Itse palvelin -99 ja silloin porukka veti päätä kaljuksi erityisesti päästessään/joutuessaan AUK:hon, tällöin sipaisin pään nuliksi itsekin. Toki AU:t jo alokasaikana koittivat porukkaa patistella ajamaan päät kaljuiksi mutta aika heikolla onnistumisprosentilla, mutta kun AUK:hon saavuttiin tukka alkoi hävitä pääst jos toisestakin. Minusta se ainakin silloin toimi juuri jonkinlaisena siirtymäriittinä kierosilmäisestä miehistöstä kirkasotsaiseksi sotilasjohtajaksi.
Sissilinjalla etenkin oli kaljupäitä liki kaikki, ja ainakin tuohon aikaan Sissi oli vielä juuri se ihanne taistelija. Oli sissijuustoa, sissitakkia, sissilankaa ja sissilukkoa.
Että Laamanator ei minun mielestäni osu pahastikkaan harhaan. En vain tiedä että onko ihan ameriikan ilmiökään tuo. Se jenkkitorttuhan, eli otsalle pieni lämpäre hiuksia jätetty, oli silloin rapakon takana muotia. Se-se vasta rivon näköinen oli, HYI!
Sissilinjalla etenkin oli kaljupäitä liki kaikki, ja ainakin tuohon aikaan Sissi oli vielä juuri se ihanne taistelija. Oli sissijuustoa, sissitakkia, sissilankaa ja sissilukkoa.
Että Laamanator ei minun mielestäni osu pahastikkaan harhaan. En vain tiedä että onko ihan ameriikan ilmiökään tuo. Se jenkkitorttuhan, eli otsalle pieni lämpäre hiuksia jätetty, oli silloin rapakon takana muotia. Se-se vasta rivon näköinen oli, HYI!