Suomi NATON jäsenenä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lsoviha
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Minulla enemmänkin tuntemuksena oli myötähäpeä. Etenkin kun luin itse Nurmen artikkelit jossa hän brändäsi itseään sankaritoimittajana suuren totuuden äärellä.

Ensinnäkin kysymys oli täysin irrallaan itse asiayhteydestä. No oli toki moni muukin kysymys, mutta tämä oli lajia johon vastaus on yhtä tyhjän kanssa. Kohtelias diibadaaba joka ei sido ketään eikä kerro mistään tai mitään.
Tarkoitin tuolla sitä, kun pääsin kuulemaan omilla vanhoilla korvillani, miten USA:n presidentti sanoo, että ensinnäkin kyllä, USA puolustaa Nato-kumpaniaan Suomea, ja toiseksi, tekee sen "vigorously". :salut:

Muoks ja tokkopa olisi tuota sanonut, jos Nurmi ei olisi kysynyt. Mutta ei Nurmesta sen enempää. Ainakaan ei kysynt Nobeleista...

Nurmi esitti kysymyksen, jota moni suomalainen pohtii. Kyllä Trump sen tajusi.
Ja pohtii edelleen.

Paras vakuutus on jokin, jota amerikan johtaja ei voi sivuuttaa. Taloudellinen sidos, sotilaallinen molemmin puoleinen sidos. Näistä usein ohittamaton on yhdysvaltain kansalaisten turvallisuus saati uhrit. Äänestäjien kautta sellainen voima joka tarkoittaa, että meillkin jenkkisotilaat antavat kyllä takuun jota Trumpin ei tarvitse vakuutella.

Viimeksi muokattu:
Back