Viime perjantain ja lauantain välisenä yönä Teuvalla arvioilta 10-15 ihmisen joukko pahoinpiteli ja yritti tappaa 18-vuotiaan Suomen kansalaisen tämän ihonvärin takia.
Mitä vikaa tässä ihonvärissä on? Mutta ei tuo kyllä 18 vuotiaalta näytä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Viime perjantain ja lauantain välisenä yönä Teuvalla arvioilta 10-15 ihmisen joukko pahoinpiteli ja yritti tappaa 18-vuotiaan Suomen kansalaisen tämän ihonvärin takia.
Kuvittele siihen sitten vielä somali naispoliisi.En tiedä tuliskohan pysähdyttyä jos jos poliisipukuinen syyrialainen viittelöisi tievieressä.
Eikös briteissä ollut jotain lahjusongelmia näitten etno poliisien suhteen?Meinaako Ohisalo, että vain etnisesti samankaltaiset ihmiset voivat aidosti auttaa toisiaan? On saatava eri etnisyyksiä poliisiin, koska muuten poliisi ei voi kunnolla auttaa?
Tämä on juuri sitä toisenlaista rasismia: Kun ei ole tarpeeksi nähty maailmaa ja oltu tekemisissä eri ihmisten kanssa kuvitellaan, että he tarvitsevat jotkut omat etniset poliisinsa sun muun virkakoneiston.
Syy siihen, miksi jotkut väestöryhmät tai tuoreet maahanmuuttajat eivät ehkä luota poliisiin suomessa on siinä, että he eivät tiedä, että maailmassa on myös hyviä, ei-korruptoituneita poliiseja. Heidän lähtömaassaan kun poliisit ovat pahimmillaan pelättyjä valtuuksiensa väärinkäyttäjiä ja häikäilemättömiä kansalaisten riistäjiä. ”Good cop” on heille tuntematon käsite. Tälläkään ei minkään etnisyyden kanssa ole mitään tekemistä, toisin kuin Ohisalo väittää.
Tuohon on helppo kuitata että on muslimi ja että täällä ei ämmät määrää.Kuvittele siihen sitten vielä somali naispoliisi.
Tämä on juuri sitä toisenlaista rasismia: Kun ei ole tarpeeksi nähty maailmaa ja oltu tekemisissä eri ihmisten kanssa kuvitellaan, että he tarvitsevat jotkut omat etniset poliisinsa sun muun virkakoneiston.
Jos elää tässä maassa ns. suunnilleen ihmisiksi, niin eipä paljon tarvi poliisin kanssa asioida.
Mä muuten tunnen nk etnisen naispuolisen poliisin joka on muslimi. Oli meidän vuorossa jonkin aikaa ennen kuin siirtyi muualle. Tästä henkilöstä ei ole kuin hyvää sanottavaa.Tuohon on helppo kuitata että on muslimi ja että täällä ei ämmät määrää.
Kun ottaa huomioon kyseisen kulttuurin ja sen kuinka se suhtautuu naisiin niin miten varmistetaan se että asiat saadaan turvallisesti hoidettua? eikös näistä asioista ole ruotsissa vähän huonoja kokemuksia miten naispoliisit pärjää näitten maahanmuuttaja taustaisten kanssa?Mä muuten tunnen nk etnisen naispuolisen poliisin joka on muslimi. Oli meidän vuorossa jonkin aikaa ennen kuin siirtyi muualle. Tästä henkilöstä ei ole kuin hyvää sanottavaa.
Mulla tämä viimeinen yhtenäinen autolla-ajo jakso alkoi 2007 jatkuen edelleen.Minä ajelin autoa 1984 - 1990 luvun alkuun. Kertaakaan en joutunut poliiisin pysäyttämäksi.
Mä muuten tunnen nk etnisen naispuolisen poliisin joka on muslimi. Oli meidän vuorossa jonkin aikaa ennen kuin siirtyi muualle. Tästä henkilöstä ei ole kuin hyvää sanottavaa.
Haluan korostaa, että mulla ei ole mitään -etnistä poliisihenkilöä- vastaan. Sitä vastaan on, että muodostettaisiin joku etninen kaaderi nykyisen poliisin sisään. Poliisit poliiseina ja sillä siisti.
Haluan korostaa, että mulla ei ole mitään -etnistä poliisihenkilöä- vastaan. Sitä vastaan on, että muodostettaisiin joku etninen kaaderi nykyisen poliisin sisään. Poliisit poliiseina ja sillä siisti.