Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pistetään originaalia Geronimon Cadillacia verrokiksi:Vähän lämmitelty versio,,,,,,,,
Mitenkäköhän minäkin ajattelin heti perään italodiskoa. Saamasi pitää..Jatketaan 80-lukua musiikillisen italodiskovideo-outouden parissa .
Comanchero
Shanghai
Luet sitten jo ajatuksiaHmm, suurimmat kasarihelmet lienevät ennestään ketjussa. Kokeillaanpa taas jotain oudompaa..
Juu. Uskoisin että olen pelkästään itse olen linkittänyt tänne toistasataa kasarihittiä. Jos mukaan lasketaan vielä kaikki muutkin jotka ovat aiheesta linkittäneet, niin veikkaisin että kaikkein kovimmat kasarihitit ovat tulleet ketjussa jo kertaalleen koluttua. Koitan kovasti keksiä ketjuun uutta matskua, jottei mene ihan samojen biisien kierrättämiseksi.Luet sitten jo ajatuksia
Ei voi vastata kuin edellistä vuotta myöhemmin julkaistun albumin biisillä ajankohtainen aina, viskikolakinOnko Krafwerkkiä jo?
Mutta astelen muutaman vuoden taakseppäin
Kannan kasari-helmeni kekoon... naurava kulkuri. Aluksi alkaa vituttaa mutta kohta rupeaa pakostakin naurattamaan että joku on yleensä tehnyt tälläisen ja levy myi vielä platinaa!Juu. Uskoisin että olen pelkästään itse olen linkittänyt tänne toistasataa kasarihittiä. Jos mukaan lasketaan vielä kaikki muutkin jotka ovat aiheesta linkittäneet, niin veikkaisin että kaikkein kovimmat kasarihitit ovat tulleet ketjussa jo kertaalleen koluttua. Koitan kovasti keksiä ketjuun uutta matskua, jottei mene ihan samojen biisien kierrättämiseksi.
Mitä musiikillisiin mieltymyksiini tulee, niin ainakin meikäläisen kohdalla se on täysin kulloisestakin mielialasta kiinni, mikä milloinkin kuulostaa hyvältä. Joskus teininä tuli kuunneltua vain rokkia ja heviä, nykyään olen kaikkiruokainen, eli mikä tahansa käy joka korvaan kolahtaa. Retroa tulee harrastettua yllättävänkin paljon, vaikka muut tuttavani pitävät sitä lähinnä tyhjänpäiväisenä menneeseen haihatteluna.