Mielestäni ei pitäisi edes yrittää sopeutua. Se mikä erottaa Suomen ryssänmaasta, on se että täällä mennään sääntöjen mukaan, sääntöjä noudatetaan. Laki on kaiken yläpuolella. Siinä vaiheessa kun tästä luovutaan, kaikki menee vituilleen. Lain halveksunta on syy minkä takia ryssälässä mikään ei toimi ja kaikki on päin persettä.
Totta kai jokainen tietää, että iso osa turvapaikanhakijoista kusettaa minkä ehtii. Mutta se, että viranomaiset hoitavat asiat pykälien mukaan on silti ensiarvoisen tärkeää. Se erottaa Suomen alempiarvoisista valtioista. Jos lakeihin ei olla tyytyväisiä, niitä pitää yrittää muuttaa demokratian kautta.
Sama homma ulkopuolelta tulevan vaikuttamisen osalta. Demokraattinen lakiyhteiskunta on näennäisesti altis infosodalle, mutta lopulta lain noudattaminen on kaikkein tärkein asia, joka pitää yhteiskuntaa pystyssä. Putler kumppaneineen haluaa nimenomaan, että suomalaisten usko lakiin ja demokratiaan rapautuu. Silloin yhteiskunta horjuu. Sen takia nämä vokin polttajat on pelkkää paskasakkia, Putinin kätyreitä. Samaa sakkia kuin anarkistit. Jos olet isänmaallinen, osoita mieltäsi, vaikuta perussuomalaisten tai muiden poliittisten puolueiden kautta maahanmuuttolinjan kiristämiseksi ja lain muuttamiseksi, mutta noudata voimassaolevaa lakia. En esim. yhtään ihmettelisi, jos mv-lehden taustalla on venäläistä rahaa.
Siitä ei ole pelkoa, että Suomessa lakattaisiin lakia kunnioittamasta. Se on selkärangassa ja äidinmaidossa. Purnataan ja hammasta purraan, mutta pykälien mukaan mennään.
Viittaukseni näistä partalapsista vei keskustelua sivuraiteille ketjun aiheesta. Kotikutoisiin idiootteihin kuri ja laki kyllä löytyy, kuten pitääkin.
Mutta olen sitä mieltä, että lainsäädäntöä pitäisi terävöittää infovaikuttamisen ja vihreiden miesten vuoksi. Nopeus ensimmäisen vuorokauden aikana ratkaisee paljon. Siinä ei voi yhtään miettiä, että ovatko rajan yli tulleet aseelliset, mutta tunnuksettomat miehet vihollisia vai ei. Tätä kun tuetaan raskaalla infohyökkäyksellä, niin voi olla kiikunkaakun, miten käy nykyisellä lainsäädännöllä. Puolustautuminen ilman sodanjulistusta vastapuolelta, mitäs säännöt sanovvat tästä?
Edellinen hallitus oli pelkkää paskaa. Samoin tämä. Eli kahdeksan vuotta tulee riemuidioottien hallittavana olemista, vähintään. Siitä huolimatta olen valmis tekemään sen mitä vaaleilla valitut edustajat meille määräävät. Tämä erottaa meidät Idänmaasta.
Minä olen jo kauan sitten sitoutunut
henkisesti taistelemaan henkeeni ja vereeni
myös sellaisten asioiden puolesta,joita inhoan tässä maassa sydämeni pohjasta. Vaikkapa moniarvoisen demokratian ja sosiaaliturvan puolesta, mikä mahdollistaa työnvälttelyn ja haittaihmisenä olemisen.
Koska olen suomalainen ja suomalainen isänmaallinen reserviläinen. Pkle
.
Edit: siis moniarvoinen demokratia on hyvästä, mutta punaviherkupla jne. tiedättehän te...