Tällä hetkellä soi .....

VITTU TÄÄ ON KOVA!
SÄKKIPILLEILLÄ SKOTTI-BLÄKKISTÄ PERINTEISELLÄ KÄNNI-MENINGILLÄ VEDETTYNÄ.
TÄMÄ SOI MINUN HAUTAJAISISSANI!

En ole saanut ampua T-72:a Apilaksella A2Keltaisen kärjen törmätessä varamiinoitteiseen tai palavasta vaunusta poistuiviin A2Keltaisiin KvKK62:lla.
Kuitenkin pysyn aisoissani kuunnellessani Dumaria:

The heat of the jungle, the intensity of the gun fire, the sounds of the evac-helos approaching us. In 1969 it was all about Vietnam, baby:

Last edited by a moderator:
Jahas. Sir Roger Moore otti ja heitti veivinsä. Minulle Moore oli lapsuuden sankari ja ylivoimaisesti paras Bond ikinä. Mooren muistoksi musiikkia menestyselokuvasta Moonraker;

moore_roger.jpg

Viimeksi muokattu:
Jahas. Sir Roger Moore otti ja heitti veivinsä. Minulle Moore oli lapsuuden sankari ja ylivoimaisesti paras Bond ikinä. Mooren muistoksi musiikkia menestyselokuvasta Moonraker;

moore_roger.jpg

:) hauska diskoversio eikä itseasiassa hullumpi ollenkaan riippuen toki ajasta ja paikasta ;), itelle juuri nyt ajateltuna Roger Moore on ollut kyllä Bond-sarjasta se kaikkein humoristisin, ja leikkisin, parasta Bondia en suostu nyt enää sanomaankaan.
Vaihdossa Paul McCartney ja Wingsit

Nyt soi perinteiseen vhm-hatutukseen heviä, siis maailman aliarvostetuin tukkahevibändi eli Lizzy Borden, eka biisi kaille maailmassa :)
Toka on hyvä suomalaiseen kevääseen ja sumuun sopiva kappale, erinomainen bändi kyseessä siis

Back