Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyt eivät pysty syyttämään suomalaista heteromiestä. Mutta otsikot eivät taida huutaa että homoseksualistit hyväksikäyttävät sotaa pakenevia partalapsia.
En tunne yksityiskohtia lainkaan, nappasin tämän "tiedon" keskustelusta sellaisen ihmisen kanssa, joka on tehnyt työtä yhdessä vankimielisairaalassa vai sanotaanko niitä valtionsairaaloiksi?
Valtion mielisairaaloissa suoritetaan mielentilatutkimuksia, hoidetaan mielentilan vuoksi rangaistukseen tuomitsematta jätettyjä henkilöitä ja muita mielenterveyden häiriöitä potevia, joiden hoitaminen on erityisen vaarallista tai vaikeaa. Laitokset Niuvanniemen sairaala ja Vanhan Vaasan sairaala.
Vankimielisairaalat (nyk. psykiatrinen vankisairaala) taas ovat vankeinhoidon (vai mikä rikosseuraamusvirasto se nykyään onkaan) laitoksia joissa hoidetaan mielenterveysongelmista kärsiviä vankeja. Yksiköt Turussa ja Vantaalla. Toimintaa myös Vankisairaalassa Hämeenlinnassa.
Olen työni vuoksi vieraillut molemmissa laitoksissa ja molemmissa kokenut uhkaavimmat hetket työssäni.
Mitään oikeasti uhkaavaa ei tapahtunut, kokemukseksi riitti jäämiset hetkeksi potilaiden kanssa samaan tilaan.
Hyvin vahvana on usko lääkityksen voimaan ja täysin ulkopuolisena sitä luottoa ei ehtinyt syntymään..
Leppoisia veijareita paikallisen mukaan..
En tunne yksityiskohtia lainkaan, nappasin tämän "tiedon" keskustelusta sellaisen ihmisen kanssa, joka on tehnyt työtä yhdessä vankimielisairaalassa vai sanotaanko niitä valtionsairaaloiksi?
Sitä en tajua kuinka jotkut jaksavat olla töissä tuollaisissa paikoissa?
Oli se. Ainakin jonain asetuksena. http://yle.fi/uutiset/3-5272350EU:n vastustajien käyttämänä esimerkkinä mainittakoot käyräkurkkudirektiivi jota ei ole koskaan ollutkaan
Oli se. Ainakin jonain asetuksena.
Ach, muistin vaan joskus lukeneeni tästä jostain valheellisia väittämiä korjaavan sivuston jutun. Todennäköisesti siellä oli asia kirjoitettu juurikin noin mutta oma nahkaprosessori on tehnyt tepposet ja oikolukenut tämän siten että ettei kyseistä direktiiviä olisi koskaan ollut. Tarviikin kyllä mielenkiinnosta lukea tuosta asiasta huomenna enemmän, eli mitä tuo direktiivi on tarkoittanut käytännössä ja kauanko se on ollut voimassa.
Edit: Nyt kun luin niin tosiaan ei ollut direktiivinä vaan asetuksena. Juuri kuten Erkki sanoikin
LÄHDE: http://www.eurooppatiedotus.fi/public/default.aspx?contentid=327065&
Toki, mutta et sinäkään tuo kaupasta "kahtasataa grammaa kurkkua" vaan "yhden kurkun".Mitä väliä sillä on montako kurkkua, ei niitä myydä kappaleina vaan kilohintana.
Mitä väliä sillä on montako kurkkua, ei niitä myydä kappaleina vaan kilohintana.
Mä oon vähän sitä mieltä, että Poliisin koulutus ei riitä vastaamaan pieniin, vihreisiin miehiin. Siinä on karhu ryhmä äkkiä kulutettu loppuun. Vihreisiin miehiin vastaaminen tarvitsee armeijaa. Pienellä lakimuutoksella homma olisi hoidettavissa eikä tarvitsisi luoda puolisotilaallista miliisi joukkoa = reservipoliisi. Ainoa missä tuo itselle näyttäytyy hyödyllisenä ovat juuri suuret yleisö tapahtumat. Tosin sitä varten on järjestyksen valvojat. Vai rupeaako poliisi tulevaisuudessa postaamaan jokaisessa vähänkin suuremmassa tapahtumassa konepistooli kainalossa?Reservipoliiseille olisi käyttöä jos pienet vihreät miehet tai kotikutoiset jihadistit aktivoituvat. Pelkäänpä vain, että nuo harjoitetaan ja käytetään vain automaattikamera-avusteiseen verott... erm.... sakottamiseen ja vihapuheen etsimiseen ja löytyneiden vihapuhujien pamputtamiseen.
Eniten hatuttaa kun olemme ihan itse konsensuspolitiikan ja broileripoliitkot hyväksyneet. Minulta on jo mennyt usko poliitikkoihin, virkamiehiin ja omaan kansaan Kunhan Suomi ei romahtaisi ennen kuin jälkikasvu on saanut koulutuksensa päätökseen ja kelpaa ikänsä, kielitaitonsa ja osaamisensa puolesta siirtolaiseksi johonkin tolkumpaan maahan.
Muoks: selvensin ajatusta.
Mä oon vähän sitä mieltä, että Poliisin koulutus ei riitä vastaamaan pieniin, vihreisiin miehiin. Siinä on karhu ryhmä äkkiä kulutettu loppuun. Vihreisiin miehiin vastaaminen tarvitsee armeijaa. Pienellä lakimuutoksella homma olisi hoidettavissa eikä tarvitsisi luoda puolisotilaallista miliisi joukkoa = reservipoliisi. Ainoa missä tuo itselle näyttäytyy hyödyllisenä ovat juuri suuret yleisö tapahtumat. Tosin sitä varten on järjestyksen valvojat. Vai rupeaako poliisi tulevaisuudessa postaamaan jokaisessa vähänkin suuremmassa tapahtumassa konepistooli kainalossa?
Kurkkua menee kaupaksi _paljon_. Jos tavara on ihan kieroa ( <- niin totta kai se tuntuu koko logistiikkaketjussa. Siksi EU:lta pyydettiin luokittelua. Simple as that.