Tällä hetkellä soi .....

Tämä olisi kyllä parempi instrumentaaliversiona :cool:

 
Suomalaiskuoro laulaa pandoille kiinaksi

Löysin epätavallisen, mutta tunnelmallisen kappaleen, jonka esittävät Seminaarimäen mieslaulajat Ähtärin pandatalossa kiinaksi. Videolla näkyy, miten pandat reagoivat niiden "kotikielellä" esitettyyn kappaleeseen.

Janne Kettunen, joka hoiti äänityslaitteita esityksen aikana, kertoi laulun saaneen Kiinassa paljon kehuja. Avajaistilaisuus pidettiin pandatalon ulkopuolella juhlatilassa, jolloin syntyi ajatus esittää kappale myös pandoille. Jälkikäteen kiinalaiset vieraat ihmettelivät, missä kuoro oli oppinut niin hyvää kiinankielen lausumista. Video kestää 4:17 min.

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=26&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj3662SyfrgAhWEZVAKHZFmASk4FBAWMAV6BAgKEAE&url=https://lumijapyry.fi/artikkeli/paivan-koskettavin-video-on-tassa-suomalaiskuoro-lauloi-ahtarin-pandoille-niiden-omalla-kielella-esitys-lumosi-myos-kiinalaisvieraat/6990012&usg=AOvVaw1VISx744EWXVyThvYwgsjo

Huomautus: Videon aluksi on vähän mainontaa ja sen jälkeen alkaa kuoron esitys. Minulla piti jostain syystä laittaa erikseen ääni päälle ennen kuin se alkoi kuulua (videon kuvan alareunasta - laita se jo alkumainoksen aikana).
 
Kyllä on @Kalastaja sinulla ja minulla samanlainen musiikkimaku ainakin osittain. Olen diggaillut Kinoa ihan kympillä 90-luvulta
saakka kun ensimmäisen kerran kuulin Siskot-elokuvan ääniraidalla.

Kino oli kyllä aivan mahtava bändi. Oikeastaan monet venäläiset yhtyeet ovat todella jees. Osin tämän innoittamana olenkin aloittanut venäjän kielen opiskelun vähän aikaa sitten. Harmi, ettei tullut aikaisemmin aloitettua.
 
Tällä kundilla (Leo Moracchioli) on studio Norjassa, Frog Leap Studios. Tekee metalliversioita tunnetuista kappaleista.


 
Tämmönen ilta tulossa sitten... luennassa nyt Lee Childsin Past Tense (Jack Reacher #23), ihan passelia. Alkoholi- ja tupakkalakko pitää edelleen, kahden viikon päästä 100 päivää täynnä. Mietin joka ilta että what's the fucking point, ja totean joka aamu että well done man.

 
Kino oli kyllä aivan mahtava bändi. Oikeastaan monet venäläiset yhtyeet ovat todella jees. Osin tämän innoittamana olenkin aloittanut venäjän kielen opiskelun vähän aikaa sitten. Harmi, ettei tullut aikaisemmin aloitettua.
Viktor Tsoi on yksi kasarin parhaista, kuulemma, vaikken itse silloin tuntenut kovin hyvin ven.musiikkia.
Löysin joku Sex i Perestoika samalla kun tutkinut hänen musiikkia. Juoni ei mistä kotoisin, hyviä kuvauksia kaduista ja ilmapiirista, mm kilometrin jono makdonaldsiin.
Ja tämän:
 
Viimeksi muokattu:
Americana..
 
Joo, tuo Kino ja Viktor Tsoi jäi kyllä mieleen joskus vähä ennen N- liiton kaatumista. Oli ensimmäinen kerta kun kuulin rock/pop musiikkia sieltäpäin, siihen asti luulin että ne veti vaan jotain Tsaikovskia ja Sostakovitsia siellä ja kansanlauluja.
Populaarimusiikki oli melko tuntematonta ainakin minulle, ja on osittain edelleen tuoltapäin.
 
Back
Top