Suomen sisäinen turvallisuus

Tuollaista tapahtuu nykyään ihan liian usein. Kukaan ei ole vielä kuollut, mutta sekin tulee tapahtumaan jos tuota "villitystä" ei saada tavalla tai toisella loppumaan.

Nuo pitäisi tutkia aina ja poikkeuksetta murhina tai murhan yrityksinä on tekijä nyt ihan minkä ikäinen tahansa. Kukaan ei voi olla niin tyhmä että ei ymmärrä mitä tuossa voi pahimmillaan tapahtua.
 
Ihan pienimpiä ei liene, joska ensinnäkin jotai tuo painaakin, toisekseen vaatii jonkin verran ennakoimista että osuu.

Juu ja tekoaika 7:15 lauantai-aamuna ei kuulosta ihan perinteiseltä pikkukoltiaisten puuhahetkeltä.
 
Puolustusasianajaja Hippin mukaan manne on pahoillaan, järkyttynyt ja yrittää ymmärtää mitä on tapahtunut. Hippi on IL:ssa kiepauttanut mannen uhrin asemaan. Ilmauksella on tapahtunut ja puhumalla teosta Hippi pyrkii häivyttämään tekijän roolin ja asiakkaansa puukottamalla tekemän henkirikoksen.

Kuriositeettina vankila-ajalta ei makseta eläkettä. Kuntoutustukea ja monia muita tukia maksetaan.

Hippi on ansioitunut
Haavistonkin tapauksessa puolustus on kiepauttanut väärintekijän uhrin asemaan. Haavisto väittää että hänellä oli moraalinen ja juridinen vastuu suomalaisista ISIS-leirillä olevista terroristeista ja näiden lapsista ja mistä lienee mustista miehistä. Haaviston moitittavuudessa ei kuitenkaan ole kysymys lapsista, vaan salailusta, valehtelusta ja hallintolain ja -tavan rikkomisista. Parkkonen Haaviston tapauksesta IL:ssä.

Miksi Haaviston vastuu ei ulottunut Miika Mustoseen Thaimaassa?
 
Niin nuo ISIS-akat oli tieten tahtoen menneet mukaan rakentamaan kalifaattia eli osallistumaan terroritekoihin. En usko hetkeksikään että luulivat olevansa matkalla etelän lomalle tai ties minne.
Se on aina sama juttu. Suomesta mennään soitellen että pitäkää tunkkinne ja meikä lähtee nyt paremmille maille. Mutta odotas kun tulee vastoinkäymisiö niin kyllä se kotisuomi vaan taas tuntuu niin saatanan houkuttelevalta.
 
Niin nuo ISIS-akat oli tieten tahtoen menneet mukaan rakentamaan kalifaattia eli osallistumaan terroritekoihin. En usko hetkeksikään että luulivat olevansa matkalla etelän lomalle tai ties minne.
Se on aina sama juttu. Suomesta mennään soitellen että pitäkää tunkkinne ja meikä lähtee nyt paremmille maille. Mutta odotas kun tulee vastoinkäymisiö niin kyllä se kotisuomi vaan taas tuntuu niin saatanan houkuttelevalta.
Jep kyllä mullakin on yleensä tiedossa minne ole lähtemässä jos lähden ulkomaille.
 

Springaren mukaan vielä ei tiedetä tarkkaan, ketkä rikoksen valmistelun takana ovat.

– Emme tarkkaan tiedä, minkälaisesta ryhmästä on kyse ja kuinka laajamittainen ja missä päin Suomea kaikki nämä henkilöt ovat.
Siis hetkinen, kuitenkin tiedetään kyseessä olevan 'äärioikeistolaiset'?
 


Siis hetkinen, kuitenkin tiedetään kyseessä olevan 'äärioikeistolaiset'?
No nyt tää alkaa saamaan jo koomiset piirteet taas sitten, ensin ollaan varmoja että äärioikeisto se on ja sen olin vielä valmis uskoon mutta tän jälkeen alkaa tuntuun siltä että tästä tehdään äärioikeistoo vaikka väkisin:facepalm: sitten ihmetellään vastakkainasettelua tässä maassa, äärioikeisto sitä ja äärioikeisto tätä.. Varsinkin kun tavan tallaajakin on äärioikeisto aina kun sanoo väärän mielipiteen
 
No nyt tää alkaa saamaan jo koomiset piirteet taas sitten, ensin ollaan varmoja että äärioikeisto se on ja sen olin vielä valmis uskoon mutta tän jälkeen alkaa tuntuun siltä että tästä tehdään äärioikeistoo vaikka väkisin:facepalm: sitten ihmetellään vastakkainasettelua tässä maassa, äärioikeisto sitä ja äärioikeisto tätä.. Varsinkin kun tavan tallaajakin on äärioikeisto aina kun sanoo väärän mielipiteen
Kyllä tästä alkaa olla koomisuus kaukana..
 
No nyt tää alkaa saamaan jo koomiset piirteet taas sitten, ensin ollaan varmoja että äärioikeisto se on ja sen olin vielä valmis uskoon mutta tän jälkeen alkaa tuntuun siltä että tästä tehdään äärioikeistoo vaikka väkisin:facepalm: sitten ihmetellään vastakkainasettelua tässä maassa, äärioikeisto sitä ja äärioikeisto tätä.. Varsinkin kun tavan tallaajakin on äärioikeisto aina kun sanoo väärän mielipiteen
Näistä saadaan uutta materiaalia tilastoihin: Vale, emävale, tilasto...
 
No nyt tää alkaa saamaan jo koomiset piirteet taas sitten, ensin ollaan varmoja että äärioikeisto se on ja sen olin vielä valmis uskoon mutta tän jälkeen alkaa tuntuun siltä että tästä tehdään äärioikeistoo vaikka väkisin:facepalm: sitten ihmetellään vastakkainasettelua tässä maassa, äärioikeisto sitä ja äärioikeisto tätä.. Varsinkin kun tavan tallaajakin on äärioikeisto aina kun sanoo väärän mielipiteen
Tossahan se määritelmä on.
 
Käytiin illalla ajelulla Turun satamassa. Vikingin terminaalille meni 2 poliisiautoa pillit päällä. Mitä lie ollut.
 
No nyt tää alkaa saamaan jo koomiset piirteet taas sitten, ensin ollaan varmoja että äärioikeisto se on ja sen olin vielä valmis uskoon mutta tän jälkeen alkaa tuntuun siltä että tästä tehdään äärioikeistoo vaikka väkisin:facepalm: sitten ihmetellään vastakkainasettelua tässä maassa, äärioikeisto sitä ja äärioikeisto tätä.. Varsinkin kun tavan tallaajakin on äärioikeisto aina kun sanoo väärän mielipiteen
Suomalaisista alkaa punaisten ja virheiden mielestä olla n. 70% äärioikeistoa. Minäkin olen jo hyväksynyt sen, että kuulun äärioikeistoon ja olen myös natsi, sika ja rasisti. Kun tärähtäneiztö tajuaa aiheuttaneensa kyseisille nimityksille inflaation, niin alkaa tulla uutta termiä. Ehdotankin seuraavaksi, että kaikki kansallismieliset ovat "militanttiäärinatsiterroristeja". Vai onko jo liian vaikea medialle kirjoittaa.
 
Käytiin illalla ajelulla Turun satamassa. Vikingin terminaalille meni 2 poliisiautoa pillit päällä. Mitä lie ollut.
Eipä siinä tarvitse mitään kovin kummoista olla. Joku rattijuoppo tullut laivasta ja meinaa lähteä ajamaan, tai jotain.
 
Suomalaisista alkaa punaisten ja virheiden mielestä olla n. 70% äärioikeistoa. Minäkin olen jo hyväksynyt sen, että kuulun äärioikeistoon ja olen myös natsi, sika ja rasisti. Kun tärähtäneiztö tajuaa aiheuttaneensa kyseisille nimityksille inflaation, niin alkaa tulla uutta termiä. Ehdotankin seuraavaksi, että kaikki kansallismieliset ovat "militanttiäärinatsiterroristeja". Vai onko jo liian vaikea medialle kirjoittaa.
Minun mielestäni Suomesta alkaa olla 80- 90% punaista, vihreää tai muuta tärähtäneistöä...
 
Back
Top