Tällä hetkellä soi .....

Dave Grohl näyttää vähän samalta kuin minä, jos pääsisin kirjoittamaan Egon Friedellin kanssa.
 
SELVÄNÄ SYMPPIS!
Suksi kulkee umpihangessa melko paljon helpommin, kun jättää etanolin edelliseltä illalta pois.

Epäilemättä, mutta kuka ihme haluaa mennä minnekkään suksella???? Saati umpihankkeen??????

Kai sinä nyt historioitsijana tiedät, että ihmiskunta hylkäsi sukset jo Meiendorf-Interstadiaalin aikana? Toki kaikki härmäläiset eivät ole sitä vieläkään ymmärtäneet, mutta sinulla on kuitenkin ammatillinen velvoite sivistää kansaa!
 
Epäilemättä, mutta kuka ihme haluaa mennä minnekkään suksella???? Saati umpihankkeen??????

Kai sinä nyt historioitsijana tiedät, että ihmiskunta hylkäsi sukset jo Meiendorf-Interstadiaalin aikana? Toki kaikki härmäläiset eivät ole sitä vieläkään ymmärtäneet, mutta sinulla on kuitenkin ammatillinen velvoite sivistää kansaa!
VERDAMMT!
IHMISKUNTA ON VOINUT HYLÄTÄ SUKSET, MUTTA MINÄ (JUMALAN ARMOSTA VON JA ZU) HISTORIOITSIJANA LÖYSIN NE!

MESTARI ON OLLUT MEILLE SUOSIOLLINEN!
OLEN NÄHNYT ASIOITA, JOITA ETTE USKOISI! PANSSARIAHKIOITA PALAMASSA KAINUUN KORVESSA!
KATSOIN C-SÄTEIDEN LOISTOA NAPAPIIRIN KAAMOKSESSA!
KAIKKI NUO HETKET KATOAVAT, KUIN KYYNELEET SATEESEEN!
TU TÖ DETH!
JOHTAJA ON PETETTY!

Ja ettei mene pelkäksi chattailyksi, niin liitetään mukaan laulu- ja soitinyhtye Impaled Northern Moonforestin esittämä aiheeseen sopiva kappale Lustfully Worshiping The Inverted Moongoat While Skiing Down The Inverted Necromountain Of Necrodeathmortem, jonka he ovat itse säveltäneet, sanoittaneet ja sovittaneet.
 
VERDAMMT!
IHMISKUNTA ON VOINUT HYLÄTÄ SUKSET, MUTTA MINÄ (JUMALAN ARMOSTA VON JA ZU) HISTORIOITSIJANA LÖYSIN NE!

MESTARI ON OLLUT MEILLE SUOSIOLLINEN!
OLEN NÄHNYT ASIOITA, JOITA ETTE USKOISI! PANSSARIAHKIOITA PALAMASSA KAINUUN KORVESSA!
KATSOIN C-SÄTEIDEN LOISTOA NAPAPIIRIN KAAMOKSESSA!
KAIKKI NUO HETKET KATOAVAT, KUIN KYYNELEET SATEESEEN!
TU TÖ DETH!
JOHTAJA ON PETETTY!

Ja ettei mene pelkäksi chattailyksi, niin liitetään mukaan laulu- ja soitinyhtye Impaled Northern Moonforestin esittämä aiheeseen sopiva kappale Lustfully Worshiping The Inverted Moongoat While Skiing Down The Inverted Necromountain Of Necrodeathmortem, jonka he ovat itse säveltäneet, sanoittaneet ja sovittaneet.
Nyt te palstan juntit ottakaa oppia!

Olette juuri nähneet miten oppinut mies vastaa siihen, mitä vähemmän oppineet Britit kutsuvat termillä "barracking".

Loistavaa!!!
 
Nyt te palstan juntit ottakaa oppia!

Olette juuri nähneet miten oppinut mies vastaa siihen, mitä vähemmän oppineet Britit kutsuvat termillä "barracking".

Loistavaa!!!
Pari juttulimpparia kitusiin ja heti lähti laukalle...

Entistä pääministeriä siteeraten, "Sori siitä."
 
 
 
Viimeksi muokattu:
Ukosta on just ilmestynyt suomenkielinen elämäkertakäännös.

Lasissa Negrita.

 
Animals on aika tiukka. Huononakin päivänä parempi kuin n. 99% muista 1960-luvun brittibändeistä, tietysti the Beatles ja Kinks poislukien.
 
Vielä varmuuden välttämiseksi vähän Kinksiä.
 
Ja sitten Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus näyttää, kuinka se cover-versio oikein tehdään.

Edit.
No eipä vittu näytäkään. Laitetaan sitten suora linkki.
 
Päivän eduskuntapelleilyn jälkeen, joudun laittamaan kaksi versiota samasta klassikosta, italialainen anti-kommunisti -laulu vuodelta 1956 - Avanti Ragazzi di Buda!

Sorry about the Lazio salutes, they must have misunderstood fascism...


 
Tämä on parempi kuin Lazio... veljet.

 
Keskiaikainen sävelmä ja kuoro;käsittämätön yhdistelmä.Kuunnelkaa hyvät ihmiset,youtube pursuaa laadukasta musiikkia,päinvastoin kuin radiokanavat.
 
Päivän eduskuntapelleilyn jälkeen, joudun laittamaan kaksi versiota samasta klassikosta, italialainen anti-kommunisti -laulu vuodelta 1956 - Avanti Ragazzi di Buda!

Sorry about the Lazio salutes, they must have misunderstood fascism...

 
Back
Top