Tällä hetkellä soi .....

Aselepo?

ME EMME LAIMENNA EMMEKÄ LIENNYTÄ!

Mutta vakavasti puhuen.

Jo veikkosten ajat ovat kummia. Vaimoni isoäiti oli sanonut aina, että "Semmoista se on - tämmöisinä aikoina - s'ole palio minkhän laista." Ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän on vamaa mieltä.

No, voit ehken lohduttautua sillä, että sinä tuskin tänään havaitsit aamupäivällä ettei kämppään tule vettä (huolimatta alkuviikon putkiremontista - tai sen vuoksi), tehnyt putkiremonttia, ajanut lietelantaa, mennyt illalla puoli kahdeksan jälkeen illalla lietevaunun sisään tyhjentämään sitä lapiolla ja saanut paskasuihkua traktorin takalasiin (onneksi oli kiinni), kun paskakärryn "silmä" räjähti.
Hah! Mielenkiintoista että korotat noppa-peliä samantien, koska (ja vihdoinkin pääsen käyttämään puolipistettä);
- olen ollut erittäin tuottelias just tänään
- olen rampannut vuonolta ylös ja takaisin alas, 128 metriä korkeuseroa
- olen niittänyt noin 50 metriä monipuolista tuija-aitaa, ja kerännyt jämät
- olen ryttyyttänyt 4 jätesäkkiä korjuuta
- olen ollut sitä mieltä koko vitun päivän että suomalainen mies on työn sankari

• Tykkää
Reactions: EK
Hah! Mielenkiintoista että korotat noppa-peliä samantien, koska (ja vihdoinkin pääsen käyttämään puolipistettä);
- olen ollut erittäin tuottelias just tänään
- olen rampannut vuonolta ylös ja takaisin alas, 128 metriä korkeuseroa
- olen niittänyt noin 50 metriä monipuolista tuija-aitaa, ja kerännyt jämät
- olen ryttyyttänyt 4 jätesäkkiä korjuuta
- olen ollut sitä mieltä koko vitun päivän että suomalainen mies on työn sankari
Itseäni lähinnä vitutti koko ajan, koska mikään noista hommista ei ollut omasta vapaasta halusta tapahtunutta. Ja huomenna jatkuu... Lähinnä tarkoitus oli viitata tuohon syyskuu-kommenttiin. Eli jos harmittaa, niin joskus toisilla menee vielä huonommin. :)

Itseäni lähinnä vitutti koko ajan, koska mikään noista hommista ei ollut omasta vapaasta halusta tapahtunutta. Ja huomenna jatkuu... Lähinnä tarkoitus oli viitata tuohon syyskuu-kommenttiin. Eli jos harmittaa, niin joskus toisilla menee vielä huonommin. :)
Noh, repaleinen lokakuu venaamassa... eipä hätiä mitiä.
ps. olet aivan liian nuori taipuaksesi pysyväiseen ja syvään vitutukseen.

Vähän 80- luvun hittejä Ruotsissa ;)

Ne kaks tässä videossa on suomalaisia, Lili ja Susie Päivärinta

Viimeksi muokattu:
Aselepo?

ME EMME LAIMENNA EMMEKÄ LIENNYTÄ!

Mutta vakavasti puhuen.

Jo veikkosten ajat ovat kummia. Vaimoni isoäiti oli sanonut aina, että "Semmoista se on - tämmöisinä aikoina - s'ole palio minkhän laista." Ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän on vamaa mieltä.

No, voit ehken lohduttautua sillä, että sinä tuskin tänään havaitsit aamupäivällä ettei kämppään tule vettä (huolimatta alkuviikon putkiremontista - tai sen vuoksi), tehnyt putkiremonttia, ajanut lietelantaa, mennyt illalla puoli kahdeksan jälkeen illalla lietevaunun sisään tyhjentämään sitä lapiolla ja saanut paskasuihkua traktorin takalasiin (onneksi oli kiinni), kun paskakärryn "silmä" räjähti.
Noh, voit ehkä lohduttautua monellakin asialla joita et jaa meikäläisen kusisesta elämästä.
Ensinnäkin, teille tuli vettä :)

Oon joskus yrittänyt vähän keventää jengin häröilyä siitä, miten paskamaista elämä oli skidinä... se menee suunnilleen näin:
- my childhood was horrible, I was beaten every week...
- fuck you, we lived awfully, six people under the same roof
- you had a roof?

Noh, eiköhän se noilla lähe, hyvää syksyä sinne pohjoseen joka tapauksessa .

• Tykkää
Reactions: EK
Noh, voit ehkä lohduttautua monellakin asialla joita et jaa meikäläisen kusisesta elämästä.
Ensinnäkin, teille tuli vettä :)

Oon joskus yrittänyt vähän keventää jengin häröilyä siitä, miten paskamaista elämä oli skidinä... se menee suunnilleen näin:
- my childhood was horrible, I was beaten every week...
- fuck you, we lived awfully, six people under the same roof
- you had a roof?

Noh, eiköhän se noilla lähe, hyvää syksyä sinne pohjoseen joka tapauksessa .
Vietäpä lapsuutesi Kuhmon perämetsässä...

Syksynjatkoja sinne vuonomaahankin.

Det här är en låt från Karelen, som jag själv tror är en av de vackraste som finns... utan tvekan. @Soldierblue

Vel, dette er fortsatt en stor hit i Norge, med over en milliard visninger! Er ikke klart for meg hvilken sang du henviser til med ditt beskjed?
Ha en god uke i alle fall!

Till alla låtar jag la upp, Anki Bagger, Lili o Susie, o Trolls ända hit Jimmy Dean
Norska gruppen A-ha har oxå väldigt bra låtar!
God helg på dig oxå!

Ja tää :) jonain päivänä meikäläinen vielä käy Hawai'illa! Vois ehkä noi natiivit vähän keventää sitä nöden vetämistä,aika pulleita jo valmiiks. Mut kaunis lauluääni, ja osaa ukulelen loistavasti.

Homolan veljesten laatua, biisin nimi vapaasti kääntäen; paska biisi. (Homola on siis kitaristi veljesten sukunimi tässä bändissä)

Tästä tulee todella nostalginen tunne,Ruotsissa vielä asuttiin 80-luvun alussa,kerran viikossa tuli suomalaista rokkia joltain ruotsalaiselta radiokanavalta ja tämä tuli kasetille nauhoitettua.

Back