Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Itämeri | Uusi kaapelirikko Itämerellä
Maan puolustusvoimat kertoo saaneensa tiedon mahdollisesta kaapelirikosta.www.hs.fi
C-Lion1-merikaapelissa tämä on kolmas vaurio muutaman kuukauden sisällä; edelliset marras- (Yi Peng 3) ja joulukuussa (Eagle S)Kuten todettua, ei ole varmaa, ei ole pois suljettua, kaapelit vain vaurioituvat itsekseen. On tämä surkuhupaisaa, viides vai kuudes vaurio.
Katso liite: 119949
Kyllähän se näkyy logeista. Kaikki muu puhe on sitä itteään.Ei OSINT-väellä ole saumaa jäljittää mitään näin vähäisin tiedoin. Cinia kertoo saaneensa "aiemmin tällä viikolla" tiedon, että kaapelissa epäillään jotain nirhaumaa. Kaapeli sinänsä toimii normaalisti.
Että onko tiedossa joku tietty hetki, jolloin on kolisteltu vai onko nyt jonkin tarkastuksen yhteydessä havaittu.
Periaattessa on jos, ja kun joku, niin mitä kiuluja siellä on liikkunut (AIS ja MeVa) + laitetaan logit hallinasta niin ei voi kovin syvälle upota tai selostaa ihan muuta skeidaa.Ei OSINT-väellä ole saumaa jäljittää mitään näin vähäisin tiedoin. Cinia kertoo saaneensa "aiemmin tällä viikolla" tiedon, että kaapelissa epäillään jotain nirhaumaa. Kaapeli sinänsä toimii normaalisti.
Että onko tiedossa joku tietty hetki, jolloin on kolisteltu vai onko nyt jonkin tarkastuksen yhteydessä havaittu.
Toisekseen optinen yhteys toimi noin, se näkyy aina jossain, varsinkin noin pitkä.Ei OSINT-väellä ole saumaa jäljittää mitään näin vähäisin tiedoin. Cinia kertoo saaneensa "aiemmin tällä viikolla" tiedon, että kaapelissa epäillään jotain nirhaumaa. Kaapeli sinänsä toimii normaalisti.
Kerro nyt sitten, että koska se vaurio on aiheutettu.Toisekseen optinen yhteys toimi noin, se näkyy aina jossain, varsinkin noin pitkä.
Ja varmasti on tiedossa tai saavat tulla mun koulutukseen.
Sitähän minä en tiedä kun ole kattelemassa missä kohdin LOS-P tai LOS-O.Kerro nyt sitten, että koska se vaurio on aiheutettu.
Ota vettä väliin. Ja happea.Sitähän minä en tiedä kun ole kattelemassa missä kohdin LOS-P tai LOS-O.
Sorry, asiat vain muljahti mieleen pätkissäOta vettä väliin. Ja happea.
OSINT oli kyseessä, vastauksesi meni hutiin.
ps. Yhteen foorumiviestiin mahtuu useitakin lauseita.
Oletko huomannut että jos kirjoitat viestin, viestin alareunassa on Muokkaa nappi jonkun aikaa jota painamalla voit lisätä ne uudet asiat samaan viestiin?Sorry, asiat vain muljahti mieleen pätkissä![]()
Toki olen, joskus vaan näitä kun tulee hetkessä mieleen. Edelleen pahoillani, jos nämä ovat häirinneet muita käyttäjiä.Oletko huomannut että jos kirjoitat viestin, viestin alareunassa on Muokkaa nappi jonkun aikaa jota painamalla voit lisätä ne uudet asiat samaan viestiin?