Tällä hetkellä soi .....

Tämä on aavistuksen riskiveto mutta sitä samaa se Dead Kennedys:kin olisi.

On Die Toten Hosenkin joskus joutunut kameratyölle antautumaan, näyttää melko hassulta. Aina ollut lukkarinrakkautta tuohon sakemannipunkiin.
 
Ja tämänpäiväiseen hävittäjäkauppaan liittyen: "DEATH IN THE AIR":
 
Kun vielä Ystävä oli voimissaan naapurissamme, saattoi valtio käyttää rahaa muuhunkin kuin EU-kapitalistien elättämiseen ja Nato-haukkojen pesätarpeiksi. Silloin oli kulttuurikin voimissaan, mitä todistaa tämä autenttinen videomateriaali Savonlinnan oopperajuhlien jalkauttamisesta maakuntiin, tässä tapauksessa Pohjanmaalle vuonna 1987. Peer Güntin aariat Bad Bois aa hiö ja Rock'n'Roll Star ovatkin olleet aina lemppareitani!
 
 
Nämähän ovat siis punikeista punikeimpia. Dead Kennedys ei ole... :unsure: Mutta. Hyviä stygejä. Vaimon sisko on asunut jo kolmattakymmenettä vuotta SO36-alueella. Se on kait se paskan haistattamisen atmosfääri joka viehättää. Tai siis että jos tarpeeksi tekee niin todellisuuskin vääntyy. Tai jotain muuta itsenäistä, päätään käyttävää taistelijaa.

 
  • Tykkää
Reactions: EK
Nämähän ovat siis punikeista punikeimpia. Dead Kennedys ei ole... :unsure: Mutta. Hyviä stygejä. Vaimon sisko on asunut jo kolmattakymmenettä vuotta SO36-alueella. Se on kait se paskan haistattamisen atmosfääri joka viehättää. Tai siis että jos tarpeeksi tekee niin todellisuuskin vääntyy. Tai jotain muuta itsenäistä, päätään käyttävää taistelijaa.

Vaikka pomppuhevi ei hirveästi innostakaan, sen esi-isä Rage Against the Machine, joka taisi/taitaa olla aika punainen, on ihan jees, etenkin 1993 livenä:
 
Tämä on muuten yllättävän suosittu video/biisi niiden keskuudessa, jotka ovat uskaltaneet kotiovelta marssia eteenpäin. Wonder why :LOL:
Meinaatko Bilboa ja 13 lyhytkasvuista kumppaniaan?
 
En jotenkin ikinä päässyt kiinni tuohon, selväksi toki tuli sanoma.
Makuasioita, sanoi kissa kun muniaan nuoli. Ei se pomppuhevi aina meikäläiseenkään uppoa.
 
Tykkään tästä alternative kantrysta, tai rock se on.

😢
RIP David.
 
Viimeksi muokattu:
En. Ne Isildurin mokailun vuoksi rämpineet ressukat veti näin:

Mielenkiintoinen tulkinta. Minusta niistä kaikista muista kuin Thorinista on tullut mieleen lähinnä Motörhead:
 
Makuasioita, sanoi kissa kun muniaan nuoli. Ei se pomppuhevi aina meikäläiseenkään uppoa.
Suurin pettymys oli nähdä Therapy? tuossa linnan kupeessa. Oli pohkeet kunnossa mutta ei ei ei... Sitten taas toisaalta voin musiikin puolesta mennä petille koska olen sen Rocket Queenin saanut Kantolassa.

 
  • Tykkää
Reactions: EK
No, joo. Mutta jos nyt Lemmykin vedetään areenalle niin:

Sori. Oli vähän Cheap shot. Kuten Dio, Hitler tai Beatles. Korkeampia voimia ei pitäisi sotkea casuaaleihin heittoihin.

Kuitenkin virheestäni huolimatta pyydän vain yhtä - ANTAKAA ELÄÄ!
 
Tai pelkkä Saatana!

Vielä sillä vanhalla kunnon kansitaiteella...
Oon mä tän joskus kuullut... Oli hyvä OKL-kaveri ja kimppakotiviinipönttö. Oli myös vanhempieni (see, kultalusikka suussa etc.) alakerta. Siellä oli rumpusetti, kitarat & vahvistimet. Nämä tiedettiin mutta Ramoa vedettiin, mitä ikinä lyriikoiksi sitten juolahtikaan mieleen. Tuolla jossain nurkassa se vitossoinnuilla runneltu strato-kopio on edelleen.

Saattoi siihen alakerran käyttöoikeuteen vaikuttaa vähän myös ne 8 vuotta laatoitusta ja muuta tasoite säkkien kantoa.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Oon mä tän joskus kuullut... Oli hyvä OKL-kaveri ja kimppakotiviinipönttö. Oli myös vanhempieni (see, kultalusikka suussa etc.) alakerta. Siellä oli rumpusetti, kitarat & vahvistimet. Nämä tiedettiin mutta Ramoa vedettiin, mitä ikinä lyriikoiksi sitten juolahtikaan mieleen. Tuolla jossain nurkassa se vitossoinnuilla runneltu strato-kopio on edelleen.

Saattoi siihen alakerran käyttöoikeuteen vaikuttaa vähän myös ne 8 vuotta laatoitusta ja muuta tasoite säkkien kantoa.
Ramoista paras on tietenkin se suomi-coveri.

 
Back
Top