Suomen sisäinen turvallisuus

Et ilmeisesti seuraa lajia kovin tiiviisti. Toi on tyypillistä arabien ja afrikkalaisten bullshittiä, kaikki tuntee miljonäärejä... mikä se oli se pervez tai persaus, joka tökki sitä miss suomi virpi pomapsta tai jotain... paljastui ihan persaukiseksi. ja joku palestiinan prinssi.
Noi valehtelee kaikesta, ja ne jotka ei joudu valehtelemaan, ymmärtää jos niitä epäillään valehtelijaksi.
Vaikuttaa kovin sille kuin varsinkin lähi-idän populalla valehteleminen olisi kulttuurillinen erityispiirre siten, että he tulkitsevat meidän käsityksen mukaisen valehtelun olevan neuvottelemista parhaimman mahdollisen diilin saamiseksi. Ei ne näytä olevan moksiskaan kun jäävät kiinni ihan perättömistä puheista. Suhtautuvat tilanteeseen siten että ok, no jatketaan neuvottelua siitä tilanteesta. En varsinaisesti ihmettele etteivät kykene olemaan sotimatta ja riiitelemättä omissa maissaan. On aika vaikea kuvitella miten sellainen yhteisö voisi toimia keskenään, jos kaikki neuvottelevat asiansa ilman että kukaan pidättäytyy totuudessa. Lisäksi uskonto, kulttuuri ja valtasuhteet sotkevat totuudessa pysymistä.

Ei ne näytä olevan moksiskaan kun jäävät kiinni ihan perättömistä puheista. Suhtautuvat tilanteeseen siten että ok, no jatketaan neuvottelua siitä tilanteesta.

Olen tavannut narsisteilla, laitavasemmistolaisilla, journalisteilla ja juristeilla samaa.

Mun oma linja on vähän sen tyylinen että luottamuksen voi menettää vain kerran.

Valehdelleen, varastaneen tai manipuloineen kanssa ei olla enää ikinä missään tekemisissä mistään syystä jos tekemisissä oleminen voidaan välttää. Jos ei voida niin voi olla ettei asiaa kosteta, mutta mikään houkutin ei ole riittävän suuri siihen että sellaista mulkeroa tai mitään sellaista kokonaisuutta jossa moinen mulkero toimii autettaisiin tai tuettaisiin missään olosuhteissa.

Jos asiaan liittyy luottamuksen väärinkäyttöä tai sitä että oma lähipiiri kärsii jonkun huijari-nilkin perseilystä, niin potut pyritään maksamaan korkoineen takaisin jollain viivellä. Korko voi olla pikavippitasoa ja kasvaa sitä isommaksi mitä enemmän aikaa kuluu.

Pistätkö linkin jos löydät?
Tuolta löytyy jotain, mutta osa on jo hävinnyt historian hämärään tai poistettu.

Tuolta löytyy jotain, mutta osa on jo hävinnyt historian hämärään tai poistettu.
Aika mielenkiintoisia paloja:
"Syytettiin vissiin raiskauksesta joka sitten kumottiin?
Mutta ainahan tällä miehellä on jokin syy itkeä. Te ette tiedä mun taustoja, te ette tunne mua, te ette blaablaablaa.
Minä muistan miehen vain niistä varkauksista ovihommissa, kadulla tappeluista jos joku edes jotenkin näytti skiniporukalta ni eiku juosten kiinni ja nyrkillä naamaan ja naisen lyömisestä ja toivon että turpaan tulee ja kovaa."

Edit. ja lisää:
"Aika jännä että Jerry Kvarnström oli käynyt allekirjoittamassa nämä varkaus jutut täysin todeksi facebookissa? taisi olla varastanut vielä Jerryltäkin jotakin, mikähän juttu tämä on?

Suora lainaus Simolan facebook seinältä:

Sain juuri käsiini seuraavan viestin. Pitäkäähän Jyväskylässä laukuistanne huolta!

"-Security Arsenalin pomo testas makwania onks hän joku varas, antoi oman rannekellonsa plokkarille, plokkari vei makwanille. Plokkari esitti, että kello löytyi maasta. Kun työpäivä päättyi, makwan lähti kotiin kellon kanssa kotiin. Sen jälkeen se sai kenkää The Monkeysta ja koko Security Arsenalilta. Nykyään työskentelee Turun Blankossa, varmaan jatkaa samaa mallia.

-Turun Onnelassa Makwan varasteli rahaa narikasta, veti tunnin välein 20e seteleitä lahkeisiin. Sai potkut Suomen Onnela Oy:sta.

-Makwan varasteli TuTo MMA Juniori -kassalta rahaa, sai lähteä TuTo:sta, jonka jälkeen siirtyi FFG:hen.""

Aika mielenkiintoisia paloja:
"Syytettiin vissiin raiskauksesta joka sitten kumottiin?
Mutta ainahan tällä miehellä on jokin syy itkeä. Te ette tiedä mun taustoja, te ette tunne mua, te ette blaablaablaa.
ON sekin ihminen ja teki mitä tahansa niin aika ihmeellistä ajatella ettei hänellä olisi tunteita. Sehän ite sano että oli 7-8v vanha kun koki isän kuoleman.

Kiitos.

Kurkkaan sieltä.

Amir ei ole mikään puhtoinen pulmu. Pakkotoistolta varmaan löytyy vielä kirjoittelut hemmon nuoruuden edesottamuksista, kaukana mallimamusta.
Löytyy niistä ihan kirjakin :ROFLMAO:

Maku tunnustaa kirjassa kaiken inhottavan.

Kuinka porukalla varastetaan polkupyöriä, juostaan pitserioista ulos ruokaa maksamatta, rikotaan SM-jääveistokset, anastetaan vaatteita ja hajuvesiä Prismasta ja Citymarketista, kusetetaan rehtoria ja opettajia hyvillä sananlahjoilla, hakataan lopulta kiusaajat tai kostetaan muuten.

On ryhmäseksiä, pilvenpolttoa ja raiskausepäily.

Makwan_Amirkhani_kirja.jpg

Tässä yhteydessä on hyvä ymmärtää että Makwan on maahanmuuttaja ja selviytyjä. Kaikki muut ovat kiusaajia ja rasisteja ja mikäli media ei vedä niitä lättyyn niin Makwan kyllä vetää ja lujaa vetääkin :ROFLMAO:

On se ihmeellistä että kaikki eivät tuota vieläkään ymmärrä vaikka toimittajat parhaansa tekevät että tämä epäreilu epäkohta vielä joskus korjaantuisi.

Löytyy niistä ihan kirjakin :ROFLMAO:
Maku tunnustaa kirjassa kaiken inhottavan.
Kuinka porukalla varastetaan polkupyöriä, juostaan pitserioista ulos ruokaa maksamatta, rikotaan SM-jääveistokset, anastetaan vaatteita ja hajuvesiä Prismasta ja Citymarketista, kusetetaan rehtoria ja opettajia hyvillä sananlahjoilla, hakataan lopulta kiusaajat tai kostetaan muuten.
Minulle oli uutta että Makwan on armoitettu sananlahjoilla. Facebook-kirjoituksensa perusteella jonkun saattaisi olla jopa vaikea uskoa. Muilta osin kirjassa mainittuja perseilyjä ei ole vaikea uskoa. En kannata kurdivaltion perustamista.

Minulle oli uutta että Makwan on armoitettu sananlahjoilla. Facebook-kirjoituksensa perusteella jonkun saattaisi olla jopa vaikea uskoa. Muilta osin kirjassa mainittuja perseilyjä ei ole vaikea uskoa. En kannata kurdivaltion perustamista.
Mitähän siskollensa kuuluu, kaiken tämän draaman jälkeen

Ihmetyttää mitä Jethron kaltainen muissa hommissa jo miljoonia tai ainakin riittävän elintason tehnyt mies lähtee yökerhobisnekseen. Ei se niin hyvää bisnestä voi olla, etteikö Jethro osaisi laittaa rahoja poikimaan muutoinkin.

Toki jos haluaa patsastella kultakäädyt vilkkuen omassa baarissa niin ehkä sitten.. Mutta onko sekään viittäkymppiä huitelevan äijän touhua? Neljännesvuosisata nuorempana olisi ymmärtänyt.

Varsinkin kun puhutaan Turusta, jossa keskustan yöelämä on aikalailla erilaista kuin Tampereella, saati muualla maakunnissa. Edes hampurilaisella en välitä illalla Turun keskustassa käydä, vaikka vuosia Linnankadun ja Kristinankadun kulmassa asuinkin ja nykyiselläänkin aika usein yövyn keskustan hotelleissa.

Vissiin ongelmia on muutkin havainneet: https://yle.fi/uutiset/3-12004078

Opiskelijat ym. ovat kuulemma siirtyneet pitkälle omiin yksityisbileisiinsä ja yökerhot ovat ikävässä kierteesssä kun asiakaskunnan toisesta laidasta katoaa kiihtyvään tahtiin baareissa viihtyvää asiakaskuntaa. Kas kun eivät enää viihdy..
Toveri, olet oikeassa. Saastainen kapitalisti, kun kehtaa laittaa yrityksen pystyyn! Nyt äkkiä joku euvosto ja/tai kotimainen -pykälä pystyyn jolla vaikeutetaan näitä sikamaisia yrittäjiä lisää!!! Toveri, olet täysin oikeassa, raukkaudella toiselle demarille. T: tom of sekopäät.

Minä kannatan. Se olisi win-win kaikille. Kurdit voisivat painua uutta ja ihqua kotimaataan rakentamaan ja me päästäisiin eroon niistä.
Siinä on se jos. Vastakkain ovat oleskeluyhteiskunta hyysäyksineen ja poltettu maa, jossa valtion rakentaminen pitäisi alkaa nollapisteestä. Jos kurdit saisivat oman valtion, en löisi vetoa sen puolesta että Suomesta alkaisi kurdien joukkomuutto kohti uutta omaa valtiota. En usko että olisi pelkkää sattumaa, ettei kurdeilla ole omaa valtiota, jota ovat kaivanneet. Ei kait se voi olla satojen vuosien ajan kaikkien muiden vika, ettei joku joukkio pysty elämään keskenään ja ympäröivien yhteiskuntien kanssa riitelemättä.

Minä kannatan. Se olisi win-win kaikille. Kurdit voisivat painua uutta ja ihqua kotimaataan rakentamaan ja me päästäisiin eroon niistä.
Henkilökohtaisesti kanssa vähät välitän minkä nimisiä heimoalueita lähi-idän asukit keskenään pitää, näin suomalaisena ymmärrän hiekkamaiden asukin turhauman länsimaiden öljynvalloituspuuhissa pakkorajojen vetoja kohtaan ja jokainen kansakunta tehköön oman kohtalonsa eteen työnsä tai näivettyköön veks.

Strategisesti voisin kuvitella että Kurdistan olisi hyvä voimatekijä Turkin kylkeen ettei Erdoganin pikkudiktatuuri pääse Venäjän käsikassarana paisumaan ihan rauhassa mutta en ole niin perillä tuon alueen tasapainoista että tuotakaan kovin painavalla rintaäänellä sanoisin. Nyt kun siellä Kurdien seudulla on keskimääräisesti rauhallista ja siellä käydään lomailemassa, olisi syytä alkaa karkoittamaan kevyemmin perustein rötösteleviä kurdeja jotka toistuvasti rikkovat lakeja koska täällä asuttamiseen ei ole mitään vakavampia perusteita. Lain mukaan elävät ja itse oman toimeentulonsa tienaavat olkoon vaikka Marssista niin ei mitään ongelmaa asua täällä.

Back