Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommaripropagandaa...Hieman natzitecnoa (hienoja filminpätkiä):
Jostakin kuulin että uudelleen herätystä sarjalle tiedossa, toivon kovasti, kolahti ns kybällä lapsena ja pirun jännä olikinAvaruusasema Alfa. Pelkäsin ihan pirusti, painajaisia myöten. Kiintoisaa ajatella, miksi vanhempani antoivat minun katsoa.
Huomatkaa muuten tuo lastentarhanopettajien mielipide, ja mites nykypäivä..
https://fi.wikipedia.org/wiki/Avaruusasema_Alfa
Vaihdossa uutta Maidenia, tiedän ettei kaikille kolahda mutta minulle 80-luvulta asti fanille kypällä koliseeVielä yksi lyhyt:
Jos vanha galactica kolahtaa, niin kannattaa myös katsoa uusi galactica. On muuten hyvä sarja!Kuka muistaa?
Olen konservatiivi. Cylon ei voi olla ihmisen näköinen, ja vielä hyvän näköinen nainen. Miksei sillä ole päässä vain yhtä silmää, joka skannaa laidasta laitaan? Njääh, en osta.Jos vanha galactica kolahtaa, niin kannattaa myös katsoa uusi galactica. On muuten hyvä sarja!
Ja sitten pakollinen biisi.
Kuka muistaa?
Kuka muistaa tämän..
Vanhassa pahassa elämässä parhautta oli, kun kantakapakkaan saapui uusi tyyppi, joka pyysi baarimikko/tiskijukalta Iron Maidenin Powerslavea. Levy oli jo asiakaspalvelijan kädessä, kun uusi tyyppi jatkoi: "Se on mielestäni Maailman hienoin biisi. Aina kun kuulen sen, alan itkemään. Ja sitten mun on ihan pakko hakata joku."Vielä yksi lyhyt: