SUURI RESERVILÄISKESKUSTELU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baikal
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Spämmätääs tännekin. EU on ilmeisesti kieltänyt ballististen kypärien käytön muilta kuin poliiseilta ja sotilasviranomaisilta. Etelä-Suomen MPK Youtube:

Eikös tämä sama tornihuhu ole täälläkin jo käsitelty? Mitään pelastuskomentajan kertomaa kieltoa ei ole vaan kyse puuttuvista leimoista kypärissä.

Post in thread 'Suomen sisäinen turvallisuus' https://maanpuolustus.net/threads/suomen-sisäinen-turvallisuus.3679/post-1553990

Puolitoista vuotta sitten lanseerattu OmaIntti.fi on ollut täysin hyödytön sivusto toistaiseksi. Puhun nyt omasta kokemuksestani, sillä sinne kirjautuessa tulee vain ilmoitus: "Sinulle ei ole ole palveluja OmaIntti.fi -sivuilla". Tämä johtunee siis siitä, että 50+ mieheistökoulutettuna olen ollut varareservissä sen viitisen vuotta.

Mutta muuttuuko tilanne 1.1.2026 alkaen, kun lakimuutos poistaa minultakin tuon vara -etuliitteen ja pitäisi näin päästä tarkastelemaan omia tietoja?

Viimeksi muokattu:
Puolitoista vuotta sitten lanseerattu OmaIntti.fi on ollut täysin hyödytön sivusto toistaiseksi. Puhun nyt omasta kokemuksestani, sillä sinne kirjautuessa tulee vain ilmoitus: "Sinulle ei ole ole palveluja OmaIntti.fi -sivuilla". Tämä johtunee siis siitä, että 50+ mieheistökoulutettuna olen ollut varareservissä sen viitisen vuotta.

Mutta muuttuuko tilanne 1.1.2026 alkaen, kun lakimuutos poistaa minultakin tuon vara -etuliitteen ja pitäisi näin päästä tarkastelemaan omia tietoja?
Varmaan muuttuu, mutta voi olla pettymys se sisältö.

Ei siellä ole yhtään mitään, ei ainakaan minulla. Ei tosin ole reserviläisurallakaan yhtään mitään tosielämässäkään.

Tältä siellä näyttää:

Liitteet

• 1000027563.webp
    1000027563.webp
    89.8 KB · Luettu: 16
Back