Suomen ilmatorjunnan uusi taktiikka 2015

tai sitten minulle yyveellä MOQ sisältäen 100 euroa kappale lennokkeja, 1-2 km kantamalla, kameralla ja puolen tunnin toiminta-ajalla. Mukaan sellaiset speksit joihin toimittaja sitoutuu oikeasti, ei kiinan-speksejä "kontin sulkemiseen asti voimassa" -takuulla. Siitä ei mene todennäköisesti kovin pitkään kun saadaan ensimmäinen tilaus sisään.
No nythän sinun täytyy ymmärtää pari oleellista seikkaa.

Minä toimin maahantuojana ja teen bisnestä ja otan katteeni.
Sinä tilaat yhden härvelin.

Jos tilaat 1 000 härveliä ja maksat minulle välityspalkkion, yhdistän kanavan sinulle ja minua ei tarvita tai tilaat sen vähintään 1 000 härveliä ja minä otan vaikkapa vaivaisen 10-20% katteen.
 
Minä toimin maahantuojana ja teen bisnestä ja otan katteeni.
Sinä tilaat yhden härvelin.

Jos tilaat 1 000 härveliä ja maksat minulle välityspalkkion, yhdistän kanavan sinulle ja minua ei tarvita tai tilaat sen vähintään 1 000 härveliä ja minä otan vaikkapa vaivaisen 10-20% katteen.

Siksipä tuo minimitilausmäärä, MOQ on mainittu.

Koko neppailu lähtee siitä, että markkinoilla ei ole toimittajia jotka voivat nuo ominaisuudet yhdistää tuohon hintaan, oli FOB tai mikä tahansa ehto, maahantuojan palveluilla tai ilman. Toivottavasti pian on. Minusta olisi aika kiva, että 100 000 eurolla saisi niitä 1000 kappaletta Puolustusvoimille, eli poisheittohintaan ja -määrään.

Jos voit todistaa väitteen vääräksi, lupaan tilata / tilauttaa sen kontillisen vähintään. Tulisipa isojen poikien lelujen joulumarkkinoille pientä säpinää.
 
Siksipä tuo minimitilausmäärä, MOQ on mainittu.

Koko neppailu lähtee siitä, että markkinoilla ei ole toimittajia jotka voivat nuo ominaisuudet yhdistää tuohon hintaan, oli FOB tai mikä tahansa ehto, maahantuojan palveluilla tai ilman. Toivottavasti pian on. Minusta olisi aika kiva, että 100 000 eurolla saisi niitä 1000 kappaletta Puolustusvoimille, eli poisheittohintaan ja -määrään.

Jos voit todistaa väitteen vääräksi, lupaan tilata / tilauttaa sen kontillisen vähintään. Tulisipa isojen poikien lelujen joulumarkkinoille pientä säpinää.
Yleensä painan tällaiset haasteet villaisella, kun et kuitenkaan lunasta heittoasi. Mutta katsotaan jos viikonlopun aikana heltiää aikaa laitella tarjouspyyntöjä muutama.
 
Ilmatorjunnan tarkastaja, eversti Ari Grönroos selvittää ilmatorjunnan tulevaisuutta ja uutta taktiikkaa.
Lohtajan ilmapuolustusharjoitus 1/14.

 
Back
Top