Tällä hetkellä soi .....

Niistä päivistä on kyllä muutama kuutio laavaa virrannut Etnasta... mutta hieno rytmi. Muistan kun ajoimme joskus ysärin puolvälissä Viherlaaksosta Nizzaan -87 Corollalla, väri valitettavasti beige, ja takasin Pariisin ja Damin kautta Kapellskäriin ja Naantaliin kautta himaan. Bolzanossa naapuriteltan tatuoitu itsku-äijä huudatti tätä autonsa stesseistä täpöillä noin 3 kertaa tunnissa vuorokauden.
Joten tuttu nuotti siinä mielessä... :cool:
Joko tämä on siellä Öljymäellä loppuun kaluttu?
Aikast visuaalinen bööna.

Alice Cooper on tehnyt vain pari hyvää biisiä.

BLM-hengessä laitetaan nyt parasta tummaa taidetta mitä löytyy!

Recognize beotches!

Vähän muuta kuin suomimelankoliaa. Jos Moroder oli isä, Summer oli äiti.

Juutalainen uskonnollinen musiikki on aika klassista! Kuten tämä:
Kuultuani tämän ensimmäisen kerran, minäkin olin vähällä hurahtaa Kabbalaan.
Noh, päätin ton perusteella itse just ostaa moottoripyörän. Syyskuussa. Norjassa. Niin vaikuttava biisi, mutta tsekkaa se "Raised by wolves" -setti tuolla meidän mitä paskaa tsiigaatte töllöstä -ketjussa. ON meinaan purevaa. Woke, tottakai, mutta hyvin väkevää silti.

• Tykkää
Reactions: EK
Mä vaan tykkään uskonnollisesta musasta...

Niin mäkin... Barsoom!!

AH!

Ne ihanat hetket, jolloin sain paeta Barsoomiin nelikätisten vihreiden jättien ja valkoisten apinoiden kansoittavaan kuolevaan maailmaan! Eikä akoillakaan ollut kuin valjaat... Vain suomalaisten rajajoukkojen kuudestilaukeavat koltat voivat vaarallisuudessa vetää vertoja John Carterin ja Tars Tarkaksen heiluttamille lyhyille ja pitkille miekoille!

Se 2012 elokuva John Carter tavoitti mielestäni aika paljon alkuperäisestä hengestä, vaikka vähän kompromisseja olikin pitänyt tehdä.

Jostain syystä vielä mukaan vähän Priestiä:

Duetot on kivoja, jos ne on hyviä. Tämä on.

Back