Tällä hetkellä soi .....

Edellisestä jäi hymiö pois ;), jos nyt vielä yhdet jo soivista tähän lisäisi, Foo Fightersia tuubista, soi, ekaksi Saint Cecilia ja perään edelleenkin maailman paras musiikkivideo (voipi toki fiilis selittyä noilla Mies ja alaston ase-leffoillakin;)

Ysärin vastapainoksi laitetaan myös kasaria;

Silloin kun meikäläinen oli vaahtosammuttimen kokoinen, radiossa soitettiin pääasiassa nousukauden inspiroimaa, minulle kulta-ajan musiikkia, eli kasaria. Teini-ikäisenä vuorossa olikin jo ysäriä, jota minulla alkaa olla myös ikävä. Milleniumin jälkeen soitettu musiikki on jostain syystä muuttunut aina vain huonommaksi. Faijallani on samankaltainen ongelma, hän pitää eritoten 50- ja 60-lukujen musiikista ja inhoaa sitä mitä radiossa nykyään soi.

Viimeksi muokattu:
Ysärin vastapainoksi laitetaan myös kasaria;

Silloin kun meikäläinen oli vaahtosammuttimen kokoinen, radiossa soitettiin pääasiassa nousukauden inspiroimaa, minulle kulta-ajan musiikkia, eli kasaria. Teini-ikäisenä vuorossa olikin jo ysäriä, jota minulla alkaa olla myös ikävä. Milleniumin jälkeen soitettu musiikki on jostain syystä muuttunut aina vain huonommaksi. Faijallani on samankaltainen ongelma, hän pitää eritoten 50- ja 60-lukujen musiikista ja inhoaa sitä mitä radiossa nykyään soi.
Veikkaan että olet karkeasti ottaen yhden sukupolven minua nuorempi, olen syntynyt kun Jimi Hendrix kuoli. Sinun musiikkivalinnat ovat hämmästyttävästi itselle kolahtavia ja siis kaikki, omat ystävät ovat muuten kaikista ikäluokista, ja väitän että nykypäivän musiikki on huonompaa kuin oli edellisellä vuosikymmenellä ja taas edellinen oli huonompaa, mutta oliko oikeastaan? En halua ottaa kantaa ;), Blurit tähän

Veikkaan että olet karkeasti ottaen yhden sukupolven minua nuorempi, olen syntynyt kun Jimi Hendrix kuoli. Sinun musiikkivalinnat ovat hämmästyttävästi itselle kolahtavia ja siis kaikki, omat ystävät ovat muuten kaikista ikäluokista, ja väitän että nykypäivän musiikki on huonompaa kuin oli edellisellä vuosikymmenellä ja taas edellinen oli huonompaa, mutta oliko oikeastaan? En halua ottaa kantaa ;), Blurit tähän
Juu. Profiilini on pelkkää hämäystä. :) Rapiat kolmekymppiä on vasta kilometrejä mittarissa. Varhaislapsuuteni kului sellaisten bändien seurassa, kuten Guns 'n Roses, joka teki maailmanlaajuisen läpimurron samoihin aikoihin. Isäni taisi olla sydämeltään hippi, joka näkyi parhaiten siinä, millaista musaa kotona kuunneltiin. Lapsena lempikappaleeni taisi olla Bryan Adamsin - Summer of 69, joka oli myös pinnalla noihin aikoihin. Siihen aikaan ei ollut mitään Internettiä;

Viimeksi muokattu:
Juu. Profiilini on pelkkää hämäystä. :) Rapiat kolmekymppiä on vasta kilometrejä mittarissa. Varhaislapsuuteni kului sellaisten bändien seurassa, kuten Guns 'n Roses, joka teki maailmalaajuisen läpimurron samoihin aikoihin. Isäni taisi olla sydämeltään hippi, joka näkyi parhaiten siinä, millaista musaa kotona kuunneltiin. Lapsena lempikappaleeni taisi olla Bryan Adamsin - Summer of 69, joka oli myös pinnalla noihin aikoihin. Siihen aikaan ei ollut mitään Internettiä;

Summer of 69 on klassikko, vaihdossa laitetaan eteläbändiä, miksiköhän hämmästelen ;)

Siinä maailmanvaltiaat taas kokousti. Päättivät seuraavasta sodasta..Onnistuneen kokouksen päätteeksi laitettiin lauluksi.
Hyvin ne kyllä vetää.
No rauhotupa nyt... ja hyvää sapattia teikäläisellekin. Shalom.

Lisää ysäriä Luukkaiselta:

Suunnilleen parasta, mitä -90-luku tarjosi.

Lisää pitkätukkia 80-90 lukujen taitteesta

Tämä biisi jäi jostain syystä mieleen teiniaikojen leffoista. Ehkä se oli siksi, ettei Jarresta ym. ollut vielä mitään hajua ja tällainen syntsagenre oli minulle aivan uusi tuttavuus.
Aika paljon laimeammalta kuulostaa tänään läppärin kaiuttimista kuunneltuna kuin silloin aikanaan jossain elokuvateatteri Formiassa.

Back