Tällä hetkellä soi .....


Olen itselleni havainnut musiikin, sopivasti valiten. Oivaksi keinoksi irtautua ajoittain kovin vähämielisen vaikutelman itsestään antavalta maailmanmenolta.
 
Tällä hetkellä ette edes haulua tietää mitä soi, kun mä yritän kolmea pikkutuhmaa pikkujoulukappaletta saada kasaan viikon päähän...
Ja aina ratkiriemukas ja muka hauskan tiimitehtävän taustalle...

No en minä noita ajatellut selvinpäin kuunnella...
 
Mitä hyvää edesmenneessä Neuvostoliitossa oli/jäi jälkeen?Jääkiekko fanina punakone oli kyllä hienoa seurattavaa,kaverit olisi tienanneet NHL:ssä miljoonatulot päästessään sinne...Tätä on vaikea uskoa Neuvostoliitossa tuotetuksi musiikiksi vuonna 1979:
 
Tällä hetkellä soi jälleen kerran yksi parhaista covereista, eli Ajattaran versio Tuomari Nurmion Lasten mehuhetki -kappaleesta, jolla esiintyy myös itse Dumari.
 
Laulu- ja soitinyhtye Suede esittää säveltämänsä ja sanoittamansa kappaleen Beautiful Ones:
 
Nuoruus tulee näistä mileen. Suomi oli laman kourissa ja silti kaiki oli mahtavasti.

 
  • Tykkää
Reactions: PSS
 
En tiedä, onko tämä jo ollut täällä, mutta sama se. Aivan loistava esitys! (hätäisille ignoramuksille meininki alkaa kohdassa 1,15)


Luulin aikanaan, että tämä esitys oli vain keinotekoinen, mutta ohessa livenä jossa musiikki on jopa parempaa...


Kyllä on hienosta biisistä osattu tehdä loistava versio toisella instrumentilla! Vanha idea muta kyllä toimii.
 
Back
Top