Suomen sisäinen turvallisuus

Nyt on hankittava Hilti tai timanttilaikka, ja piikattava betoniseinään rasti, kun olen jokseenkin samaa mieltä Lauri Nurmen kanssa. Taidan vetää rammerilla. Ehkä ei sisäistä turvallisuutta vielä, mutta ehkä ei kaukanakaan. Näin varmistetaan kasvualusta jengeille.

Vaan onni on, että hallitus ja Marin ovat valppaana ja varmistavat, ettei Suomessa voi käydä yhtä kalpaten kuin Ruotsissa.

Seuraavan ruksin voi vetää se joka uskoo, että "varmistus" onnistuu..

Ikävä kun tämä ajankuva on laitettu muurintaakse..

Sotatanner – raportti Malmön monikulttuurisesta helvetistä​

Toimittaja Maria Pettersson kävi heinäkuussa Malmössä. Tässä matkaraportti.

Näin se on. Ongelmana on mm se, että jos tällainen vigilantismi yleistyy, tulee vääjäämättä sivuosumia. Lisäksi rangaistus eli kosto tai opetus voi olla täysin suhteeton tekoon nähden. Tämä on yksi syy, miksi en pidä siitä että tietyn tyyppisiin tekoihin pitää arvailla tekijän viiteryhmää vaikka ei olisi oikein mitään todisteita tai tietoa arvailujen pohjaksi.
Ymmärrän hyvin mentaliteetin joka kannattaa kiusaajille kostamista omatoimisesti mutta tosiaan tuossa on iso riski "valemaaaliin osumisesta" ja myöskin tuo on kovin laiton tie ja aika vakava oire siitä että kansa ei ole tyytyväinen omaan asemaansa jos alkaa ottamaan oikeutta omiin käsiinsä.

Sanna tarjoaa ehkäiseviksi toimiksi mamujengeille ja rinnakkaisyhteiskuntien synnylle täsmälleen samaa mitä ruotsalaisetkin, eli lisää rahaa, pullahalia ja ymmärrystä, mutta olettaa silti lopputuloksen olevan päinvastainen.

Sanna tarjoaa ehkäiseviksi toimiksi mamujengeille ja rinnakkaisyhteiskuntien synnylle täsmälleen samaa mitä ruotsalaisetkin, eli lisää rahaa, pullahalia ja ymmärrystä, mutta olettaa silti lopputuloksen olevan päinvastainen.
Koska kaikki muu olisi persuilua niin sitten mennään noilla... siltikään sinne kouluihin ei saada lisää opettajia tai avustajia, vaan rahat menevät joihinkin puuhasteluhankkeisiin missä todetaan vaikeudet ja sovitaan uudesta hankkeesta..

Tämä varmaan jakaa mielipiteitä.
Tuo hakijan osallistuminen itse Helvetin enkelien rientoihin kyllä tekee tästä päätöksestä mielestäni oikeutetun.

Tämä varmaan jakaa mielipiteitä.
Tuo hakijan osallistuminen itse Helvetin enkelien rientoihin kyllä tekee tästä päätöksestä mielestäni oikeutetun.
Olisiko Mc Satudarahin jäsenyys ollut yhteismitallinen?

JR merkintä kyllä näkyy järjestelmissä lapsillakin. Saattaa käydä niinkin, että jälkikasvua pysäytellään ahkerasti.

Potentiaalia suuronnettomuuteen. Toisaalta myöskään maskirovkan mahdollisuutta ei voi sulkea pois. Tollaseen rapiat 200m pitkään paattiin mahtuu aika paljon tiedusteluarsenaalia ja vaikka mitä. Onkohan laivalla käynyt ulkopuolisia toteamassa tilanteen?

Jokainen voi itse täyttää puuttuvat tuntomerkkikohdat :D

"Lopettakaa nyt tuo uikuttaminen islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan!"

Back