Kantasuomalaisia. Jos oon rehellinen, en ois uskonu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kantasuomalaisiksi heidät arvasi tasan sillä hetkellä kun kerrottiin tapahtumapaikaksi Kankaanpään. Ei siellä muita olekaan, eikä uussuomalaisilla terroristeilla ole mitään syytä toimia Kankaanpäästä käsin.Kantasuomalaisia. Jos oon rehellinen, en ois uskonu.
SK:n tiedot: Terrorismirikoksesta epäillyt ovat nuoria miehiä – he ovat aiemmin olleet epäiltyinä jutussa, jossa oli kyse varastetuista ampuma-aseista ja kymmenistä kiloista räjähteitä
Satakunnan käräjäoikeudessa järjestetään kello 13 alkaen perjantaina 3. joulukuuta viisi vangitsemisistuntoa, jossa Lounais-Suomen poliisilaitoksen järjestäytyneen rikollisuuden torjuntaan erikoistuneen jr-ryhmän tutkinnanjohtaja Toni Sjöblom hakee vangittavaksi viittä Kankaanpäässä asuvaa miestä.
Tai uhannut räjäyttää Marinin virka-asunnonJollai menny koronarokotukset/rajotukset tunteisiin ja uhannu terveysviranomasia? Ei ois varmaan edes kaukaa haettu.. Voisin hyvin uskoo tälläsen skenaarion.
Tossa riski kasvaa, että yks tekee mokan/rupee hannaamaan(tältä puolelta katottuna- tulee järkiisä) kun 5 henkilöä suunnittelemaan jotain noin käsittämättömän sairasta.Viisi epäiltyä on erikoista sekin.
Yksitäisillä ihmisillä voi hihna lähteä luistamaan ja ryhdytään virittelemään pommi-iskua, mutta viisi miestä yhdessä. Sangen erikoista!
Tuohan on hyvä uutinen. Eivät saa vihreät ja vasemmisto aihetta mihinkään, niin helposti.Taustalla varastettuja aseita
Kantasuomalaisia. Jos oon rehellinen, en ois uskonu.
Ei tiedä mutta jos viimevuodelta on r-aine ja aserikoksista epäilyjä ja jopa takavarikkoja on tehty niin miksi nämä vempulat on vielä vapaalla?Oiskohan jotain Anon kätyreitä nää pommi"sankarit"?
Tuli vaan jotenkin sellanen tunne, että vois jotain yhteyttä olla, siis pelkkää spekulaatiota, mitään en väitä, enkä varmakskaan tiedä.
Ei tiedä mutta jos viimevuodelta on r-aine ja aserikoksista epäilyjä ja jopa takavarikkoja on tehty niin miksi nämä vempulat on vielä vapaalla?
Itselle tuli outoa kyllä heti ensimmäisenä mieleen äärioikeisto. Toisena tuli mieleen elokapina tai siihen liittyvä. Jotenkin liian kylmä Mehmetille.Kantasuomalaisia. Jos oon rehellinen, en ois uskonu.