Sekalaista mussuttelua

Eilen illalla pitkästä aikaa istahdin telkkarin ääreen. Kelasin kolme varttia kanavia, joita on yli 20 ja muistin yhtäkkiä, miksen yleensä paljon katso tv:tä. Eräs formaatti oli sellainen, että katsoessa koski rintaan, niskaan ja munuaisiin yhtä aikaa. Kokovartalomies on varmasti laadittu kostoksi jostain. Ihan uskovitumattoman myötähäpeää herättävä komediaksi kai tarkoitettu tuotanto. No, onneksi ei ole pakko katsoa telkkaria.

Onkohan tutkittu miten paljon mielenterveysongelmia voidaan selittää tv-ohjelmilla, joita osa ihmisistä tuijottaa tuntikausia per vrk?
En ole tänä kesänä paljoa viihtynyt TV:n ääressä, mutta tässä sadepäivinä muutamina katsoin norjalaisen sarjan Exit Arenasta. Se on hyvää plaatua, jos pystyy katsomaan. Pystyy siksi, että näyttelijäsuoritukset on niin mahtavia ja tyypit niin ällöttäviä, että pahoinvointi normaalilla ihmisellä on väistämätöntä.
Tuli jo viime vuonna, mutta meni silloin multa ohi.
 
Itse en katso töllöä ollenkaan, Jos katson, niin joskus dokumentteja ja nekin jostain Youtube, Historychannelilta. Muuten tv:stä tulee täyttä tuubaa.
 
Vittu jos tuo Valtteri ottaa toisen voiton putkeen tänään käyn tykistömuseossa huomenna.
 
Itse yritän katsoa näitä heimo-ohjelmia, ja tiedän että esim. reserviläisveli @baikal välittää vielä heimokansojemme kohtaamista orjantappuroista:

Vuokkiniemi. Toistakymmentä vuotta sitten tuli käytyä. Oli karu paikka.
 
Hmmm... Mun herkkää mieltä loukkaa se, että maanteiden varret on rutattu täyteen kuutiopäistä harmaata ja anorektista kyklooppia esittäviä patsaita, joita kutsutaan toisinaan myös selfietikuiksi.

Vaadin kyseisten patsaiden poistamista sillä perusteella, että orjalaivojen rahtina olleissa kännyköissä ei ollut selfiekameraa eikä tutkaa.

Lisäksi anorektista kyklooppia esittävät patsaat ovat kreikkalaisen kulttuurin omimista.

Luotan siihen, että Feminatsit, Grey Lives Shatter -liike sekä Tietämättömien Emootiosignaloijien Reaktio-, Syyllistämis- ja KatkeruusAssosiaatio ottavat poliitikkojen painostuksen osalleen.

Kaikki yhdessä kampanjaan anorektisia kyklooppeja esittävien patsaiden vastaiseen taisteluun paremman liikenneturvallisuuden ja näyttävämpien kolarien puolesta!

 
Mietin että miten tämän kääntäisi norjaksi, jotta paikalliset ymmärtäisivät suomalaisuuden eksistentiaalisen tuskan... :)


"Keskenkasvuiset kiukaat ovat perustaneet oman autonomisen tasavallan ja huolehtivat itse sen turvallisuudesta, joten kaikki menee juuri niin kuin aina ennenkiin vastaavissa yhteiskuntakokeiluissa."
 
"Keskenkasvuiset kiukaat ovat perustaneet oman autonomisen tasavallan ja huolehtivat itse sen turvallisuudesta, joten kaikki menee juuri niin kuin aina ennenkiin vastaavissa yhteiskuntakokeiluissa."
Tulee mieleen japanilainen anime-elokuva jostain ysärin puolivälin paikkeilta, kun tämän tuotannon kulminaatioksi muodostuu Space Battleship Yamaton julistautuminen itsenäiseksi tasavallaksi Tokion lahdella.. oli Rakkautta ja Anarkiaa -festivaleilla silloin aikoinaan, kävin tsiigaamassa. Hyvä oli. Noh, ainakin mun mielestä...

 
Back
Top