Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No toi on nyt taas silkkaa ikonoklastista pötypuhetta, eikö teillä ole jo viidenhuntin viinat imuroitu siellä perä-pohjolassa häh ? Millainen lapsenkasvoinen ryyppyrinki teillä oikein on Rollikhasha notha käynnishä, jotta ette saa paria hassua pottua ja muutamaa sattumalavaa tuhottua reilussa viikossa?Kasari? Ei Helvetti. Kesäkuu1995-toukokuu 1996 oli silkkaa Paratiisia, mutta sitten tuli kotiuttaminen.
1996 eteenpäin oli silti noin 666 kertaa parempaa kuin kasari...
VERDAMMT! MIKÄ RÖYHKEYS!No toi on nyt taas silkkaa ikonoklastista pötypuhetta, eikö teillä ole jo viidenhuntin viinat imuroitu siellä perä-pohjolassa häh ? Vaikka kotiuduin itse miehekkäästi jo 1994, paras musa tuli tasan vuodelta 1985:
Sandran debyytti on muuten ihan jees; kaikkea sitä mikä ei tehnyt kasarista PASKAA.VERDAMMT! MIKÄ RÖYHKEYS!
Meillä ei viinoista ole koskaan maksettu viittäsataa. Ja johonkin FYCiin verrattaessa jopa Sandra vaikuttaa ihan jees musalta.
Täytyy sanoa että tsekkasin muutaman biisin tossa jotka ajattelin postata, ja ne olikin tehty 1990... menee vähän päällekkäin noi... siis AC/DC:n Thunderi tuli ulos 1990?? Luulin että oli kasari musaaSandran debyytti on muuten ihan jees; kaikkea sitä mikä ei tehnyt kasarista PASKAA.
'...heat of the Night', '...;Magladena' ja 'Sisters and Brothers'.
Siinä on Euroopan japanilaisin kasarialbumi.
Nokitan siinä tapauksessa saman tien Nenalla, jos lähdet tuolle linjalle...
Selkeästi tässä vihjataan, että viesteissäni olisi jokin linja."linjalle"
Olen nähnyt asioita, joita et uskoisi.Saksalainen äyskiminen ei tee meikäläiseen minkäänlaista vaikutusta. Tässä siitä todiste:
I am the hunter.
Rutger Hauer, kaksi elokuvaa, joissa lähes identtinen loppu.Olen nähnyt C-säteiden välkehtivän pimeydessä Tännhauserin portin läheisyydessä.
Ja kaikki ne hetket... katoavat... kuin... kyyneleet sateessa...
ÄläKÄ lainaa pyhiä sanoja noin köykäisesti, Iskariot! MAINITSITTE TANNHÄYSERIN PORTIN YLLÄTTÄVÄN KEPEÄÄN SÄVYYN, VALAPATTO!Olen nähnyt asioita, joita et uskoisi.
Taistelualuksia tulessa Orionin tähtikuviossa.
Olen nähnyt C-säteiden välkehtivän pimeydessä Tännhauserin portin läheisyydessä.
Ja kaikki ne hetket... katoavat... kuin... kyyneleet sateessa...
Fogerti kun vetää, niin se on yllättävän asiallista.Parasta musaa ikinä.
paras musa tuli tasan vuodelta 1985:
Sabatonin coveri Twilight of the thundergodista on kans kova.Amon Amarth - The Way of vikings