Suutari, olet siinä aivan oikeassa, että täytyy olla laillinen syy kantaa asetta. Jos olet ajokoiralla tai muulla pienpetointoisella koiralla pyynnissä, pistoolia voi ja kannattaa pitää mukana. Kannon, rankaläjän tai louhikon sisästä on paljon turvallisempaa lopsauttaa se jalkapoikkinen sivusaalissupi kuin pitkällä aseella. Tähän juuri viittasin lakiotteella. Niin ja ei sen pistoolin tarvitse olla pienpetopyyntiperusteella. Itse en ole kyllä jaksanut pitää pistooleja mukana. Edellisen seisojan käsittelyn jälkeen ei yleensä laukauksia tarvittu. Nykyinen rukkasnahka taas ei tilanteitakaan tarjoile.
Kyllä se sushukka tottelee toki pitkääkin. Ja niistä ei minun mielestä kannata ilmoitella yhtään mihinkään ellei ole silminnäkijöitä. Samat tutkinnat ja tuomiot tulee olit sitten ilmiantanut itsesi tai joku muu.
Kyllä se sushukka tottelee toki pitkääkin. Ja niistä ei minun mielestä kannata ilmoitella yhtään mihinkään ellei ole silminnäkijöitä. Samat tutkinnat ja tuomiot tulee olit sitten ilmiantanut itsesi tai joku muu.