Eihän renki voi isäntäänsä tarkastaa.Milloin Suomi alottaa henkilötarkastukset Ruotsin rajallamme ja sieltä tuleville aluksille? Nyt olisi hyvä hetki Tanskan vanavedessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eihän renki voi isäntäänsä tarkastaa.Milloin Suomi alottaa henkilötarkastukset Ruotsin rajallamme ja sieltä tuleville aluksille? Nyt olisi hyvä hetki Tanskan vanavedessä.
Jep, jep, voi olla maan kansalaisuus muttei se tee hänestä kantasuomalaista.Huom Kantasuomalainen....
Kännyköitä nuorilta ryöstänyt 18-vuotias sai pitkän vankeustuomion – nuorin uhri 13-vuotias poika
Kolmen ja puolen vuoden ehdoton vankeustuomio luettiin Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa 18-vuotiaalle miehelle, joka viime elokuussa ryösti kännyköitä Lahdessa.www.is.fi
Esimerkiksi viime vuoden alussa Helsingin poliisin ylikomisario Jari Taponen jopa määritteli kantasuomalaisen sellaiseksi ihmiseksi, jonka molemmat vanhemmat ovat etnisiä suomalaisia. Etnistä suomalaisuutta Taponen ei määritellyt.
Milloin Suomi alottaa henkilötarkastukset Ruotsin rajallamme ja sieltä tuleville aluksille? Nyt olisi hyvä hetki Tanskan vanavedessä.
Jos tuo on kantasuomalainen, niin minä olen Cherokee intiaanien poppamies.Kännyköitä nuorilta ryöstänyt 18-vuotias sai pitkän vankeustuomion – nuorin uhri 13-vuotias poika
Kolmen ja puolen vuoden ehdoton vankeustuomio luettiin Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa 18-vuotiaalle miehelle, joka viime elokuussa ryösti kännyköitä Lahdessa.www.is.fi
Jos tuo on kantasuomalainen, niin minä olen Cherokee intiaanien poppamies.Kännyköitä nuorilta ryöstänyt 18-vuotias sai pitkän vankeustuomion – nuorin uhri 13-vuotias poika
Näiden tuomioita pakko kohtuullistaa. Muutenhan vankilat olisivat pullollaan kokoajan.
Juuri näin...Näiden tuomioita pakko kohtuullistaa. Muutenhan vankilat olisivat pullollaan kokoajan.
Oikeusjärjestelmä on kyllä erikoinen.
Hurja pahoinpitely Burger Kingissä – K-U: Kiilaajaksi väitetty uhri hakattiin ruokajonossa lasten nähden
Tuusulassa elokuussa 2017 sattunutta hurjaa pahoinpitelyä käsiteltiin Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa torstaina.www.turkulainen.fi
Nujakan neljä miestä hakkasi yhden. Koodisana, ketähän mahtoivat olla hakkaajatHyrylän Burger Kingissä neljä miestä hakkasi ravintolaan asiakkaaksi tulleen miehen.
—-
Nujakan silminnäkijöinä oli runsaasti lapsia.
Älä nyt: Ilves-Tappara vasta 0-0 eka erä.Sitten vaan kaupunkia paskaksi, kun ei edes voittoa tullut.
Nujakan neljä miestä hakkasi yhden. Koodisana, ketähän mahtoivat olla hakkaajat