ja jäin osottamaan herrojen saapumista. Tälläkertaa herrat pysähtyivät noin 20 metrin päähän minusta, eivätkä taaskaan sanoneet mitään, vaan istuivat mykkinä autossaan ja tuijottivat halveksuvasti. Tätä jatkui taas seuraavan minuutin ajan, jonka jälkeen herrat lopulta kyllästyivät ja jatkoivat matkaansa.

Ne vissiin ajattelivat tarkistaa että onko tuo oikeasti täällä juoksulenkillä, vaiko tietysti raiskaamassa paikallisia naisia, kuten kuka tahansa juoksuasuun ja lenkkareihin sonnustautunut tyyppi toimittaa pururadalla iltakahdeksan aikaan.o_O

Liikkeellä olivat beavis ja butthead...
 
Ööö...
Siis oikein tuijoteltiin lenkki polulla ja vielä provosoivasti. Onneksi et provosoitunut, vaan noudatiti Manun ohjetta.
 
Usko tai älä, osa reserviläisaktiiveista ja aktiivireserviläisistä on hyvinkin järkevää ja vakavastiotettavaa jengiä, vaikkei se mp.netin otannan perusteella siltä vaikutakaan.
En epäile ettei aina vaikuta siltä... MPNet

Sori jos palstalle sopimatonta huumoria.
 
En epäile ettei aina vaikuta siltä... MPNet

Sori jos palstalle sopimatonta huumoria.
Tämä oli ilmeisesti selkääntaputus? Tapaus oli kyllä kaikessa ääliömäisyydessään jopa huvittava. Mielenterveydestäni saa kukin olla mitä mieltä haluaa, mutten lainkaan enää ihmettele miksi poliiseja pidetään niin typerinä.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä oli ilmeisesti selkääntaputus? Tapaus oli kyllä kaikessa ääliömäisyydessään jopa huvittava. Mielenterveydestäni saa kukin olla mitä mieltä haluaa, mutten lainkaan enää ihmettele miksi poliiseja pidetään niin typerinä.
:D ei liittynyt tuohon stalkkauskokemukseesi
 
Eikä tämäkään tapahtuma ole mikään wagnerilainen jumalhämärä, vaan kantahenkilöstö antaa ohjeita ja neuvoja, kun niitä vaan malttaa kuunnella ja lukea propuskat. Ja tehdä edes muutaman mallisuorituksen ja korjata touhua eli vähän harjoitella. Paljon riippuu siitä PERKn johtajasta, paljon. Ja tässä taas törmäämme siihen mahdolliseen kantaväen tarpeeseen sotaväen eri tehtävissä. :rolleyes:

Saisinkohan PERK-sijoituksen, olen opetellut hanskaamaan talviasustuksen päällelaiton ja kuivumaan ripustuksen kohtuuajassa 1-5 aktiivisesti vastaan panevalle henkilölle.

Olen myös tottunut saamaan p-aa niskaan, olen hei taloushallinnossa ja myös naimisissa, minulle positiivinen palaute on sitä, ettei tule normaalimäärää negatiivista palautetta :D
 
Saisinkohan PERK-sijoituksen, olen opetellut hanskaamaan talviasustuksen päällelaiton ja kuivumaan ripustuksen kohtuuajassa 1-5 aktiivisesti vastaan panevalle henkilölle.

Olen myös tottunut saamaan p-aa niskaan, olen hei taloushallinnossa ja myös naimisissa, minulle positiivinen palaute on sitä, ettei tule normaalimäärää negatiivista palautetta :D

Toivottavasti en mene salattavien asioiden puolelle nyt. Lähtökohtaisestihan ajatus on se, että asevelvollinen pukee itse itsensä ja useimmat pärjäävät ilman vaippojakin.
 
Back
Top