Suomen sisäinen turvallisuus

Ilmeisesti taas haetaan "ei ollut aidattu" kulmaa.

Ikävä tapaus kaikin puolin. Nuoriso kun koettelee rajoja, niin joskus se tulee ikävällä tavalla vastaan.

Jos hylätyn louhoksen aitaa, niin tavallisesti ei mene kauaa kunnes siinä aidassa on reikä. Toisaalta aitaaminen ei myöskään tee alueella oleskelemisesta kiellettyä, koska kyse ei ole toimivasta teollisuuslaitoksesta.

Kersat käyneet louhoksella vähän sudittelemassa:

Hyysäri etsii syyllistä eli louhoksen omistajaa: "Louhoksen ympäristössä ei ole kylttejä, eikä tiedossa ole, kenelle se kuuluu tai kuinka kauan sitten se on ollut käytössä."
Samalla lokiikalla tienpitäjä on vastuussa tiellä sattuneista kolareista, inhimillisiä erehdyksiä nyt ei todellakaan ole olemassa:cool:

Käsittääkseni tälläkin kerralla uho oli kovempi kuin todellisuus. Ihan ei kai 400 henkilöä otettu kiinni; tai onhan tässä tietysti iltaa vielä jäljellä...
Kolmen päivän mielenosoitusten saldo on yhteensä noin 250 kiinniotettua. Ei siis lähelläkään uhottua 400 henkilöä yhden päivän aikana.

Ei kyll mene omaan kaaliin mitenkään et saat tappaa toisen ja saat läpsyn siitä sormille. Tämä on kyll jotain mitä minä en vain pysty varmaan koskaan käsittämään. Todetaan et teko oli törkeä jne mut rangaistus on suorastaan naurettava. Toisenkin siinä viel pahoinpiteli potkaisemalla selkään ja tajuttomaksi. Eka oli miljoonan ryssän takia hyvä mieli mut nyt rupesi vaa vituttaan.

En parempaa paikkaa keksinyt oikein ni laitetaan tänne.

Toivottavasti meidänkin vasemmisto oli käymässä Egyptissä ja siel kävivät tukensa ilmaisemassa terroristeille Gazassa. Bileissä näyttää meno olevan kohdillaan.

Laitetaan viel toinen ku kantavat niitä ystävällisesti bussiin asti et pääsevät eroon. Vassarit huutavat vaa et hävetkää... Ei niitä saa järkiinsä varmaan mikään sen verran iso se vika on päässä.

Viimeksi muokattu:
RKP vei keskustelua taas 20-vuotta taaksepäin.

Onko Ruotsin, Ranskan ja Brittein ongelman myös suomalainen rasismi?

Adlercreutz avasi RKP:n puoluekokouksen: ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”

– Suomen ongelma ei ole se, että meillä on liikaa maahanmuuttajia. Suomen ongelma ei ole se, että liian moni haluaa tulla tänne. Suomen ongelma ei ole se, että annamme terveydenhoitoa liian monelle. Tiedättekö mikä Suomen ongelma on? Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja, Adlercreutz sanoi.

Adlercreutz otti puheessaan kantaa myös muun muassa Palestiinan tilanteeseen. Hän sanoi, että Suomessa on kyettävä käymään keskustelua seuraavasta askeleesta kohti kahden valtion, Israelin ja Palestiinan, mallia.

– Eli siitä, että myös me tunnustamme palestiinalaisvaltion olemassaolon. Tässä ei missään nimessä ole kyse siitä, että terroristijärjestö Hamasille annettaisiin minkäänlaista legitimiteettiä. Kyse on siitä, että tunnustettaisiin se tosiasia, että palestiinalaisvaltio on olemassa, hän sanoi.

Olen joskus miettinyt, että tuollainen ajatustapa voisi olla hyödyllistä osata.
Tässä ei missään nimessä ole kyse siitä, että terroristijärjestö Hamasille annettaisiin minkäänlaista legitimiteettiä. Kyse on siitä, että tunnustettaisiin se tosiasia, että palestiinalaisvaltio on olemassa, hän sanoi.
En tarkoita tuota nimenomaista asiaa vaan sitä, että kaksi toisensa poissulkevaa asiaa voi olla yhtä aikaa voimassa, ja sitä voi ihan ääneen perustella, vain pieni huolestunut ryppy otsalla.

EPEK - ei pysty, ei kykene.

Allekirjoittaa yhteisen arvopohjan persujen kanssa kun istuu samassa hallituksessa.

Kumpiko siellä vie ja kumpiko vikisee?
Bio D määrittelee ÄrKooPeen, eli muut vikisee

– Mähän oon Rkp! Mä koen, että puolue on enemmän hakoteillä kuin minä, Biaudet vastaa.Biaudet ei ole ihan varma, pitäisikö puoluettaan oikeistopuolueena.

– En tiedä, voisiko sanoa pehmo-oikeisto. Mä tiedän, että Anders Adlercreutz puhuu oikeistoliberalismista, mutta kyllä sosiaaliliberalismi ja vähemmistöajattelu on meihin hirveän vahvasti juurtunut.

– Mä olen aina ajatellut, että me ollaan keskellä. Nyt haukutaan, että me ollaan vasemmistolaisempia kuin pitkään aikaan. Se on mun mielestä outoa, koska ei ihmisoikeuksien, yhdenvertaisuuden ja terveydenhuollon puolustaminen ole vasemmistolaista.

Back