Tällä hetkellä soi .....

80-luku oli tulevaisuutta... silloin katsottiin maailmalle, ja nastolalainen Luhta Oy sponsoroi Don Johnsonia kledjuissa.
Ei pelottanut edes neukkula naapurissa. Tuntu vasta kun se hävis...

 
Kasari? Ei Helvetti. Kesäkuu1995-toukokuu 1996 oli silkkaa Paratiisia, mutta sitten tuli kotiuttaminen.
1996 eteenpäin oli silti noin 666 kertaa parempaa kuin kasari...
No toi on nyt taas silkkaa ikonoklastista pötypuhetta, eikö teillä ole jo viidenhuntin viinat imuroitu siellä perä-pohjolassa häh :cool:? Millainen lapsenkasvoinen ryyppyrinki teillä oikein on Rollikhasha notha käynnishä, jotta ette saa paria hassua pottua ja muutamaa sattumalavaa tuhottua reilussa viikossa?

Vaikka kotiuduin itse miehekkäästi jo 1994, paras musa tuli tasan vuodelta 1985:

 
Populaarimusiikin kultakausi nautti kautensa hippien ja muiden paskiaisten elinaikana 70-luvulla, jolloin brittiläinen proge lähestyi eurooppalaista taidemusiikkia.


Kaikki mikä tuli jälkeen oli joko a) jäljittelyä tai b) paskaa.
 
Viimeksi muokattu:
No toi on nyt taas silkkaa ikonoklastista pötypuhetta, eikö teillä ole jo viidenhuntin viinat imuroitu siellä perä-pohjolassa häh :cool:? Vaikka kotiuduin itse miehekkäästi jo 1994, paras musa tuli tasan vuodelta 1985:

:eek:VERDAMMT! MIKÄ RÖYHKEYS!
Meillä ei viinoista ole koskaan maksettu viittäsataa. Ja johonkin FYCiin verrattaessa jopa Sandra vaikuttaa ihan jees musalta.
 
:eek:VERDAMMT! MIKÄ RÖYHKEYS!
Meillä ei viinoista ole koskaan maksettu viittäsataa. Ja johonkin FYCiin verrattaessa jopa Sandra vaikuttaa ihan jees musalta.
Sandran debyytti on muuten ihan jees; kaikkea sitä mikä ei tehnyt kasarista PASKAA.

'...heat of the Night', '...;Magladena' ja 'Sisters and Brothers'.

Siinä on Euroopan japanilaisin kasarialbumi.
 
Sandran debyytti on muuten ihan jees; kaikkea sitä mikä ei tehnyt kasarista PASKAA.

'...heat of the Night', '...;Magladena' ja 'Sisters and Brothers'.

Siinä on Euroopan japanilaisin kasarialbumi.
Täytyy sanoa että tsekkasin muutaman biisin tossa jotka ajattelin postata, ja ne olikin tehty 1990... menee vähän päällekkäin noi... siis AC/DC:n Thunderi tuli ulos 1990?? Luulin että oli kasari musaa
 
Nokitan siinä tapauksessa saman tien Nenalla, jos lähdet tuolle linjalle...

Selkeästi tässä vihjataan, että viesteissäni olisi jokin linja.
KIISTÄN!
TÄMÄN!
JYRKÄSTI!
Siispä Itä-Saksan -ihmeen, Nenan tyrkyttämiseen vastaan Länsi-Saksan vastavedolla. Tämän biisin tahtiin Berliinin muuri rakennettiin Orwellin vuonna 1985, eli silloin, kun miehet olivat miehiä ja pienet karvaiset olennot Alfa-Kentaurista olivat pieniä karvaisia olentoja Alfa-Kentaurista.
 
Saksalainen äyskiminen ei tee meikäläiseen minkäänlaista vaikutusta. Tässä siitä todiste:


I am the hunter.
Olen nähnyt asioita, joita et uskoisi.
Taistelualuksia tulessa Orionin tähtikuviossa.
Olen nähnyt C-säteiden välkehtivän pimeydessä Tännhauserin portin läheisyydessä.
Ja kaikki ne hetket... katoavat... kuin... kyyneleet sateessa...
 
Olen nähnyt C-säteiden välkehtivän pimeydessä Tännhauserin portin läheisyydessä.
Ja kaikki ne hetket... katoavat... kuin... kyyneleet sateessa...
Rutger Hauer, kaksi elokuvaa, joissa lähes identtinen loppu.
 
Viimeksi muokattu:
Olen nähnyt asioita, joita et uskoisi.
Taistelualuksia tulessa Orionin tähtikuviossa.
Olen nähnyt C-säteiden välkehtivän pimeydessä Tännhauserin portin läheisyydessä.
Ja kaikki ne hetket... katoavat... kuin... kyyneleet sateessa...
ÄläKÄ lainaa pyhiä sanoja noin köykäisesti, Iskariot! MAINITSITTE TANNHÄYSERIN PORTIN YLLÄTTÄVÄN KEPEÄÄN SÄVYYN, VALAPATTO!
Sietämätöntä puoli-villaisuutta. Jopa musiikillisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Back
Top