Nooh, tässä säästää: Ei tarvitse hankkia urheiluautoa, kun voi kantaa asetta...Välillä sitä miettii, että miten kukaan enää hakeutuu poliisin ammattiin. Pitää olla joko masokistinen luonne tai todellinen kutsumus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nooh, tässä säästää: Ei tarvitse hankkia urheiluautoa, kun voi kantaa asetta...Välillä sitä miettii, että miten kukaan enää hakeutuu poliisin ammattiin. Pitää olla joko masokistinen luonne tai todellinen kutsumus.
Ällöttävänä siviilinä joutuu tyytymään useampaan kivääriin, pistooliin, haulikkoon ja kitaraan - kun puhutaan Eppujen sanoin varapippeleistä.Nooh, tässä säästää: Ei tarvitse hankkia urheiluautoa, kun voi kantaa asetta...
"Poliisin mukaan Helsingin Mellunkylän räjähdykseen liittyen on syytä epäillä rikosta.""Auto syttynyt palamaan ja sitten räjähtänyt" "pelastettu useita kaasupulloja" (happi ja/tai asetyleenipulloja vai nestekaasua?)
Tapahtanut puolen yön jälkeen?? Kaksi henkilöä loukkaantunut!
Mielenkiintoinen tapaus. Kuka tai ketkä on operoinut tuohon aikaan yöstä kaasujen kanssa??
Europark kieltää Tampereen palossa syttyneen Audi-mallin lataamisen halleissaan: ”Vaikka riski on pieni, ei oteta sitä”
![]()
Europark kieltää Tampereen palossa syttyneen Audi-mallin lataamisen halleissaan: ”Vaikka riski on pieni, ei oteta sitä”
Europark asetti latauskiellon pysäköintihallien omistajien ehdotuksesta. Finnpark ja Aimo Park eivät ole toistaiseksi kieltäneet hybridi-Audien latausta.yle.fi
Niitähän on mielestäni palanut jo useampi.Koskaan ensimmäinen sähköskuutti kyrvähtää.
Se yksihän mossahti komiasti tuolla naapurissa, mutta oli kai vähän pimpattu.
Anne ei kyllä saanut mitään hyvää aikaiseksi, mutta ei kai se toimintansa suorastaan rikollista ollut eikä kai oikein lain edessä tuottamuksellistakaan, ellei toisin todisteta. Hemmetin hölmöä ja vaiktutuksiltaan haitallista se kyllä sitten puolestaan faktisesti oli.Sisäisen turvallisuuden kannalta olen usein miettinyt, milloin Anne Berneriä aletaan tutkia.
Voihan se tietysti olla sattumaa, että Suomeen järjestetään valtava määrä "ammattiautoilijoita", joista osasta kukaan eu tiedä, keitä he oikeasti ovat.
Berner ajoi myös erittäin voimakkaasti sellaista postilakia, jonka myötä Postin olisi ollut halukkaille luovutettava liikesalaiset tiedot postipalveluista eli vaikkapa tiedot jakelureiteistä, postilokeroiden, postilaatikoiden ja rakennusten sijainnista, pihateistä sekä tiedot postinumeroalueiden rajoista ja siitä, mitkä rakennukset, taloudet ja postilaatikot kuuluvat tiettyyn postinumeroon. Myös tiedot lastaus- ja purkupaikoista sekä aikataulut ja kellonajat olisivat kuuluneet pakettiin.
Berner ajoi myös sitä, että jokaisessa suomalaisessa ajoneuvossa olisi digitaalinen seurantalaite, että missä se liikkuisi.
Tietenkin voi olla, että varsinainen myyrä oli ministeriössä. Ja jos oli, kysymys kuuluu, missä on nyt.
Ehkä poliitikot ovat vain toheloita. Eiväthän he itse noita juttuja keksi.Anne ei kyllä saanut mitään hyvää aikaiseksi, mutta ei kai se toimintansa suorastaan rikollista ollut eikä kai oikein lain edessä tuottamuksellistakaan, ellei toisin todisteta. Hemmetin hölmöä ja vaiktutuksiltaan haitallista se kyllä sitten puolestaan faktisesti oli.
Aika kevyttä kamaa Stupiidoon verrattuna, joka ajoi erittäin voimakkaasti venäläisomisteista ydinvoimalaa Suomeen. Laitostoimittajana venäjän valtion ydinasefirmalla olisi ollut paras tietämys Suomeen rakennetun ydinvoimalan teknisistä ratkaisuista sekä niiden heikkouksista. Sen lisäksi laitoksen osaomistajana ryssän ydinasefirma olisi pystynyt hankkimaan yksityiskohtaista tietoa suomalaisten ydinvoimaloiden polttoainelogistiikasta sekä ydinvoimaloissa syntyvän korkea-aktiivisen ydinjätteen kuljetuksista ja jätteen välivarastointiin käytettävistä tiloista sekä loppusijoituspaikasta Olkiluodon Onkalossa.Sisäisen turvallisuuden kannalta olen usein miettinyt, milloin Anne Berneriä aletaan tutkia.
Voihan se tietysti olla sattumaa, että Suomeen järjestetään valtava määrä "ammattiautoilijoita", joista osasta kukaan eu tiedä, keitä he oikeasti ovat.
Berner ajoi myös erittäin voimakkaasti sellaista postilakia, jonka myötä Postin olisi ollut halukkaille luovutettava liikesalaiset tiedot postipalveluista eli vaikkapa tiedot jakelureiteistä, postilokeroiden, postilaatikoiden ja rakennusten sijainnista, pihateistä sekä tiedot postinumeroalueiden rajoista ja siitä, mitkä rakennukset, taloudet ja postilaatikot kuuluvat tiettyyn postinumeroon. Myös tiedot lastaus- ja purkupaikoista sekä aikataulut ja kellonajat olisivat kuuluneet pakettiin.
Berner ajoi myös sitä, että jokaisessa suomalaisessa ajoneuvossa olisi digitaalinen seurantalaite, että missä se liikkuisi.
Tietenkin voi olla, että varsinainen myyrä oli ministeriössä. Ja jos oli, kysymys kuuluu, missä on nyt.
Suomettunut kauppapolitiikka on eri keskustelu, jota on käsitelty hyvinkin paljon, useammassa ketjussa. En lähde harhautukseen.Aika kevyttä kamaa Stupiidoon verrattuna, joka ajoi erittäin voimakkaasti venäläisomisteista ydinvoimalaa Suomeen.
Ei Berneriä kaikesta kannata syyttää.Berner ajoi myös sitä, että jokaisessa suomalaisessa ajoneuvossa olisi digitaalinen seurantalaite, että missä se liikkuisi..
Moderneja autoja on nykyään mahdollista etähallita, ikävämpi juttu jos sopivassa paikassa riittävällä nopeudella jarrut sekä ohjaus lakkaavat toimimasta ja kaasupoljin ohjeistaa maksimit...Ei Berneriä kaikesta kannata syyttää.
Jokaisessa uudehkossa autossa on seurantalaite.
E-call hätäpuhelujörjestelmä soittaa kolaritilanteessa automaattisesti hätäkeskukseen. Lähettää myös tiedon sijainnista ja autossa olleiden henkilöiden määrästä.
Lyhyesti sanottuna jokaisessa autossa on GSM ja tehtaalla laitettu SIM-kortti.
Arvatenkin tuota voi käyttää myös vakoiluun. Sijaintitieto, mikrofoni auton sisätilojen kuunteluun jne on valmiina.
![]()
ADAS - eCall-hätäviestijärjestelmä | Traficom
Yleiseurooppalaisen autojen hätäviestijärjestelmä eCallin tavoitteena on varmistaa, että onnettomuuden tapahduttua hätäkeskus saa välittömästi tiedon onnettomuudesta, sen sijaintipaikasta ja muutamista oleellisista tiedoista, joita pelastuslaitos tarvitsee.www.traficom.fi
Edit. Aika moni kantaa vastaavaa vakoilulaitetta mukanaan kaikkialle - aivan vapaaehtoisesti.