Masi
Luutnantti
Juukeli, kun näitä vanhempia kelaa aina vaan mahtavia biisejä, vaihdossa sitten samoja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juukeli, kun näitä vanhempia kelaa aina vaan mahtavia biisejä, vaihdossa sitten samoja..
Siinä tapauksessa laitamma lisää tyttöenergiaa ysäriltä;Juukeli, kun näitä vanhempia kelaa aina vaan mahtavia biisejä, vaihdossa sitten samoja..
Veikkaan että olet karkeasti ottaen yhden sukupolven minua nuorempi, olen syntynyt kun Jimi Hendrix kuoli. Sinun musiikkivalinnat ovat hämmästyttävästi itselle kolahtavia ja siis kaikki, omat ystävät ovat muuten kaikista ikäluokista, ja väitän että nykypäivän musiikki on huonompaa kuin oli edellisellä vuosikymmenellä ja taas edellinen oli huonompaa, mutta oliko oikeastaan? En halua ottaa kantaa , Blurit tähänYsärin vastapainoksi laitetaan myös kasaria;
Silloin kun meikäläinen oli vaahtosammuttimen kokoinen, radiossa soitettiin pääasiassa nousukauden inspiroimaa, minulle kulta-ajan musiikkia, eli kasaria. Teini-ikäisenä vuorossa olikin jo ysäriä, jota minulla alkaa olla myös ikävä. Milleniumin jälkeen soitettu musiikki on jostain syystä muuttunut aina vain huonommaksi. Faijallani on samankaltainen ongelma, hän pitää eritoten 50- ja 60-lukujen musiikista ja inhoaa sitä mitä radiossa nykyään soi.
Juu. Profiilini on pelkkää hämäystä. Rapiat kolmekymppiä on vasta kilometrejä mittarissa. Varhaislapsuuteni kului sellaisten bändien seurassa, kuten Guns 'n Roses, joka teki maailmanlaajuisen läpimurron samoihin aikoihin. Isäni taisi olla sydämeltään hippi, joka näkyi parhaiten siinä, millaista musaa kotona kuunneltiin. Lapsena lempikappaleeni taisi olla Bryan Adamsin - Summer of 69, joka oli myös pinnalla noihin aikoihin. Siihen aikaan ei ollut mitään Internettiä;Veikkaan että olet karkeasti ottaen yhden sukupolven minua nuorempi, olen syntynyt kun Jimi Hendrix kuoli. Sinun musiikkivalinnat ovat hämmästyttävästi itselle kolahtavia ja siis kaikki, omat ystävät ovat muuten kaikista ikäluokista, ja väitän että nykypäivän musiikki on huonompaa kuin oli edellisellä vuosikymmenellä ja taas edellinen oli huonompaa, mutta oliko oikeastaan? En halua ottaa kantaa , Blurit tähän
Summer of 69 on klassikko, vaihdossa laitetaan eteläbändiä, miksiköhän hämmästelenJuu. Profiilini on pelkkää hämäystä. Rapiat kolmekymppiä on vasta kilometrejä mittarissa. Varhaislapsuuteni kului sellaisten bändien seurassa, kuten Guns 'n Roses, joka teki maailmalaajuisen läpimurron samoihin aikoihin. Isäni taisi olla sydämeltään hippi, joka näkyi parhaiten siinä, millaista musaa kotona kuunneltiin. Lapsena lempikappaleeni taisi olla Bryan Adamsin - Summer of 69, joka oli myös pinnalla noihin aikoihin. Siihen aikaan ei ollut mitään Internettiä;
No rauhotupa nyt... ja hyvää sapattia teikäläisellekin. Shalom.Siinä maailmanvaltiaat taas kokousti. Päättivät seuraavasta sodasta..Onnistuneen kokouksen päätteeksi laitettiin lauluksi.
Hyvin ne kyllä vetää.
Tämä versio haastaa alkuperäisen Miami Vice tunnarin mennen tullen.Crockett´s theme: